Ulei Cutie Viteze Manuala

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Joi Iul 10, 2014 12:44 pm

PaulT poti detalia putin pe topicul despre ulei motor cum se comporta Redline, cred ca esti primul care il pune in motorul de 1,6, ma bate si pe mine gandul sa schimb Motul-ul.

Avatar utilizator
EvoX
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 27, 2007 7:22 pm

Mesaj de EvoX » Lun Iul 14, 2014 9:47 pm

QUOTE (PaulT @ Jul 3 2014, 10:25 PM) Eu l-am schimbat devreme pe cel original.. Cred ca in jur de 30,000km aveam cu el. Am pus un Q8 sidupa vreo 7-8,000km am pus un Castrol TAF X, care a fost foarte ok. Dupa ce am pus RL in motor si l-am vazut cum se comporta nu m-am linistit pana nu am pus MT-90-ul in cutie.

De unde ai luat MT-90?
Multam

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mar Iul 15, 2014 7:55 pm

QUOTE (razvante @ Jul 10 2014, 12:44 PM) PaulT poti detalia putin pe topicul despre ulei motor cum se comporta Redline, cred ca esti primul care il pune in motorul de 1,6, ma bate si pe mine gandul sa schimb Motul-ul.

Se comporta ireprosabil. Diferenta intre el si uleiurile europene este foarte mare...

@EvoX - Sper sa nu fie considerata reclama...

http://syntheticoil-europe.eu/ro/ulei-c ... cutie.html

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 73
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Mar Iul 15, 2014 7:57 pm


Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Lun Iul 21, 2014 3:23 pm

Paul, nu mai agata DELOC iarna cind pornesti dimineata?
Intre timp am gasit EXACT specificatia recomandata, 75W85W API GL-4. Puteti cumpara uleiul minune de la orice reprezentanta mercedez Benz, cerind ulei MB235.4 . N-am incercat inca, dar as vrea sa schimb LM-ul din cutie si (daca Paul imi confirma ca nu mai agata la rece si nu iese greu la cald, dar nu gasesc de cumparat pe aici) o sa bag d-ala.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Iul 23, 2014 8:55 pm

Pot sa confirm ca nu agata deloc la rece si iese excelent din viteza la cald. Ti-ar place si uleiul lor de motor...

Avatar utilizator
Badea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 24, 2012 6:22 pm

Mesaj de Badea » Mie Apr 08, 2015 12:13 pm

Salut,

Am schimbat si eu uleiul din cutie(motor 2.0) si am aceleasi probleme, evident.
Intrebare scurta : ati reusti sa gasiti un ulei ok pana acum, cu confirmare ca nu mai agata nici la rece, nici la cald?

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Vin Mai 15, 2015 1:38 pm

QUOTE (Badea @ Apr 8 2015, 12:13 PM) Salut,

Am schimbat si eu uleiul din cutie(motor 2.0) si am aceleasi probleme, evident.
Intrebare scurta : ati reusti sa gasiti un ulei ok pana acum, cu confirmare ca nu mai agata nici la rece, nici la cald?

Ce ulei ai pus in cutie? Si ce norma are uleiul respectiv?

Avatar utilizator
Badea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 24, 2012 6:22 pm

Mesaj de Badea » Lun Mai 25, 2015 9:06 am

Cred ca mobil(?), norma gl 4.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Lun Mai 25, 2015 9:25 am

QUOTE (Badea @ May 25 2015, 09:06 AM) Cred ca mobil(?), norma gl 4.

Daca nici tu nu stii ce ulei ai pus in cutie, eu nici atat nu stiu si nu am cum sa te ajut cu vreo informatie.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 56 vizitatori