Ulei Cutie Viteze Manuala

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Mar Mai 26, 2015 2:15 pm

Nu tot ce e ieftin e si bun, cum nu tot ce-i scump e litera de lege ca-i bun, dar, in cazul de fata uleiul sintetic imbunatateste comportamentul cutiei de viteze fata de uleiul semi-sintetic. Nu e vorba de pretentii cat e vorba de a da un ban si a te bucura de masina, fata de a da un ban ca sa te asiguri ca ai scapat de bani. Nu am niciun beneficiu financiar in a recomanda o anumita marca de ulei, ci indrum catre sintetic (conform fisei tehnice nu a etichetei) care se comporta net superior uleiului semi-sintetic.

Avatar utilizator
Badea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 24, 2012 6:22 pm

Mesaj de Badea » Mie Mai 27, 2015 7:27 am

Multumesc tuturor pentru sfaturi!

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Mie Mai 27, 2015 9:36 am

Sa-ti fie de folos!

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Mai 28, 2015 9:00 pm

QUOTE (Badea @ May 25 2015, 07:02 PM) Plus ca trebuie 2.1 litri,deci 3 bidoane...o sa merg pe valvoline. Crezi ca uleiul actual dauneaza cutiei si acum, vara, cand totul pare ok?a gandeam sa il schimb la revizie, in toamna.

Doua bidoane ajung fara probleme. Nu poti baga in cutie 2,1 litri de ulei, dupa cum nici in motor nu intra 3,3 litri ( cu filtru schimbat si 3 bidoane de 1 qt (0,946 litri) introduse in motor nivelul este la maxim). Cu 2x0,946 litri nivelul este exact unde trebuie( ma refer la cutia de viteze).

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Vin Iun 19, 2015 1:22 pm

Dupa aproximativ 1000 km parcursi de la schimbul uleiului din cutie, pot sa afirm ca intr-adevar exista diferenta intre uleiul de prima umplere si ce am pus eu: Castrol Syntrans Multivehicle 75W90. La rece intra in viteza mult mai usor (abia astept sa vad cum se comporta la temperaturi negative), iar la cald, la retrogradari rapide, nu mai am probleme, nici nu mai agata. Deocamdata sunt multumit si ma bucur ca experimentarea acestui ulei de cutie a fost benefica pentru cutie si soferul masinii

Avatar utilizator
johny69
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 12, 2012 12:16 pm

Mesaj de johny69 » Vin Iun 26, 2015 8:58 pm

bagat ulei dia queen de la reprezentanta acu 1000km
totul ok pana acum

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Vin Iun 26, 2015 9:45 pm

Cat te-a costat schimbul de ulei de cutie de viteze la reprezentanta?

Avatar utilizator
sigma23
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 14, 2009 4:37 pm

Mesaj de sigma23 » Mar Ian 19, 2016 9:05 pm

QUOTE (testos @ Jun 19 2015, 12:22 PM) Dupa aproximativ 1000 km parcursi de la schimbul uleiului din cutie, pot sa afirm ca intr-adevar exista diferenta intre uleiul de prima umplere si ce am pus eu: Castrol Syntrans Multivehicle 75W90. La rece intra in viteza mult mai usor (abia astept sa vad cum se comporta la temperaturi negative), iar la cald, la retrogradari rapide, nu mai am probleme, nici nu mai agata. Deocamdata sunt multumit si ma bucur ca experimentarea acestui ulei de cutie a fost benefica pentru cutie si soferul masinii

eu am cautat si nu se mai gaseste. gasesti doar transaxle care nu e gl 4. totusi cum se comporta la rece?

QUOTE (johny69 @ Jun 26 2015, 07:58 PM) bagat ulei dia queen de la reprezentanta acu 1000km
totul ok pana acum
cat a costat schimbul?

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Mar Ian 19, 2016 10:50 pm

@sigma23

Ca si gluma, daca nu ai gasit inseamna ca nu ai cautat suficient.

Sa stii ca e mai bine de cand am bagat in cutia de viteze Castrol Syntrans Multivehicle 75W90 API GL-4. Acum cand noaptea temparaturile coboara pana la -15 grade Celsius, pot spune ca e o alegere fericita. Sa stii ca nu intra in viteza fara sa simti nimic, dar nici nu fac eforturi asa cum se intampla cu vechiul ulei (cel pus din fabrica), si aici ma refer strict imediat dupa ce pornesti motorul. Cand temperatura apei s-a stabilizat la ~90 de grade Celsius, intra in viteza fin tare, dar tot simti schimbarea de treapta. Cred ca Mitsubishi a dorit ca schimbarea treptelor sa se faca barbateste, masina per ansamblu dandu-mi impresia ca are ca tinta placerea de a conduce cu tot ceea ce presupune ea.

Avatar utilizator
johnion65
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Ian 03, 2016 10:03 pm

Mesaj de johnion65 » Dum Feb 28, 2016 9:37 pm

Buna seara tuturor.
Sunt un proaspat posesor de Mitsubishi Lancer Sportwagon 1.6 din 2005 cu 130k la bord.
Am citit topicul si am inteles ca pentru cutie ar fi 3 variante mai accesibile: Castrol Syntrans Multivehicle 75W90 API GL4, Valvoline MaxLife MTF 75W90 API GL4 si Q8 T36 75W90 API GL4. Care dintre acestea credeti ar fi mai indicat?
Inca ceva, pedala de ambreiaj tine foarte jos, aveti idee care-i cauza si cum s-ar putea remedia?
Multumesc mult.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori