Ulei Cutie Viteze Manuala

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Mai 31, 2011 11:25 pm

QUOTE (PaulT @ May 31 2011, 11:18 PM) Oricum sambata ma duc sa schimb si uleiul la cv.
De ce schimbi uleiul?

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Iun 01, 2011 11:41 am

QUOTE (PaulT @ Jun 1 2011, 11:35 AM) @Marty - Fiind uleiul original, cu care s-a rodat cutia eu cred ca ii ajung 28.000km. Am luat un Mobil 1 Synthetic Gear 75W90 made in usa. Dupa ce il schimb acum, pana la 90-100.000km acolo ramane...
Paul, n-as vrea sa te sperii, dar... LASA DRACULUI ULEIUL ACOLO!!!!!!! N-ai citit ce-am patit eu? Am schimbat uleiul pentru ca incepuse sa-mi iasa greu din viteza cind se incalzea. AM bagat Motul 75W90 vara trecuta, in August. Toate bune si frumoase pina a inceput sa se racoreasca afara si a-nceput sa nu-mi mai intre in viteza in mers fiind. Asta iarna stateam cite 5 minute pe loc ca sa ma pot intelege cit de cit cu cutia, intre timp schimbind uleiul Motul cu aceeasi specificatie dar pe Mobil. Asa ca, daca nu-ti face probleme, lasa uleiul in cutie, nu-l schimba aiurea!

P.S.: Vezi ca si adictoma are aceeasi problema ca si mine.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Iun 01, 2011 11:57 am

offtopic - eu am schimbat si pompa de ambreiaj intre timp - curgea lichidu' pe pedala de ambreiaj - problema aparuse la mine tot dupa schimbarea uleiului, fortat fiind la schimbarea ambreiajului - iar imi aduc aminte cate am schimbat si ma apuca dracii

PaulT - asteptam impresii

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Iun 01, 2011 11:59 am

Fara off-topic, dar la 28000 tu vrei sa schimbi oloiu'? Asta e manie curata crezand ca ai grija de masina.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Iun 01, 2011 12:22 pm

adictoma, schimbind pompa de ambreiaj ai scapat de problema schimbatului vitezelor la rece iarna?

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Iun 01, 2011 12:31 pm

am schimbat-o acum o luna. nu stiu inca.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Iun 01, 2011 3:51 pm

QUOTE (driverx @ Jun 1 2011, 11:59 AM) Fara off-topic, dar la 28000 tu vrei sa schimbi oloiu'? Asta e manie curata crezand ca ai grija de masina.

Doar la primul schimb procedez asa. In rest... sta cat trebuie.

@Marty, m-ai pus pe ganduri. Ce naiba, ulei Mobil 1 full sintetic sa fie mai slab decat ce are el din fabrica? Inca n-am patit la vreo masina sa schimb uleiul la cv si sa mearga prost cutia. Ce ulei or avea original??

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Iun 01, 2011 9:03 pm

QUOTE (PaulT @ Jun 1 2011, 03:51 PM) @Marty, m-ai pus pe ganduri. Ce naiba, ulei Mobil 1 full sintetic sa fie mai slab decat ce are el din fabrica? Inca n-am patit la vreo masina sa schimb uleiul la cv si sa mearga prost cutia. Ce ulei or avea original?? Am vorbit cu un nene de la Porsche Romania, nene care se ocupa de garantii, si mi-a spus ca au avut si ei aceeasi problema, diferenta fiind ca asa se comportau masinile cu uleiul venit din fabrica. Raspunsul de la VAG a fost un pic naucitor: "schimbati uleiul original de fabrica (sintetic) cu ulei mineral". Cica n-au mai avut probleme dupa aia.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Joi Iun 02, 2011 10:03 am

De VAG am auzit si eu. Cred ca pana la urma bag uleiul de cutie la Logan... VAd ca intervalul recomandat pentru schimb la ale noastre e de 60,000km... La Lancerul nou este 240,000km(am carnetul de garantie si service pentru Lancer X, iar pentru Clasic am luat intervalul din desfasuratorul pus de driverx...).. Are cineva un carnet de garantie si service original, pentru Clasic? Sunt curios ce scrie acolo la intervalul recomandat pentru schimbare ulei cv... Oare avem ulei mineral in cutie?

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Iun 02, 2011 10:44 am

Eu o sa bag la toamna niste mineral si niste aditiv, sa vedem ce si cum.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori