Pagina 1 din 1

Scris: Mar Mai 24, 2011 1:38 pm
de adictoma
pot schimba singur cureaua de anexe? la ce trebuie sa fiu atent?

Scris: Mar Mai 24, 2011 9:17 pm
de Alex44
La colt e usor. Ai doar 2 suruburi de desfacut, si unul de slabit. Daca ai cheile necesare, poti face operatiunea, nu e nimic deosebit, m-as mira sa fie mai complicat pe lancer. Trebuie doar sa fii atent, sa pui cureaua drept si sa o tensionezi corespunzator, nici prea stransa dar nici prea slaba.

Scris: Mie Iul 20, 2011 9:06 am
de marius_lancer
cam tarziu acest reply insa:
la MCar
~400RON ambele curele accesorii originale - in pret inclusa si manopera
~ 250 RON cu piese after market (~100 RON cele doua curele after market) - in pret inclusa si manopera

eu am preferat varianta de 400 RON, pt ca cele vechi le-am folosit aproape 6 ani.

Scris: Mie Iul 20, 2011 10:38 am
de PaulT
Astia au innebunit... Mie mi-au cerut in februarie, cand au incercat sa ma abureasca sa schimb curelele(care aveau in momentul acela 2 ani si 2 luni cu un rulaj de 23,000km...), 185RON cu tot cu manopera pe curele originale! Curelele oricum sunt vreo 60-70ron, iar ce cer pe manopera mi se pare enorm..

Scris: Mie Iul 20, 2011 10:58 am
de adictoma
QUOTE (marius_lancer @ Jul 20 2011, 09:06 AM) cam tarziu acest reply insa:
la MCar
~400RON ambele curele accesorii originale - in pret inclusa si manopera
~ 250 RON cu piese after market (~100 RON cele doua curele after market) - in pret inclusa si manopera

eu am preferat varianta de 400 RON, pt ca cele vechi le-am folosit aproape 6 ani.

este sigla mitsubishi pe cele originale? - crezi tu ca cele montate sunt aduse de la ma-sa din Japonia?

eu nici pe cea de pe masina nu am reusit sa disting vreun cod mitsubishi sau sigla - poate era stearsa din cauza uzurii

Scris: Mie Iul 20, 2011 11:27 am
de driverx
De unde putem face rost de codurile pieselor la lansatoarele noastre? Eu chiar am nevoie.... Daca cauti dupa coduri pe net, dintr-o data o noua lume ti se dezvaluie

Scris: Mie Iul 20, 2011 12:00 pm
de PaulT
Pai tot ce trebuie este in Mitsubishi ASA. Eu am reusit mai de mult sa imi fac o versiune functionala.. dar dupa ce am schimbat SO la laptop am vazut ca nu facusem back-up la toate fisierele de pe hard. Mi-a fost lene sa caut pe net din nou, sa gasesc un kit care sa mearga .

Scris: Mie Iul 20, 2011 12:09 pm
de adictoma
sau ceri la reprezentanta

Scris: Mie Iul 20, 2011 3:05 pm
de driverx
La cat ma iubesc astia intai ma iau la interogatoriu "Da' la ce iti traba?" pana imi trece chefu de tot

Scris: Mie Iul 20, 2011 4:19 pm
de AndreiS
QUOTE (adictoma @ Jul 20 2011, 10:58 AM) este sigla mitsubishi pe cele originale? - crezi tu ca cele montate sunt aduse de la ma-sa din Japonia?

eu nici pe cea de pe masina nu am reusit sa disting vreun cod mitsubishi sau sigla - poate era stearsa din cauza uzurii
Ale mele au sigla mitsubishi...de fapt au app 100 sigle mitsubishi printate pe toata lungimea lor...in week end iti pot da codurile
Cat despre producator, nu stiam ca Mits face curele si chiar daca ar face, nu au cum sa fie mai bune decat cele facute de un producator dedicat (Conti, Mahle, etc)

De schimbat, poti sa le schimbi singur, intai pe cea din spate, care antreneaza alternatorul (sunt doua suruburi, unu intinzator si unul in spatele rolei), apoi cea din fata, care antreneaza pompa de servo (3 suruburi: 2 pe laterale si unul in fata de reglaj).