Pot Schimba Singur Cureaua De Anexe?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Mai 24, 2011 1:38 pm

pot schimba singur cureaua de anexe? la ce trebuie sa fiu atent?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Mai 24, 2011 9:17 pm

La colt e usor. Ai doar 2 suruburi de desfacut, si unul de slabit. Daca ai cheile necesare, poti face operatiunea, nu e nimic deosebit, m-as mira sa fie mai complicat pe lancer. Trebuie doar sa fii atent, sa pui cureaua drept si sa o tensionezi corespunzator, nici prea stransa dar nici prea slaba.

Avatar utilizator
marius_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am

Mesaj de marius_lancer » Mie Iul 20, 2011 9:06 am

cam tarziu acest reply insa:
la MCar
~400RON ambele curele accesorii originale - in pret inclusa si manopera
~ 250 RON cu piese after market (~100 RON cele doua curele after market) - in pret inclusa si manopera

eu am preferat varianta de 400 RON, pt ca cele vechi le-am folosit aproape 6 ani.

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Iul 20, 2011 10:38 am

Astia au innebunit... Mie mi-au cerut in februarie, cand au incercat sa ma abureasca sa schimb curelele(care aveau in momentul acela 2 ani si 2 luni cu un rulaj de 23,000km...), 185RON cu tot cu manopera pe curele originale! Curelele oricum sunt vreo 60-70ron, iar ce cer pe manopera mi se pare enorm..

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Iul 20, 2011 10:58 am

QUOTE (marius_lancer @ Jul 20 2011, 09:06 AM) cam tarziu acest reply insa:
la MCar
~400RON ambele curele accesorii originale - in pret inclusa si manopera
~ 250 RON cu piese after market (~100 RON cele doua curele after market) - in pret inclusa si manopera

eu am preferat varianta de 400 RON, pt ca cele vechi le-am folosit aproape 6 ani.

este sigla mitsubishi pe cele originale? - crezi tu ca cele montate sunt aduse de la ma-sa din Japonia?

eu nici pe cea de pe masina nu am reusit sa disting vreun cod mitsubishi sau sigla - poate era stearsa din cauza uzurii

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Iul 20, 2011 11:27 am

De unde putem face rost de codurile pieselor la lansatoarele noastre? Eu chiar am nevoie.... Daca cauti dupa coduri pe net, dintr-o data o noua lume ti se dezvaluie

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Iul 20, 2011 12:00 pm

Pai tot ce trebuie este in Mitsubishi ASA. Eu am reusit mai de mult sa imi fac o versiune functionala.. dar dupa ce am schimbat SO la laptop am vazut ca nu facusem back-up la toate fisierele de pe hard. Mi-a fost lene sa caut pe net din nou, sa gasesc un kit care sa mearga .

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Iul 20, 2011 12:09 pm

sau ceri la reprezentanta

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Iul 20, 2011 3:05 pm

La cat ma iubesc astia intai ma iau la interogatoriu "Da' la ce iti traba?" pana imi trece chefu de tot

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Mie Iul 20, 2011 4:19 pm

QUOTE (adictoma @ Jul 20 2011, 10:58 AM) este sigla mitsubishi pe cele originale? - crezi tu ca cele montate sunt aduse de la ma-sa din Japonia?

eu nici pe cea de pe masina nu am reusit sa disting vreun cod mitsubishi sau sigla - poate era stearsa din cauza uzurii
Ale mele au sigla mitsubishi...de fapt au app 100 sigle mitsubishi printate pe toata lungimea lor...in week end iti pot da codurile
Cat despre producator, nu stiam ca Mits face curele si chiar daca ar face, nu au cum sa fie mai bune decat cele facute de un producator dedicat (Conti, Mahle, etc)

De schimbat, poti sa le schimbi singur, intai pe cea din spate, care antreneaza alternatorul (sunt doua suruburi, unu intinzator si unul in spatele rolei), apoi cea din fata, care antreneaza pompa de servo (3 suruburi: 2 pe laterale si unul in fata de reglaj).

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori