Sfaturi Pentru Achizitionarea Unui Lancer 2.0 An 2006-2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Apr 26, 2011 9:35 am

QUOTE (metal_militia @ Apr 19 2011, 10:55 PM) Coloana de directie nu bate (cel putin mie nu imi bate) poate pentru ca directia la 2.0 e alta decat la 1.6 si asta e verificabil pentru ca are unghiul de bracaj mult mai mic...eu stiu ca ar fi directie de evo 8/9.
1. Toate "bate", da' nu-i de la coloana de directie ci e de la airbag.
2. Coloana de directie-i una, caseta de directie-i alta. Unghiul de bracaj e dat de raportul de demultiplicare din caseta, nu de coloana. Coloana de directie e comuna ambelor masini.

QUOTE Amortizoarele fac probleme intradevar pentru ca suspensia nu e gandita sa fie bruscata atat de des de gropile romanesti, dar cu un stil de condus prudent se poate ocoli problema asta.Se pare ca numai suspensia fata dreapta nu e gindita pentru drumurile romanesti, restu' e ok!

QUOTE Pana acum nu am auzit de probleme la discuri la colegii cu 2.0Mai citeste!

QUOTE franele fiind diferite fata de modelul de 1.6...sunt frane de Outlander.Si Solenza avea cutie de Megane 2, iar Loganu' are motoare de Laguna!

QUOTE Probleme la ambreiaj nu a avut pana acum decat userul LAV77 Mai citeste!

QUOTE Singurul defect din punctul meu de vedere este zgomotul la rulaj un pic cam accentuat Ori ai avut masina lovita si reparata pe genunchi, ori e cazu' sa schimbi anvelopele.

QUOTE Si cel mai important este ca este o masina rara, care atrage multe priviri pe strada. Si daca stai la semafor in dreptul unei vitrine de magazin, poti sa-ti faci poza in oglinda, sa ai ce sa pui pe HI5.

mcgabriel, e bine sa nu te duci singur sa vezi masina, sa iei cu tine pe cineva care se pricepe, eventual un posesor de 2.0 . In plus de asta, nici nu discuti fara un test facut la o reprezentanta! E aici pe forum un pusti care si-a luat un 2.0 acu' citeva luni, care, dupa parerea mea, a fost dauna totala. Reparatia s-a facut pe bani enorm de putini si masina a fost vinduta drept mega-piesa. Din suspensie sport si elemente de design specifice, s-a ales cu faruri argintii de 1.6 (originale sunt negre), "suspensie fata reglabila ridicata la maxim" (adica suspensie standard de 1.6, da' el tot e mindru), bara fata de 1.6 (fara prelungire). Nu vreau sa ma gindesc ce-i sub bara fata!

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mar Apr 26, 2011 11:50 am

Nu stiu ce va bate voua la directie ca eu nu am intalnit asa ceva la a mea.

Masina arata bine, dar o dam in laudarosenii de New Lancer ca arata bine si se uita lumea dupa noi pe strada... Si dupa mine se uita lumea cand conduc un S 500 negru, dar ma indoiesc ca brusc sunt Brad Pitt, cred ca stema aia in trei colturi semnifica ceva pentru unele veverite. Cred ca veveritele se umezesc mai repede cand stau pe un fotoliu de Mertan.

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Mar Apr 26, 2011 6:13 pm

@metal militia
Franele sunt aceleasi la 1.6 si 2.0. Nu stiu daca intreg sistemul de franare este identic cu al vechiului Outlanderului, placutele spate sunt sigur identice la cele 3 masini.
Consumul dat de tine este mai mult decat rezonabil, dar 10% in Buc pentru 2.0 este un vis frumos, realizabil poate in ziua de Paste sau la 1 noaptea.


Uzura ambreiajului este o problema comuna in special la 2.0, datorita faptului ca masina se preteaza la un condus putin mai sportiv.

@mcgabriel
Sperand sa nu fiu offtopic, iti recomand totusi Mazda 3.
Daca iti permiti, cauta o Mazda 6 sau un Accord chiar si din 2004-2005. Nu suporta comparatie.

Avatar utilizator
mcgabriel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 19, 2011 9:45 am
Contact:

Mesaj de mcgabriel » Joi Apr 28, 2011 1:29 pm

Ms o sa vin la Polivalentă ?ntre-o seara . Unde mai exact ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori