Sfaturi Pentru Achizitionarea Unui Lancer 2.0 An 2006-2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
mcgabriel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 19, 2011 9:45 am
Contact:

Mesaj de mcgabriel » Mar Apr 19, 2011 10:06 am

SALUTARE.....SUNT POSESORUL UNUI GOLF 4 DIN 2003 MOTORAS 14,16V.....SI PARCA VREAU CEVA MULT MAI MULT .MAM GANDIT LA LANCER, DOAR CA DACA SE POATE SA-MI DATI CATEVA SFATURI PE CARE SA LE IAU IN CALCUL IN MOMENTUL ACHIZITIEI..MULTUMESC

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Apr 19, 2011 10:37 am

primul sfat: nu mai folosi CAPS LOCK

in al doilea rand - o sa ai o masina cu un motor aspirat foarte sanatos.

bube:
- amortizoare - mai consumabile ca bujiile
- ambreiaj
- discuri frana
- bucsi/bieleta - cum ai "norocul"
- coloana de directie are un troncanit care apare la prima denivalare dupa ce iei masina si dispare la presa de REMAT - totusi nu iti afecteaza performantele masinii si nici nu te pune in pericol - se simte doar cand treci peste denivelari gen piatra cubica/trecere nivel cale ferata si ai rotile putin virate. in rest e OK.

poate o sa ma completeze/corecteze colegii proprietari de 2.0

Avatar utilizator
mcgabriel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 19, 2011 9:45 am
Contact:

Mesaj de mcgabriel » Mar Apr 19, 2011 3:58 pm

ms,ms. apropo diferenta intre 1.6 si 2 ? este destul de mare

Avatar utilizator
gabivdo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 30, 2008 10:34 am

Mesaj de gabivdo » Mar Apr 19, 2011 4:47 pm

2.0 e mai puternica, mai stabila si ceva mai frumoasa.
Dar cel putin estetic e f usor sa faci pe 1.6 sa arate la fel ca 2.0.
Cum ti-a spus si colegul, sunt zgomote de la coloana de directie, pietricelele adunate in suporturile de arc care produc iarasi niste zgomote neplacute si ce imi displace mie in mod deosebit e vopseaua f.f. subtire si usor de zgariat.
In rest ambele masini sunt ok, mentenanta nu e f scumpa, nu consuma f. mult daca mergi linistit. Eu am un 1.6 de vreo 3 ani si in afara de cele de mai sus nu prea am de ce sa ma plang. n-am schimbat absolut nimic decat ulei si filtre.
Poate cel mai neplacut aspect in a avea un mitsu e reteaua de service. Sunt destui colegi de forum care au avut probleme cu ei.
In rest, te asteptam pe forum daca te hotarasti pe un mitsu.
Cu bine.

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Mar Apr 19, 2011 8:03 pm

Ia un 2.0 si nu o sa regreti nici macar o clipa.
Eu am unul de 1 an jumatate si nu am nici o problema cu el.

Numai bine.

Avatar utilizator
mcgabriel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 19, 2011 9:45 am
Contact:

Mesaj de mcgabriel » Mar Apr 19, 2011 8:33 pm

Am auzit k consuma destul....dar nimic concret. Cam c?t ia in oraș la mers normal nu sportiv. Golful meu la mers normal ia cam 8. Oricum multumesc frumos pt sfaturi. Mam decis la 2 ) ca sa nu umblu cu jumatati de măsura . Dacă mai știți ceva la ce sa mă uit la cumpărare v-a astept. . . Ms ?ncă o data

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Mar Apr 19, 2011 10:55 pm

Consumul nu este de speriat, eu scot constant in Bucuresti 10-11% si asta mers normal si in conditii de trafic medii...adica si in aglomeratie bara la bara si cand e mai lejer. La drum lung am scos si 7,5%..niste cifre foarte bune zic eu pentru o masina semi-sport cu motor de 2.0 benzina.
Cat despre problemele prezentate mai sus, nu sunt chiar probleme.
Coloana de directie nu bate (cel putin mie nu imi bate) poate pentru ca directia la 2.0 e alta decat la 1.6 si asta e verificabil pentru ca are unghiul de bracaj mult mai mic...eu stiu ca ar fi directie de evo 8/9.
Amortizoarele fac probleme intradevar pentru ca suspensia nu e gandita sa fie bruscata atat de des de gropile romanesti, dar cu un stil de condus prudent se poate ocoli problema asta.
Pana acum nu am auzit de probleme la discuri la colegii cu 2.0, franele fiind diferite fata de modelul de 1.6...sunt frane de Outlander.
Probleme la ambreiaj nu a avut pana acum decat userul LAV77, deci iarasi nu poate fi considerata o problema generala a masinii.
Singurul defect din punctul meu de vedere este zgomotul la rulaj un pic cam accentuat, dar nu exagerat. Adica pot trai cu el fara sa fie deranjant.


Diferente intre 1.6 si 2.0: suspensia, franele, cutia de viteze, timoneria si bineinteles motorul
Per total este o masina exceptionala, care ofera mai mult decat o masina nemteasca din aceeasi clasa. Si cel mai important este ca este o masina rara, care atrage multe priviri pe strada.

PS: a nu se considera reclama mascata

Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Dum Apr 24, 2011 12:52 am

in locul tau, le-as conduce pe ambele dupa care as lua o decizie si in functie de costul de achizitie. daca esti din oradea putem rezolva un drivetest cu 1.6.... si cu mare placere imi aduc aminte de drumuri spre cluj "insotind" golf iv 1.6 pe intervale nu f lungi de drum .... dar in caz ca ai posibilitatea 2.0 va fi o alegere buna.


oare o sa dea lumea cu pietre in mine daca mentionez si o mazda 323f?

Avatar utilizator
mcgabriel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 19, 2011 9:45 am
Contact:

Mesaj de mcgabriel » Lun Apr 25, 2011 5:08 pm

Ms dar sunt din buc . . Sunt destul de decis către 2 litri . Am ?nțeles , am văzut diferența destul de mare ?ntre 2 si 1,6.

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Lun Apr 25, 2011 9:38 pm

Vino intr-o Vineri seara la 19.00 la Polivalenta o sa gasesti mai multi si o sa vezi si mai multe.

Numai bine.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori