Pagina 1 din 2

Scris: Mie Feb 02, 2011 2:49 am
de oly_ro
Am ajuns intr=o tara mai calda decat romania, unde pot sa zic ca am un salariu cat de cat decent dar de curand am realizat ca un EVO 9 ramane tot de domeniul fantasticului pt buzunarul meu si stilul meu de a (economisi):
So : atunci cand ma voi intoarce la baba mea as vrea cu orice pret; vorba vine; sa ii schimb toata partea din fata cu una de EVO IX . Teoretic imi trebuie doua aripi ; o capota doua faruri un tragger si o bara fata de evo.Intrebarea mea este:
mai sunt si alte piese; care ar trebuii schimbate si daca a facut cineva deja chestia asta pana acum.
Pentru ca in teorie suna posibil si cred ca toate astea ar costa undeva in jur de 1500 2000 euro maxim.

Scris: Mie Feb 02, 2011 10:04 am
de metal_militia
Ai AICI o prezentare pas cu pas a transformarii. E foarte mult de munca, foarte multi bani de cheltuit si risti sa ajungi la Dacia 1310 cu faruri de golf 4...

Scris: Mie Feb 02, 2011 11:37 pm
de marius_EVO
parca Ursu..colegul nostru facuse, dar cu bara de evo 8...daca ma insel sa ma corecteze cineva

Scris: Joi Feb 03, 2011 4:45 pm
de andrei
Ursu pusese un kit de la Accolade care era asemanator cu ce e stock pe EVO VIII, insa a constat doar in aripi, capota si bara - nu s-a lasat si cu latirea masinii sau schimbarea farurilor care au total alta forma:



Eu zic ca de banii pe care i-ai cheltui pe modificarea asta mai bine iti iei un EVO IV, V sau cu putin noroc VI si vei fi mult mai multumit.

Scris: Sâm Feb 05, 2011 1:14 am
de oly_ro
ideea mea era ca nu sunt lesinat dupa ce poate sa faca EVO cat sunt lesinat dupa cum arata; si plus ca nu suport fatza asta de nubira legantza a clasicului )

Scris: Sâm Feb 05, 2011 3:39 pm
de andrei
Atunci vinde clasicul si cu diferenta pe care ai fi bagat-o in schimbarea de look, cauta sa iti aduci un VII sau VIII din state.

Scris: Dum Feb 06, 2011 4:28 pm
de oly_ro
de=ar fi asa usor ; in primul rand in romania nu prea se mai vinde nimic ; decat daca e foarte ieftin gen juma de pret; si in al doilea rand intretinerea unu evo cred ca nu mi s=ar potrivi )
Daca vrei vorbim in cifre concrete

Scris: Dum Feb 06, 2011 4:53 pm
de adictoma
pe bucati greu sa-l faci singur la tine in garaj. gaseste un tinichigiu prieput si cu mult timp liber si da-i tema de gandit + un buget maxim.

Scris: Lun Mar 21, 2011 1:12 pm
de xaio
cel mai usor se modifica versiunea americana OZ ..... la classic e mai greu

din cate m-am interesat ... in primu rand iti trebuie un body kit de evo ...care se ridica undeva in jur de 1500 de euro
- faruri evo
- aripi evo ( din cate am masurat sasiul este identic ...teoretic ar trebui sa mearga ...luat putin la ciocanel )
- capota evo
- si niste fiare pentru bot ... ca masca de evo vine putin mai in fata si trebuie adaptat.

Eu studiez de cateva luni bune problema si sper cat de curand sa ma apuc de treaba.
Sa ne ti la curent cu ce ai reusit sa faci....

Scris: Lun Mar 21, 2011 6:23 pm
de driverx
Si cu ce ar diferi OZ-ul la tablaraie comparat cu Classicul vandut in Europa?