Bataie Parte Stanga 2.0 135cp

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Mar 08, 2012 1:37 pm

A mea are aproape 65 si, sa bat in lemn, nu m-a deranjat cu probleme de genul asta.

Avatar utilizator
andrei.pex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm

Mesaj de andrei.pex » Joi Mar 08, 2012 4:09 pm

Urmeaza la mine acum la 74.000km

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Mar 08, 2012 5:57 pm

Eu am 41000 km cu a mea si maine sau sambata schimb capetele de bara. Doar cel din dreapta imi face probleme, dar le schimb pe amandoua sa nu fac directia de 2 ori.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Joi Mar 08, 2012 6:13 pm

QUOTE (2dor @ Mar 7 2012, 05:01 PM) Capete de bara pe la cati km ati schimbat?

- capat de bara si bieleta pe dreapta - 56000 km
- capat de bara si bieleta pe stanga - 63000 km

eu banuiesc ca am fortat nota cu jantele mai mari si mai late.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Mar 08, 2012 6:32 pm

2dor poate scapi fara sa faci directia daca numeri cate ture se desfileteaza capetele vechi si le infiletezi pe cele noi tot de atatea ori Nu strica sa incerci, un unghi facut bine costa un pic, si chiar si doar sa se bage ala sub masina si sa bocane in piesele tale prefacandu-se ca intelege ce arata pe monitor tot costa.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Mar 08, 2012 6:55 pm

Stii ce mi-a raspuns mecanicul meu la sugestia cu verificarea infiletarii? Da, ai dreptate si asta o sa fac, dar daca exista o diferenta la numarul de spire intre piesa noua si cea veche? Exista mai multi producatori de piese, si piesele pot diferi in anumiti parametrii. Uite filtrul meu de la AC, care nu este Nipparts, fluiera pentru ca scapa aer pe undeva.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Mar 08, 2012 7:21 pm

Evident, daca piesa e de alta origine decat cea de pe masina, sunt sanse sa nu mearga. Ideea e ca nu ai nimic de pierdut daca incerci, nu exista nici o garantie ca va functiona pt orice producator de cap de bara.

Rezultate bune da metoda asta atunci cand umblii pt diverse si desfaci capul de bara si il pui inapoi tot pe cel vechi. Dar cum ziceam merita incercat, oricum daca e o diferenta o sa vezi imediat ca nu iti stau rotile drepte (par bracate) si sau iti trage masina.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Vin Mar 09, 2012 7:04 pm

Asta doar daca n-ai ce face cu un set de anvelope. E o idiotenie sa nu verifici geometria rotilor dupa ce schimbi capete de bara (un verificat + reglat costa cativa zeci de lei). Poti sa nu sesizezi nici un fel de modificare in comportamentul masinii si sa te trezesti intr-o luna cu anvelopa de pe o parte roasa pana-n sarme.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Vin Mar 09, 2012 7:50 pm

Am bagat mare rant, dar am sters tot ca sa nu poluez topicul cu exemple negative si pozitive de mecanici care pot face si desface la masina fara sa te bage la cheltuieli inutile, cu unghiurile sau cauciucurile tocite dupa caz.

Afla totusi ca am dat si peste mecanici competenti la care te poti duce sa-ti inlocuiasca un cap de bara si apoi nu trebuie sa faci unghiul pt ca omul ala e mecanic nu Schimbaci (maimutoi in salopete).

Evident, nu sfatuiam lumea sa EXCLUDA verificarea geometriei, spuneam doar ca se poate ca inlocuind capul de bara daca mecanicul stie ce face sa nu fie nevoie, sau mecanicul sa aibe bunavointa si sa ii verifice geometria old-school, fara sa mai fie nevoie sa decartezi 150 ron pe verificari cu stand laser.

Mai poti INCERCA sa dai cu creta pe cauciuc si sa mergi un pic, sa vezi unde se sterge si unde nu (si e clar cum calca si cum se va toci) sau sa speli usor rotile cu un fas fas, astepti sa se scurga si sa se zvinte, apoi sa o muti usor si sa urmaresti amprenta uscata (suprafata pe care parchezi trebuie sa fie curata si plata). Sunt fel si fel de metode care dau rezultate, trebuie doar sa te intereseze lucrul facut bine si banul aruncat aiurea. Sau vrei sa-mi spui ca niciodata nu s-a intamplat sa pleci de la geometrie si sa nu fie volanul putin stramb, sau sa traga un pic, sau valorile sa nu fie fix cum trebuiau, ca doar ala nu umbla de 2 ori, desface ceva, regleaza la maxim, strange si aia e. Nu sta nimeni sa aduca valorile cat mai aproape de ideal, sau macar sa relgeze ambele roti la fel.

Evident ca pt majoritatea e mai indicat si mai comod sa mearga la reglat de geometrie cu laser, dar eu nu ma adresam tuturor, ci ofeream o altenrativa celor satui de aruncat bani unora care nu-i merita, sau pur si simplu fara sa fie nevoie.

Si na ca tot a iesit mare carnat. Imi cer scuze, uneori mai bine as tace.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Sâm Mar 10, 2012 12:00 pm

Am rezolvat problema, am schimbat doar bieletele de directie, aia din dreapta era buba de fapt, avea joc. Bieletele sunt SWAG, pret 115 ron bucata. Poze pe topicul masinii.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori