anvelope stock lancer 1.6
cei de la reprezentantza spun ca ar fi all season.... eu le-am gasit pe forumuri si pe siturile de profil ca fiind de vara... Deci am mai multa incredere in aceste site-uri, in plus am vazut si eu cum se comporta pe zapada, parca as merge cu patine.... Acum, cu cauciucuri de iarna, parca mi-a venit inima la loc
All season pe naiba. Sunt de vara toata ziua. Numai eu stiu ce am dansat cu masina azi. Ce e drept mi-a si placut ca altfel o lasam acasa .
Iar pt anvelope de vara mie mi se par ok, se tin bine pe drum. Din cate am vazut eu au indice de viteza U. Daca vrei ceva cu care sa pleci tare cauta niste slicuri :mrgreen: sau cu indice de la H in sus.
Iar pt anvelope de vara mie mi se par ok, se tin bine pe drum. Din cate am vazut eu au indice de viteza U. Daca vrei ceva cu care sa pleci tare cauta niste slicuri :mrgreen: sau cu indice de la H in sus.
Eu unul cred ca pneurile cu care vine echipata masina sunt all season... sunt departe de a fi niste cauciucuri de vara performante si asta se simte pe sosea.
Indice de viteza nu imi amintesc sa aiba, si nici sens de rotatie >> astea sunt primele semne ca sunt niste cauciucuri medii pe orice fel de vreme, fara sa exceleze pe una anume.
Cauciucurile dedicate vara / iarna sunt mult mai performante in sezonul pentru care au fost proiectate, si inutilizabile in afara lui (sunt influentate si de temperatura).
Indice de viteza nu imi amintesc sa aiba, si nici sens de rotatie >> astea sunt primele semne ca sunt niste cauciucuri medii pe orice fel de vreme, fara sa exceleze pe una anume.
Cauciucurile dedicate vara / iarna sunt mult mai performante in sezonul pentru care au fost proiectate, si inutilizabile in afara lui (sunt influentate si de temperatura).
Salut,
Sunt nou pe aici, e primul meu post...
Am un M L 1,6...
Turanza este un cauciuc de vara, destul de dur... Adica e facut sa "intre in parametrii optimi" (citam pe cineva - m-am interesat destul de mult din cauza "performantelor" catastrofale pe zapada) la temperatura mai mare. Pentru mine asta inseamna si viteza ceva mai mare. Nu ma f pricep. Eu sunt fff multumit de ele pe uscat si apa (dar nu intr-un strat gros - nici nu am avut tupeu sa le incerc).
Pe zapada am avut insa un soc. Daca la inceput primii 50 m mai mergeau, dupa aia parca "inghetau" si mergeam ca trenul. Parca eram doar cu jentile. De ex in a 2 a la relanti, nu stiu ce viteza aveam, pe drum drept si plan mi-au trebuit cam 2 lungimi de masina sa o opresc doar cu frana. Si asta pe zapada batatorita.
In aceeasi zi am pus de iarna, tot Bridgestone, si a oprit f repede.
Cu stima,
Sunt nou pe aici, e primul meu post...
Am un M L 1,6...
Turanza este un cauciuc de vara, destul de dur... Adica e facut sa "intre in parametrii optimi" (citam pe cineva - m-am interesat destul de mult din cauza "performantelor" catastrofale pe zapada) la temperatura mai mare. Pentru mine asta inseamna si viteza ceva mai mare. Nu ma f pricep. Eu sunt fff multumit de ele pe uscat si apa (dar nu intr-un strat gros - nici nu am avut tupeu sa le incerc).
Pe zapada am avut insa un soc. Daca la inceput primii 50 m mai mergeau, dupa aia parca "inghetau" si mergeam ca trenul. Parca eram doar cu jentile. De ex in a 2 a la relanti, nu stiu ce viteza aveam, pe drum drept si plan mi-au trebuit cam 2 lungimi de masina sa o opresc doar cu frana. Si asta pe zapada batatorita.
In aceeasi zi am pus de iarna, tot Bridgestone, si a oprit f repede.
Cu stima,
Per ansamblu eu as schimba cauciucurile astea . De ce ? De vreo doua ori am "reusit" sa scap piciorul de pe ambreiaj la semafor ... s-a lasat cu un scartait furios ! Ca am ramas cu un sfert de cauciuc pe asfalt e partea a doua ... Oricum masina din ce am observat are tendinta sa scape ... fie subvireaza putin fie ii fuge fundul .
Siner sa fiu .. cele mai bune cauciucuri pe care le-am folosit eu ( in opinia mea ) pana acum au fost niste fulda progreso ... nu prea scumpre dar destul de versatile, care ofera o tractiune acceptabila la pretul lor . Continentalurile pe ceare le-am avut inaintea lor palesc
Siner sa fiu .. cele mai bune cauciucuri pe care le-am folosit eu ( in opinia mea ) pana acum au fost niste fulda progreso ... nu prea scumpre dar destul de versatile, care ofera o tractiune acceptabila la pretul lor . Continentalurile pe ceare le-am avut inaintea lor palesc
am si io o intrebare vis-a-vis de jante de tabla pentru lancer 1.6: stie cineva dimensiunile exacte ale jantelor pentru Lancer (distanta intre prezoane (pe diagonala si unul langa celalalt), latime janta, etc.) si dak se potrivesc de la alte autoturisme?
asta in ideea achizitionarii unor jante de otel/tabla la mana a doua (ca oricum 70 euro pe o janta de otel e cam mult, tinand cont ca se gasesc si jante de aliaj la banii astia)
asta in ideea achizitionarii unor jante de otel/tabla la mana a doua (ca oricum 70 euro pe o janta de otel e cam mult, tinand cont ca se gasesc si jante de aliaj la banii astia)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori