anvelope stock lancer 1.6

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
Ramaxel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 18, 2007 5:37 pm

Mesaj de Ramaxel » Joi Ian 03, 2008 9:22 pm

Anvelopele care vin stock pe lancerul classic 1.6 bridgestone turanza sunt de vara sau all season?
Din cate m-am uitat eu ar fi de vara dar as vrea o a doua opinie.

Mersi

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Joi Ian 03, 2008 10:50 pm

Sunt convins ca sunt de vara. Pe zapada sau pe gheata nu am franat odata fara sa-mi intre ABS-ul.
Oricum, chiar si pentru vara nu mi se par prea stralucite. Pierd foarte repede aderenta la o plecare mai vioaie sau cand ai rotile putin virate.

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Joi Ian 03, 2008 11:40 pm

cei de la reprezentantza spun ca ar fi all season.... eu le-am gasit pe forumuri si pe siturile de profil ca fiind de vara... Deci am mai multa incredere in aceste site-uri, in plus am vazut si eu cum se comporta pe zapada, parca as merge cu patine.... :cry: Acum, cu cauciucuri de iarna, parca mi-a venit inima la loc

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Vin Ian 04, 2008 12:43 am

All season pe naiba. Sunt de vara toata ziua. Numai eu stiu ce am dansat cu masina azi. Ce e drept mi-a si placut ca altfel o lasam acasa .
Iar pt anvelope de vara mie mi se par ok, se tin bine pe drum. Din cate am vazut eu au indice de viteza U. Daca vrei ceva cu care sa pleci tare cauta niste slicuri :mrgreen: sau cu indice de la H in sus.

Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Vin Ian 04, 2008 2:27 pm

Bridgestone Turanza sunt de vara , foarte bune de altfel , dar numai vara.Iarna sunt dezastru.

Avatar utilizator
MUTU
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Ian 07, 2008 3:02 pm
Contact:

Mesaj de MUTU » Lun Ian 07, 2008 3:07 pm

Eu unul cred ca pneurile cu care vine echipata masina sunt all season... sunt departe de a fi niste cauciucuri de vara performante si asta se simte pe sosea.
Indice de viteza nu imi amintesc sa aiba, si nici sens de rotatie >> astea sunt primele semne ca sunt niste cauciucuri medii pe orice fel de vreme, fara sa exceleze pe una anume.
Cauciucurile dedicate vara / iarna sunt mult mai performante in sezonul pentru care au fost proiectate, si inutilizabile in afara lui (sunt influentate si de temperatura).

Avatar utilizator
Bogdanlm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2008 6:02 pm

Mesaj de Bogdanlm » Mar Feb 05, 2008 6:08 pm

Salut,

Sunt nou pe aici, e primul meu post...

Am un M L 1,6...

Turanza este un cauciuc de vara, destul de dur... Adica e facut sa "intre in parametrii optimi" (citam pe cineva - m-am interesat destul de mult din cauza "performantelor" catastrofale pe zapada) la temperatura mai mare. Pentru mine asta inseamna si viteza ceva mai mare. Nu ma f pricep. Eu sunt fff multumit de ele pe uscat si apa (dar nu intr-un strat gros - nici nu am avut tupeu sa le incerc).

Pe zapada am avut insa un soc. Daca la inceput primii 50 m mai mergeau, dupa aia parca "inghetau" si mergeam ca trenul. Parca eram doar cu jentile. De ex in a 2 a la relanti, nu stiu ce viteza aveam, pe drum drept si plan mi-au trebuit cam 2 lungimi de masina sa o opresc doar cu frana. Si asta pe zapada batatorita.

In aceeasi zi am pus de iarna, tot Bridgestone, si a oprit f repede.

Cu stima,

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mie Feb 13, 2008 1:19 pm

Per ansamblu eu as schimba cauciucurile astea . De ce ? De vreo doua ori am "reusit" sa scap piciorul de pe ambreiaj la semafor ... s-a lasat cu un scartait furios ! Ca am ramas cu un sfert de cauciuc pe asfalt e partea a doua ... Oricum masina din ce am observat are tendinta sa scape ... fie subvireaza putin fie ii fuge fundul .
Siner sa fiu .. cele mai bune cauciucuri pe care le-am folosit eu ( in opinia mea ) pana acum au fost niste fulda progreso ... nu prea scumpre dar destul de versatile, care ofera o tractiune acceptabila la pretul lor . Continentalurile pe ceare le-am avut inaintea lor palesc

Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Sâm Feb 23, 2008 10:43 pm

salutare

din cate stiu turanza sunt de vara si asta au intarit-o si cai ce mi-au livrat 4 bucati bridgestone blizzak cu care n-am intampinat nici un fel de probleme iarna asta (si din cate stiu nici altii). dar adevarul e ca pt gheatza nu prea sunt cauciucuri

bafta

Avatar utilizator
Cristi@N
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 19, 2008 11:29 pm

Mesaj de Cristi@N » Vin Sep 05, 2008 10:46 pm

am si io o intrebare vis-a-vis de jante de tabla pentru lancer 1.6: stie cineva dimensiunile exacte ale jantelor pentru Lancer (distanta intre prezoane (pe diagonala si unul langa celalalt), latime janta, etc.) si dak se potrivesc de la alte autoturisme?
asta in ideea achizitionarii unor jante de otel/tabla la mana a doua (ca oricum 70 euro pe o janta de otel e cam mult, tinand cont ca se gasesc si jante de aliaj la banii astia)

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori