Ce Ulei De Motor Ati Pus?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
johny69
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 12, 2012 12:16 pm

Mesaj de johny69 » Dum Feb 08, 2015 7:56 pm

schimbat liqui moly toptech 4100 5w40 cu Texaco Havoline Ultra S 5W40, pana acum motorul merge mai silentios, chiar la turatii mari

Avatar utilizator
Adriancar
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 15, 2008 3:38 pm

Mesaj de Adriancar » Lun Feb 09, 2015 2:16 pm

ENEOS SUSTINA 0W - 50 !API SN . ACEA C3 A3/B4 .

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Sâm Apr 04, 2015 9:05 pm

Pachetul de revizie pe care l-a primit masina este urmatorul:
- Liqui Moly Synthoil Longtime 0W30
- filtru de ulei Mann
- filtru de aer Mann
- filtru de polen cu carbune activ Mann

Sunt foarte multumit de uleiul Liqui Moly Synthoil Longtime 0W30, motorul functioneaza si se aude frumos, iar cel mai important aspect e ca nu il consuma in intervalul de 10000 km la care fac eu reviziile.

Cat ulei va intra voua in motor astfel ca nivelul de pe joja sa se apropie sau sa fie la maxim?
Fişiere ataşate
20150117_112627.jpg
20150117_112627.jpg (1.95 MiB) Vizualizat de 2136 ori

Avatar utilizator
gabone
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 29, 2008 2:51 pm

Mesaj de gabone » Dum Apr 05, 2015 8:09 am

Cati km are motorul?

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Dum Apr 05, 2015 9:55 am

@gabone
~58100 km.

Tu cat ulei bagi in motor la revizie?

Avatar utilizator
gabone
EVO I
Mesaje: 13
Membru din: Mar Apr 29, 2008 2:51 pm

Mesaj de gabone » Dum Apr 05, 2015 5:15 pm

E inca tanara.

La mine intra 4.2 litri, desi de fiecare data au intrat doar 4. Probabil intra inca 200 ml daca o lasi sa se scurga peste noapte. Insa eu am Colt. Dupa cate observ tu ai Lancer.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Lun Apr 06, 2015 12:00 am

In manualul de utilizare (NU manualul de service) la verificare nivel de ulei scrie ca nivelul se verifica dupa ce motorul a ajuns la temperatura optima de functionare sau ca se verifica la rece, de exemplu inainte de a porni motorul dimineata?
Rog pe cineva care detine manualul de utilizare pentru Lancer Classic 1.6 sa puna o poza ca sa vad cum se verifica nivelul la ulei conform celor de la Mitsubishi. Multumesc anticipat!

Avatar utilizator
danburciu88
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 08, 2013 10:19 am

Mesaj de danburciu88 » Joi Mai 07, 2015 8:26 pm

Salutare tuturor!

Poate cineva sa posteze specificatile SAE recomandate de producator pentru 1.6 clasic (4g18), eventual o poza din manual sau chiar un link cu manualul.
Urmeaza sa ii fac a doua revizie de cand imi apartine, dar din pacate nu am nici manual, nici nu am retinut ce ulei s-a pus la prima.
In ce priveste normele ACEA/API, inteleg ca ideal ar fi A3 / SM, conform screenshot-urilor postate mai sus.
La cererile de oferta la magazinele online am primit pana acum ca variante Mobil1 5w30, CASTROL 5W30 respectiv 10w40 B3( fara alte detalii), dar pe castrol.com pentru "MAKE: Mitsubishi MODEL: Lancer, CS0 (2003 - 2010) TYPE: Lancer 1.6 16V ( CS0 ) (2003 - 2009)" se recomanda EDGE 0W-30 pentru normal change (15k km) respectiv MAGNATEC 5W-30 A1 pentru "severe change" (7500 km). Debusolat complet!

As vrea sa iau ceva cu specificatii cat mai bune, mai ales ca circul rar cu masina, dar sa fie compatibil cu motorul, sa nu fac mai mult rau.

@testos: De unde erau screen-urile respective, nu sunt detalii si despre vascozitate ?

Daca exista deja un post cu raspunsurile pe care le caut, sorry for the hassel, please point me in the right direction.

bafta!

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Joi Mai 07, 2015 10:03 pm

QUOTE (danburciu88 @ May 7 2015, 08:26 PM) Salutare tuturor!

Poate cineva sa posteze specificatile SAE recomandate de producator pentru 1.6 clasic (4g18), eventual o poza din manual sau chiar un link cu manualul.
Urmeaza sa ii fac a doua revizie de cand imi apartine, dar din pacate nu am nici manual, nici nu am retinut ce ulei s-a pus la prima.
In ce priveste normele ACEA/API, inteleg ca ideal ar fi A3 / SM, conform screenshot-urilor postate mai sus.
La cererile de oferta la magazinele online am primit pana acum ca variante Mobil1 5w30, CASTROL 5W30 respectiv 10w40 B3( fara alte detalii), dar pe castrol.com pentru "MAKE: Mitsubishi MODEL: Lancer, CS0 (2003 - 2010) TYPE: Lancer 1.6 16V ( CS0 ) (2003 - 2009)" se recomanda EDGE 0W-30 pentru normal change (15k km) respectiv MAGNATEC 5W-30 A1 pentru "severe change" (7500 km). Debusolat complet!

As vrea sa iau ceva cu specificatii cat mai bune, mai ales ca circul rar cu masina, dar sa fie compatibil cu motorul, sa nu fac mai mult rau.

@testos: De unde erau screen-urile respective, nu sunt detalii si despre vascozitate ?

Daca exista deja un post cu raspunsurile pe care le caut, sorry for the hassel, please point me in the right direction.

bafta!

Citeste putin in urma si vei afla raspunsurile la intrebarile tale. Hint: postul #103.
Daca vrei sa pui Castrol Edge FST 0w30, neaparat sa fie A3/B4 respectiv SM sau SN (nu stiu exact ce specificatie API are). Un ulei cu specificatia A3/B4 contine mai mult fosfor si zinc, aditivi antiuzura, care protejeaza mai bine motorul. Ti-as recomanda sa schimbi uleiul in viitor la 10000 km / 1 an daca tot nu circuli mult, pentru ca uleiul se degradeaza in timp, nu numai facand km cu masina. Numai bine!

Avatar utilizator
danburciu88
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 08, 2013 10:19 am

Mesaj de danburciu88 » Lun Mai 11, 2015 10:52 pm

QUOTE (testos @ May 7 2015, 10:03 PM) Citeste putin in urma si vei afla raspunsurile la intrebarile tale. Hint: postul #103.
Daca vrei sa pui Castrol Edge FST 0w30, neaparat sa fie A3/B4 respectiv SM sau SN (nu stiu exact ce specificatie API are). Un ulei cu specificatia A3/B4 contine mai mult fosfor si zinc, aditivi antiuzura, care protejeaza mai bine motorul. Ti-as recomanda sa schimbi uleiul in viitor la 10000 km / 1 an daca tot nu circuli mult, pentru ca uleiul se degradeaza in timp, nu numai facand km cu masina. Numai bine!

Salutare,
Am trecut in graba prin thread-ul asta si nu am fost atent la pozele atasate, eram dupa o zi lunga, scuze!
De la schimbul trecut aproape am facut 10.000 km, ce-i drep a trecut mai mult de 1 an, dar pana in 2.
Merci de ajutor !

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori