Ce Ulei De Motor Ati Pus?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
vmarian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2014 8:40 pm

Mesaj de vmarian » Sâm Ian 28, 2017 5:51 pm

Cu motorul rece, din cate stiu eu asa se verifica nivelul uleiului, dar cativa mm nu conteaza... important este sa nu ai mai putin decat semnul de minim de pe joja, pana la semnul asta motorul este in siguranta.
Nu ma deranjeaza cei 3 L in plus pe care trebuie sa ii completez de la un schimb la altul... exista si masini la care producatorul declara ca pot avea consum de ulei de 700 ml / 1000 km din fabricatie... pe mine ma sperie gandul ca la mitsu nu e normal si s-ar putea ca motorul sa fie pe duca , iar asta nu e tocmai bine, piesele de schimb sunt scumpe si proaste, mecanici care se pricep la japoneze nu prea exista decat... poate la reprezentata, dar acolo nu m-as duce eu ! Imi este frica sa ii fac un test de compresie, nu vreau sa aflu crudul adevar... inca mai am speranta ca poate sunt de vina semeringurile de la supape

Avatar utilizator
candrei92
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 06, 2017 9:50 pm
Contact:

Mesaj de candrei92 » Vin Feb 03, 2017 8:59 pm

Imi cer scuze daca nu postez unde trebuie dar am si eu o intrebare, e normal ceea ca am gasit la busonul de la ulei, precizez ca nu pierd antigel nici ulei nu am gasit in vasul de expansiune, ulei momentan am castrol magnatec 10W40, poate sa fie de la ulei? http://imageshack.com/a/img924/9906/f5IYdm.jpg

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 72
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Sâm Feb 04, 2017 9:48 am

De cat timp nu ai mai schimbat uleiul si cati kilometrii ai cu el?

Avatar utilizator
candrei92
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 06, 2017 9:50 pm
Contact:

Mesaj de candrei92 » Sâm Feb 04, 2017 5:11 pm

11.000 km uleiul l-am schimbat in aprilie anul trecut, si abia saptamana care vine ii fac schimbul.

Avatar utilizator
Vic*
EVO II
Mesaje: 72
Membru din: Lun Iun 18, 2012 12:30 pm
Localitate: Sibiu
Contact:

Mesaj de Vic* » Sâm Feb 04, 2017 5:23 pm

E cam marmelada. Probabil ai nimerit niste Castrol contrafacut... Iti recomad Yacco. Aici gasesti mai multe informatii despre el https://en.yacco.com/ De comandat poti comanda direct de la importator de aici http://yacco-lub.ro/despre-noi.html
E facut doar in Franta, deci sanse mici sa fie facatura...

Sau poate sunt altii pe aici pe forum care sa ne lumineze de ce arata asa rau.

Avatar utilizator
vmarian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Oct 05, 2014 8:40 pm

Mesaj de vmarian » Joi Feb 09, 2017 6:36 am

Gasiti mai multe discutii despre aceasta problema aici , este un link de pe alt forum, daca este interzis sa il pun imi cer scuze si rog un moderator sa stearga postarea

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Feb 09, 2017 11:42 am

Gasesc si eu dupa o perioada de facut multe drumuri scurte, mai ales acum iarna.

Uleiul nu depaseste 100C si condensatia din baie face mazga aia.

O curat cand o gasesc dar nu e ceva care sa te ingrijoreze. Evita sa folosesti masina pe distante scurte sau schimba uleiul la jumatatea intervalului recomandat.

Avatar utilizator
candrei92
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 06, 2017 9:50 pm
Contact:

Mesaj de candrei92 » Vin Feb 17, 2017 10:42 am

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

- Vic* - acea "marmelada" s-a format din cauza temperaturilor scazute si a drumurilor scurte facute. Ulei nu era contrafacut.
- Alex44 - ai avut dreptate in tot ce ai zis. Faza a fost ca eu am curatat capacul seara si a doua zi seara era la fel de mult si de asta m-am speriat mai mult.

Am facut schimbul de ulei, am pus Motul X-cess 8100 5w40, filtre aer si polen de la Japanparts si filtru ulei MANN ca nu am gasit altceva pe moment. Am sa revin cu pareri despre ulei si filtrele Japanparts dupa ceva kilometri.

Avatar utilizator
sigma23
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 14, 2009 4:37 pm

Mesaj de sigma23 » Mie Aug 09, 2017 11:37 am

QUOTE (testos @ May 24 2015, 10:04 PM) Eu am pus in motor Liqui Moly, insa nu Leichtlauf High Tech 5W-40 ci Synthoil Longtime 0W-30, de care sunt foarte multumit. Schimbul de ulei il fac la 10000 km. Vara motorul merge super cu acest ulei, iarna porneste usor si nu se aud zgomote anormale din compartimentul motor.

Leichtlauf High Tech 5W-40 este un ulei semi-sintetic, cele sintetice de la Liqui Moly fiind cele din link-ul urmator: uleiuri sintetice Liqui Moly

Personal, iti recomand sa alegi un ulei sintetic din gama Liqui Moly, iar daca majoritatea kilometrilor ii faci in mediul urban, schimba uleiul la 10000 km. Alege un filtru de ulei si de aer de calitate.
Salut,
Câți kilometri ai în bord și cum se comporta? Am comandat și eu uleiul ăsta și urmează sa.l pun.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Mie Aug 09, 2017 9:42 pm

Masina are ~85650 km, motorul nu consuma ulei incat sa fie vizibil pe joja, e silentios atat vara cat si iarna, iar teava de esapament e curata (se vede luciul metalic). As incerca un ulei mai vascos la cald caci ma gandesc la dilutia cu benzina in urma drumurilor scurte din oras, adica noul Mobil1 FS 0W40, care e la limita inferioara a normei SAE 0W40 (adica un "0W30 mai vascos la cald").

De unde ai luat uleiul?


Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori