Pompa Abs
ABS fuctioneaza astfel:pompa frina,senzori,ecu,centrala ABS.Pompa de frana isi mentine presiunea exercitata de piciorpe toata durata de frinare.Senzori citesc care roata patineaza si trasmit catre ECU iar ecu la centalaABS care automat slabeste sau creste presiunea de frinare.
Da.Il incinge iar cind dai in apa se decaleste si se ovalizeaza.Ia-ti un set de garnituri de etrier si schimbale cit poti de repede.
Atentie!Nu te sfatuesc sa-l schimbi acasa.Vei pierde di licidul de frina si automat trbuie sai faci aerisire.LA TOATE MASINILE CU ABSAERISIREA SISTEMULUI DE FRINARE SE FACE SUB PRESIUNE PEUN STAND SPECIAL.
Sa nu crezi acuma ca nu o poti face si acasa da eu am facut orecomandare .
Te rog sa ma scuzi pentru grselile de scris,nu sint un as la calculator si scriu mai greu.Multumesc
Da.Il incinge iar cind dai in apa se decaleste si se ovalizeaza.Ia-ti un set de garnituri de etrier si schimbale cit poti de repede.
Atentie!Nu te sfatuesc sa-l schimbi acasa.Vei pierde di licidul de frina si automat trbuie sai faci aerisire.LA TOATE MASINILE CU ABSAERISIREA SISTEMULUI DE FRINARE SE FACE SUB PRESIUNE PEUN STAND SPECIAL.
Sa nu crezi acuma ca nu o poti face si acasa da eu am facut orecomandare .
Te rog sa ma scuzi pentru grselile de scris,nu sint un as la calculator si scriu mai greu.Multumesc
Sistemul de aerisire sub presiune lucreaza astfel.Se scoate capacul de umplere de la bazinul cu lichid de frina al pompei de frina si se racordea un alt capac cu un furtun care este legat la pompa controlata electronic.Se ataseza pe fiecare aerisitor de la etrier un furtun care este scufundat intr-un vas cu lichid de frina.Se creaza presiune pe instalatie si se aeriseste incepind cu roata cea mai indepatata de pompa de frina.Acesta este principiul ,date mai exacte nu cunosc.
- brooklyntkd
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm
nu am gasit un alt topic in care sa se discute atat de aprins despre sistemul de franare, asa ca vin si eu cu unele probleme. simteam vibratii in volan la franare, am rectificat discurile, am mai circulat circa 5000 km dupa care am schimbate discurile si placutele de frana. in seara aceasta am observat ca discul din dreapta spate - care mi-a mai dat batai de cap, pentru ca am schimbat toate discurile din cauza lui - era mult mai fierbinte decat celelalte discuri. era foarte fierbinte.
are cineva idee ce anume cauzeaza supraincalzirea discului de frana? am fost la un service si mi-a spus un mecanic ca, probabil, o electrovalva de la sistemul de ABS este blocata si nu mai revine placuta de frana la starea initiala, ori ca ramen blocat pe disc.
sistemul de franare de la lancer ma scoate din minti. cred ca e timpul sa vand masina sa-si bata capul unul mai dorit de masini. azi am facut 218.000 km, toti in Romania, cu lancer-ul...sa fie oare asta sfarsitul unei prietenii atat de frumoase???
are cineva idee ce anume cauzeaza supraincalzirea discului de frana? am fost la un service si mi-a spus un mecanic ca, probabil, o electrovalva de la sistemul de ABS este blocata si nu mai revine placuta de frana la starea initiala, ori ca ramen blocat pe disc.
sistemul de franare de la lancer ma scoate din minti. cred ca e timpul sa vand masina sa-si bata capul unul mai dorit de masini. azi am facut 218.000 km, toti in Romania, cu lancer-ul...sa fie oare asta sfarsitul unei prietenii atat de frumoase???
- brooklyntkd
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm
am lasat masina la service si am dat comanda de un kit de curatare a etrierului. cel putin asta am stabilit cu mecanicul. sper sa nu mai faca probleme dupa curatarea etrierului. o sa va comunic daca este o problema a etrierului, ori alta problema, deoarece am observat ca la lancer cam au dat-o in bara cu sistemul de franare, pentru ca am vazut multe probleme pe forum.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori