Pompa Abs

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
Vio63
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 03, 2009 5:11 pm

Mesaj de Vio63 » Mie Oct 27, 2010 5:55 pm

ABS fuctioneaza astfel:pompa frina,senzori,ecu,centrala ABS.Pompa de frana isi mentine presiunea exercitata de piciorpe toata durata de frinare.Senzori citesc care roata patineaza si trasmit catre ECU iar ecu la centalaABS care automat slabeste sau creste presiunea de frinare.

Da.Il incinge iar cind dai in apa se decaleste si se ovalizeaza.Ia-ti un set de garnituri de etrier si schimbale cit poti de repede.

Atentie!Nu te sfatuesc sa-l schimbi acasa.Vei pierde di licidul de frina si automat trbuie sai faci aerisire.LA TOATE MASINILE CU ABSAERISIREA SISTEMULUI DE FRINARE SE FACE SUB PRESIUNE PEUN STAND SPECIAL.

Sa nu crezi acuma ca nu o poti face si acasa da eu am facut orecomandare .

Te rog sa ma scuzi pentru grselile de scris,nu sint un as la calculator si scriu mai greu.Multumesc

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Oct 27, 2010 6:31 pm

cand zici garnituri etrier te referi la cele de la culisanti? daca da, le-am schimbat si pe alea, tot setul fata / spate

Avatar utilizator
Vio63
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 03, 2009 5:11 pm

Mesaj de Vio63 » Mie Oct 27, 2010 6:49 pm

Garniturile de etrier sint cele pentu pistonase si pentru protectia pistona selor.Pe scurt in interiorul etrierului.

Apropo ai schimbat ambreajul?

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Oct 27, 2010 7:01 pm

nu. azi mi-a crapat definitiv, caut preturi acum.

nu prea stiu la ce sa ma uit

Avatar utilizator
Vio63
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 03, 2009 5:11 pm

Mesaj de Vio63 » Mie Oct 27, 2010 7:13 pm

Cauta"?n garaj" sau la unix.Au preturi bune si calitate bunicica spre buna,depinde de marca.


Sfat.Am citit postul tau despre ambreiaj.Daca schimbidiscul si ai peste 60-80000 km obligatoriu schimba si rulmentul. Daca vrei sa ma suni am nr de telefon 0728122585

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Oct 28, 2010 7:41 am

vio63, poveste-mi si mie te rog de metoda de aerisire la masinile cu ABS. ma intereseaza.
multumesc.

Avatar utilizator
Vio63
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 03, 2009 5:11 pm

Mesaj de Vio63 » Joi Oct 28, 2010 4:56 pm

Sistemul de aerisire sub presiune lucreaza astfel.Se scoate capacul de umplere de la bazinul cu lichid de frina al pompei de frina si se racordea un alt capac cu un furtun care este legat la pompa controlata electronic.Se ataseza pe fiecare aerisitor de la etrier un furtun care este scufundat intr-un vas cu lichid de frina.Se creaza presiune pe instalatie si se aeriseste incepind cu roata cea mai indepatata de pompa de frina.Acesta este principiul ,date mai exacte nu cunosc.

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Mar Mai 22, 2012 1:15 am

nu am gasit un alt topic in care sa se discute atat de aprins despre sistemul de franare, asa ca vin si eu cu unele probleme. simteam vibratii in volan la franare, am rectificat discurile, am mai circulat circa 5000 km dupa care am schimbate discurile si placutele de frana. in seara aceasta am observat ca discul din dreapta spate - care mi-a mai dat batai de cap, pentru ca am schimbat toate discurile din cauza lui - era mult mai fierbinte decat celelalte discuri. era foarte fierbinte.
are cineva idee ce anume cauzeaza supraincalzirea discului de frana? am fost la un service si mi-a spus un mecanic ca, probabil, o electrovalva de la sistemul de ABS este blocata si nu mai revine placuta de frana la starea initiala, ori ca ramen blocat pe disc.

sistemul de franare de la lancer ma scoate din minti. cred ca e timpul sa vand masina sa-si bata capul unul mai dorit de masini. azi am facut 218.000 km, toti in Romania, cu lancer-ul...sa fie oare asta sfarsitul unei prietenii atat de frumoase???

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Mai 22, 2012 10:04 am

poate nu-ti merge culisantul de la etrier si nu-i da voie sa revina la pozitita libera, ramanand astfel sa frece placuta pe disc.

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Mie Mai 23, 2012 10:24 am

am lasat masina la service si am dat comanda de un kit de curatare a etrierului. cel putin asta am stabilit cu mecanicul. sper sa nu mai faca probleme dupa curatarea etrierului. o sa va comunic daca este o problema a etrierului, ori alta problema, deoarece am observat ca la lancer cam au dat-o in bara cu sistemul de franare, pentru ca am vazut multe probleme pe forum.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori