Pompa Abs

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Mai 23, 2012 12:33 pm

Nu stiu daca asta e problema. La mine deja e clar. Cateodata vibreaza la franare la viteze mai mari, cateodata deloc. Sau in alte dati vibreaza doar la o franare usoara in timp virez f putin.

Daca ar fi culisantul, atunci efectul la cauza asta ar fi o discuri/roti incalzite sau chiar supraincalzite. Eu la drum lung verific des rotile si intotodeauna au fost caldute spre reci (in unele cazuri). Franez rar.

Discul cred ca se deformeaza pur si simplu. Daca franez foarte usor la stop, efectiv simt cum la fiecare rotatie la rotilor masina franeaza ceva mai puternic pentru scurt timp. Parca ar fi bicicleta mea Pegas cu frane cu saboti dupa ce janta a suferit o deformare aparuta de la o bordura bine plasata la o viteza mare.

Poate nu are ventilatie corespunzatoare. Si atunci cand franam mai tare, discul nu are cum sa disipe repede caldura. Si de aici....cine stie ce se mai intampla....

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Sâm Iun 02, 2012 1:09 pm

salutare! am scos masina din service. facusem o comanda la un kit de reparatie etrier pentru dreapta spate. s-a rezolvat problema cu discul de pe spate, in sensul ca acum nu se ma incalzeste.
dupa ce am iesit din service am facut un drum iasi-focsani si am observat ca acum se incalzeste discul de pe stanga fata, asa ca am facut comanda la un kit de reparatie etrie si pentru roara din fata. oricum, e o poblema enervanta, mai ales ca inca vibreaza volanul cand franez.
raman la ideea ca cei de la mitsu au nasolit-o cu sistemul de franare. e plin forumul de probleme legate de sistemul de franare. am mai avut masini, dar nicuna nu mi-a facut porbleme in felul acesta.

Avatar utilizator
Directoru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 8:56 pm

Mesaj de Directoru » Dum Iun 03, 2012 10:37 am

Salut,

Eu pana acum (s-au dus placutele de frana) nu am avut probleme cu sistemul de franare si am 74.000 km.
Sper ca dupa schimbul discurilor si placutelor sa nu am probleme.

Sper sa rezolvi problema.
Spor!

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mar Iun 05, 2012 11:24 am

Salve,

Am observat ca problema apare mai ales la 1.6 ( desi citisem de cazuri si la 2.0 ).. la 2.0 stiu ca e putin diferit sistemul de printere al discului pe butuc.
Cu toate astea au fost si colegi pe care i-am intalnit si au spus ca la km de genul 80 k nu au avut problema respectiva .... ar fi interesant de demontat una care a avut probleme si una care nu pentru a face diferenta intre ele (gen la una e mizerie sau rugina sub disc si asa mai departe) ..

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Mar Iun 05, 2012 11:31 pm

din ce am discutat cu mecanicul, etrierul nu functioneaza cum trebuie si nu retrage placutele de pe disc, ceea ce conduce la supraincalzirea acestora si la deformarea lor. ideea este ca trebuie schimbate acele garnituri si alte chestiuni care vin pe la etrier, asa ca am facut comanda de kit-uri de reparatie etrier si pentru rotile din fata.
dupe ce le schimb si mai dau cateva ture va transmit noile impresii

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Mie Iun 06, 2012 12:12 pm

@Donkey - Butucul nu are nici o treaba...
@brooklyntkd - Piston care nu se retrage (blocat) si duce la supraincalzire generatoare de deformari nu prea are cum sa fie. Pentru ca, asa ceva ar avea ca simptome:
1. Mers greoi, ca si cum ai frana permanent usor.
2. Consum de combustibil foarte diferit de cel normal...
3. Roti incinse serios, pana la a scoate fum din placute.
4. Probleme de directie. Cand una din roti este franata cu siguranta masina va trage intr-o parte.

Toate simptomele de mai sus ar fi extrem de usor de depistat. Eu am avut problema cu vibratiile usoare (doar vibratii usoare la franari de intensitate redusa la viteze de peste 100-120km/h, nimic altceva) la franare pe la 27,000km si s-a rezolvat 100% dupa rectificarea discurilor. Acum am 41,000km si nu a reaparut nici cea mai mica problema. Niciodata nu am avut alte probleme cu franele. De roti infranate nici nu se pune problema, roti macar caldute la drum lung nici pomeneala, devieri de directie nici atat.

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Vin Iun 08, 2012 12:05 pm

PaulT - ai dreptate in postul de mai sus. eu am 220.000 km. pana la 200.000 nu mi-a facut probleme.
in ceea ce priveste functionarea pistonasului, frana nu ramane blocata in totalitate ca si cum as apasa frana pana la capat, doar ca nu revine la pozitia la care ar trebuie sa revina.
simptome din aceasta cauza:

- mers mai greoi decat de obicei,
- placute spate moarte in 2000 km,
- discuri supraincalzite (chiar si janta era fiebinte de abia puteam pune mana pe ea),
trage usor stanga,
- vibratii puternice la franare usoara mai ales cand se incalzesc franele.

nu am fost atent la consumul de combustibil.

luni duc iarasi masina in service sa-mi schimbe kitul de reparatie etrier la rotile pe fata si am sa va tin la curent, mai ale ca plec in concediu si am de facut cam 4000 km. sper sa nu am probleme pe drum.
stima!

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Sâm Iun 09, 2012 3:22 am

La tine este clar ca ai probleme care necesita kit reparatie etrier. Ma refeream la faptul ca vibratiile la franare nu au legatura cu probleme de genul acesta. Mai ales cu butucul (cum spunea Donkey)..

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Vin Iun 15, 2012 3:14 pm

am fost si am luat masina din service. am schimbat din nou discurile de pe fata, dar si kitul de repartie etrier pentru fiecare roata. am facut un mic test cu masina ( 50 km) si vad ca in sfarsit masina se comporta cum trebuie.
in alta ordine de idei, in seara asta plec in concediu si am sa fiu atent frane. va tin la curent.
concluzia, in ceea ce ma priveste, este ca mitsu mi-a facut probleme din cauza garniturilor de la etrier. cred ca am schimbat de doua ori discurile si placutele de frana din cauza asta.

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Mie Iun 27, 2012 12:53 pm

e clar. am venit din concediu, iar franele nu mi-au mai facut probleme. toate problemele la franare le-am avut de la garniturile de la etrier. puteam schimba discuri si plaute pana ma plictiseam, daca nu schimbam aceste garnituri.
pe traseu am mai verificat franele. discurile de pe fata sunt caldute, iar cele de pe spate sunt mult mai reci. cred ca asa este si normal.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori