Pagina 1 din 4

Scris: Dum Iul 25, 2010 1:37 am
de oly_ro
In primul rand am ajuns aici din curiozitatea de a-i mai domoli setea .......un gand ma trimite la senzorul de oxigen ....si acum nu stiu lancerul clasic de 1.6 are lambda sau alt tip ? Oricum ar fi eu il banuiesc ca s-ar fi lenevit si imi afecteaza consumul .......

pareri idei ?

Scris: Dum Iul 25, 2010 1:14 pm
de Dennis_TL
cu sonda defecta se aprinde check engine in bord. e aprins la tine? si da, ai 2 sonde lambda !

Scris: Dum Iul 25, 2010 8:16 pm
de Sfinxul
Daca in oras nu sare de 10 - 11% cu aerul conditionat pornit nu as zice ca ai un consum exagerat.
Tie cat iti consuma de crezi ca ai probleme cu sonda lambda ?

Scris: Lun Iul 26, 2010 12:00 am
de oly_ro
NU am nici un bec aprins in bord cum ca ar fi defecta lambda si consumul CU aer conditionat permanent pornit (pe caldurile astea ) e in functie de cata talpa isi ia intre 12,5 si 14 .......nici vorba de cifrele pomenite de tine Sfinxule ) .
Pana aici e bine am aflat ca's doua sonde ........what next ?

Scris: Lun Iul 26, 2010 9:34 am
de Dennis_TL
mi se pare realist si normal consumul de 12,5 cu AC permanent si motor 1.6 benzina in Bucuresti, zic asta pentru ca Coltul meu consuma 9% in Tulcea in aceleasi conditii,motor 1.5. logan 1.4 benzina , cu aer conditionat , in Bucuresti consuma 10-11% . un bun prieten cu impreza 2.0 avea consum de 14-15% tot in Bucuresti.
stiu ca se pot testa sondele alea, adica masura . banuiesc ca sigur poti face o diagnoza la mcar.

Scris: Lun Iul 26, 2010 9:54 am
de Alex44
Daca sondele ar avea ceva, ti s-ar aprinde becul in bord. Nu ai altceva ce sa faci decat fie sa conduci mai atent si pe cat posibil sa eviti franarea si accelerarea puternica, sa folosesti trepte superioare pe cat posibil insa fara a omora motorul (sa nu o tii sub 1800),sa dai mai incet aerul conditionat, sa treci pe roti/cauciucuri mai usoare si cu rezistenta la rulare mai mica.

Eu de ex cand plec de pe loc schimb imediat a 2-a (in 10m max), si apoi cat mai repede in toate celelalte trepte. Asta cu smartul, care are motor acelasi motor cu colt-ul. Schimb la 2200 rpm din 2 in 3 si la 2000 celelalte (la 60 bag deja a 5-a).

Cu cealalta masina schimb putin mai sus pt ca are ditamai rotile, cuplu mai putin la turatii mici, si treptele inferioare etajate un pic mai lung. O las deci pana la 2500-2700 inainte sa schimb. Dar daca vad ca in fata se merge cu 30, nu o tin intr-a 2-a la 2400 rpm asteptand magica turatie de schimb. Bag a 3-a si merg asa. Nu te teme de mersul subturat, nu e daunator. Atata timp cat nu ii DAI BLANA de la turatii mici, nu irosesit nici benzina, nu omori nici motorul. Atata timp cat tii piciorul foarte finut pe acceleratie totul e ok. Azi noapte am venit din CT in Buc. Am plecat la 10 din ct si la 12:30 deabia am trecut de statia de taxare de la fetesti: 4 km coada stationara la bariere, inca din medgidia mergeam bara la bara cu 20km/h.. Consum? 6.2% (1.5 GDI pe SX4, 3 pers si bagaje, fara A/C). Pt ca desi era numai 1-a si a 2-a si stat pe loc, daca ai rabdare si chef sa fii economic, chiar se poate.

Scris: Lun Iul 26, 2010 10:21 am
de Sfinxul
Un consum intre 12,5 si 14 % cu aerul conditionat pornit, in Bucuresti, nu mi se pare exagerat.

Scris: Mar Iul 27, 2010 6:05 am
de oly_ro
OK nu dati cu pietre si intrebari de genul de ce darcu ai mai deschis topicul urmeaza sa va zic cine m-a luminat .
Ei bine M car si M.U.T dupa cum urmeaza : Ma duc eu azi ca o gazela printr-un prieten de'al unui prieten sa imi faca bajetii in masura diagnoza totala a masinii si verificarea senzorilor banuiti de mine si pret de cateva tigari si un bax de cola mai tarziu vine un domn dragut la mine si imi explica cum sta treaba: domnu ....Orlando....masina nu are nici o eroare, toate merg in parametrii, sondele sunt ok , injectoarele isi fac treaba impecabil, bujiile, amestecul, toate bune, nu exista nici un indiciu fizic care sa motiveze consum ridicat. Ba chiar judecand dupa cum arata bujiile si esapamentul as spune ca e normal . BUSTED . Adica omu zice pe scurt ca e de la mine , ca vezi doamne eu forjez bietul agregat . Am recunoscut ca imi place cum suna si trage motorul doar intre 4000 si 5000 ture si omul mi-a zis ca nu e deloc economic ceea ce fac dar nici daunator, ci pur si simplu sa pun un ulei mai adecvat acestui tip de exploatere si sa nu ma plang de consum avand in vedere ca 1600 cmc care trag 1300 kg dupa ei trebuie alimentati .De asemenea mi-a spus ca in cazul in care chiar incepe sa ma ingrijoreze autonomia de conbustibil sa incerc sa schimb treptele de viteza undeva intre 1800 si 3000rpm maxim si felul in care ajung la ele, adica pui acceleratia repede in podea ....platesti. CACAt asta e cuvantul care imi vine in cap acum ......atat . Macar stiu ca masina nu are nimic. A ....... si ca sa-mi demonstreze cu un grafic si 3 explicatii ca masina e ok ...domnii m-au scapat si de 300 lei faceam un plin jumate cu banii astia

P.S tocmai am realizat de ce atunci cand am luat-o nu consuma chiar asa.........PENTRU CA MERGEAM FRUMOS SI NETURAT DE MILA CA ERA NOUA )))))))))) urat ca a trebuit sa dau 3 mil sa aflu ca nu s-a f***t nimic la masina ci s-a f***t ceva la piciorul si rabdarea mea.
P.S P.S o stiti p'aia cu prostu nu e prost destul pana nu e si fudul? ''ei bine daca vroiam sa schimb la 1800-3000 imi luam diesel'' asa s-a incheiat discutia
p.s psppss m-am imbatat de aia 50 lei care mi-au mai ramas in portofel Numa bine !

Scris: Mar Iul 27, 2010 8:15 am
de Andrei_RC
Te-ai imbatat de bucurie sau de suparare?

Scris: Mar Iul 27, 2010 9:49 am
de chacha
QUOTE (oly_ro @ Jul 27 2010, 05:05 AM) urat ca a trebuit sa dau 3 mil sa aflu ca nu s-a f***t nimic la masina ci s-a f***t ceva la piciorul si rabdarea mea.
Lasa nu fi suparat. Si eu am pitici si mai platesc cate un tester (chiar si dyno odata) ca sa aflu ca totul "merge in parametri" .
Operatiile astea se numesc mentenanta pentru sufletul soferului, asa ca se mai intampla...