Lancer Clasic O2 Sensor
Well, deci eu am mers cel mai mult pe rezerva? in jur de 95-100 km venind de la Constanta spre Braila ca deh, am uitat sa pun benzina in Constanta si singura statie pe care am mai gasit-o in drum nu mai avusese benzina de 6 luni. Faza tare e ca ajuns in apropiere de Braila deja faceam pretentii, nu pun de la orice bomba de peco, bagam mai incolo din oras Bine ca n-am ramas fara.
@Cobra, unde's daciile vechi in care asudai la fiecare stop si foloseai bile sa nu te lipesti de scaun?
@Cobra, unde's daciile vechi in care asudai la fiecare stop si foloseai bile sa nu te lipesti de scaun?
Nu s-a mai scris de mult pe-aici insa zilele trecute mi s-a aprins check engine-ul, cod eroare: P0421 "Warm Up Catalyst Efficiency below threshold Bank 1".
Din ce am cautat, ar fi vorba despre sonda lambda numarul 2, de dupa catalizator.
Acum, la mine se manifesta si prin faptul ca masina imi tremura la pornire rece cam tare si apoi dupa ce s-a incalzit putin, tremura la relanti si miroase cam tare a benzina pe esapament. Eu zic ca e semn clar ca trebuie schimbata.
Stie cineva cumva codul piesei? Din pacate nu mai am manualul de reparatie, mi s-a stricat hdd-ul si l-am pierdut.
Din ce am cautat, ar fi vorba despre sonda lambda numarul 2, de dupa catalizator.
Acum, la mine se manifesta si prin faptul ca masina imi tremura la pornire rece cam tare si apoi dupa ce s-a incalzit putin, tremura la relanti si miroase cam tare a benzina pe esapament. Eu zic ca e semn clar ca trebuie schimbata.
Stie cineva cumva codul piesei? Din pacate nu mai am manualul de reparatie, mi s-a stricat hdd-ul si l-am pierdut.
Legat de eroarea aceasta am gasit urmatoarele :
Poate fi cauzata de: catalizator infundat sau care nu mai lucreaza bine.
sonda lambda 2 defecta sau nu mai citeste corect
bujie afumata !
Se poate vedea usor daca sonda mai lucreaza daca o pui pe tester sau cu aparatul de masura de catre un specialist.
Avand in vedere ca miroase a benzina eu as verifica bujiile
Daca vrei iti pot trimite manualul pe transfer ,duar sa imi lasi un contact.
Poate aparea si dupa numeroase porniri la rece in decurs de 1-2 zile (se afuma bujiile si catalizatorul nu ajunge la temperatura de lucru sa arda HO2S) adica ia-o si da-i in gingi sa ii treaca .
Poate fi cauzata de: catalizator infundat sau care nu mai lucreaza bine.
sonda lambda 2 defecta sau nu mai citeste corect
bujie afumata !
Se poate vedea usor daca sonda mai lucreaza daca o pui pe tester sau cu aparatul de masura de catre un specialist.
Avand in vedere ca miroase a benzina eu as verifica bujiile
Daca vrei iti pot trimite manualul pe transfer ,duar sa imi lasi un contact.
Poate aparea si dupa numeroase porniri la rece in decurs de 1-2 zile (se afuma bujiile si catalizatorul nu ajunge la temperatura de lucru sa arda HO2S) adica ia-o si da-i in gingi sa ii treaca .
Da, dupa ce am postat aici, am decis ca inainte de a da banii pe o sonda lambda noua, sa desfac si verific bujiile si cum am si acces la o diagnoza, sa vad si harta sondei.
Abia apoi daca nu gasesc inca problema, sa desfac sonda si s-o inspectez vizual inainte de a o cumpara.
O sa revin cu amanunte.
Avy, mersi de ajutor, poti trimite te rog linkul de transfer pe androgabi@yahoo.com
Abia apoi daca nu gasesc inca problema, sa desfac sonda si s-o inspectez vizual inainte de a o cumpara.
O sa revin cu amanunte.
Avy, mersi de ajutor, poti trimite te rog linkul de transfer pe androgabi@yahoo.com
Daca eroarea data de tine reprezinta sonda lambda 2 problematica e posibil sa fie fisurat racordul flexibil al evacuarii si sa scape gaze pe acolo. Astfel sonda nr.2 transmite ecu valori gresite.Daca totusi e sonda lamda de vina, se poate opta pentru una universala bosch ~330lei noua din magazin.
Ralanti-ul cum e?
Ralanti-ul cum e?
Prima pornire astazi la rece: a tremurat cam tare la pornire, apoi si-a revenit in 2-3 secunde; tremurat mai mic la relanti.
Am fost apoi la o mica plimbare si am tinut-o putin mai turata, intre 3000 - 4000. A mers ok, a tras bine.
Am lasat-o sa se raceasca si apoi i-am dat o cheie. Se pare ca s-a remediat problema: trepidatiile disparute si la relanti si la pornire. Motorul nu se racise chiar de tot, insa tot a intrat shocul automat pe la 1200 turatii deci era aproape rece.
O sa incerc maine dimineata sa o pornesc iar, sa vedem ce zice. Si inca ceva, am sters codul de eroare si astazi nu mi-a mai re-aparut. Ma gandesc ca daca e problema, o sa-mi apara inapoi.
Oricum urmeaza saptamana viitoare s-o bag la revizie si cu ocazia asta, o sa ma uit indeaproape si la traseul evacuarii daca e ceva in neregula.
@Avy, multumesc frumos pentru manual.
@razvante, nu cumva cautai si tu manualul, l-ai gasit?
Am fost apoi la o mica plimbare si am tinut-o putin mai turata, intre 3000 - 4000. A mers ok, a tras bine.
Am lasat-o sa se raceasca si apoi i-am dat o cheie. Se pare ca s-a remediat problema: trepidatiile disparute si la relanti si la pornire. Motorul nu se racise chiar de tot, insa tot a intrat shocul automat pe la 1200 turatii deci era aproape rece.
O sa incerc maine dimineata sa o pornesc iar, sa vedem ce zice. Si inca ceva, am sters codul de eroare si astazi nu mi-a mai re-aparut. Ma gandesc ca daca e problema, o sa-mi apara inapoi.
Oricum urmeaza saptamana viitoare s-o bag la revizie si cu ocazia asta, o sa ma uit indeaproape si la traseul evacuarii daca e ceva in neregula.
@Avy, multumesc frumos pentru manual.
@razvante, nu cumva cautai si tu manualul, l-ai gasit?
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Folositi piese originale.
lambda are o mare importanta in functionare si este o piesa care in mod obligatoriu trebuie sa fie originala.
Noi si la masinile de curse cu stand alone unde sonda exista o folosim.
Sonda trebuie sa fie obligatoriu originala calibraile softului functioneaza corect cu sonda originala.
lambda are o mare importanta in functionare si este o piesa care in mod obligatoriu trebuie sa fie originala.
Noi si la masinile de curse cu stand alone unde sonda exista o folosim.
Sonda trebuie sa fie obligatoriu originala calibraile softului functioneaza corect cu sonda originala.
Se pare ca problema mea s-a rezolvat, motorul mitsei nu mai face nici o mutra si merge cum stiam eu ca trebuie sa mearga.
Pana la urma a fost doar faptul ca au fost mai multe porniri la rece + distante scurte + aglomeratie si se cam infundase catalizatorul.
Sau varianta si mai credibila, mi-a facut figura asta fix cand vorbeam cu prietena despre schimbarea masinii... Se pare ca totusi mitsa are personalitate si nu se lasa cu una cu doua.
Pana la urma a fost doar faptul ca au fost mai multe porniri la rece + distante scurte + aglomeratie si se cam infundase catalizatorul.
Sau varianta si mai credibila, mi-a facut figura asta fix cand vorbeam cu prietena despre schimbarea masinii... Se pare ca totusi mitsa are personalitate si nu se lasa cu una cu doua.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 54 vizitatori