Culisant Etrier
Si eu am problema asta (culisant etrier) de foarte mult timp , dar m-am obisnuit cu ea.
Am fost la reprezentanta crezand ca exista la vanzare un chit de reparatie pentru etrieri.Cum nu au auzit acolo de asa ceva imi ramanea ca varianta etrier nou-nout..Am scapat temporar de zanganit deoarece am pus multa vaselina si nu se mai aude..
Am fost la reprezentanta crezand ca exista la vanzare un chit de reparatie pentru etrieri.Cum nu au auzit acolo de asa ceva imi ramanea ca varianta etrier nou-nout..Am scapat temporar de zanganit deoarece am pus multa vaselina si nu se mai aude..
am schimbat acum 700km discurile. am pus zimmerman perforate pe fata. la viteze sub 80km e "parfum", in schimb la viteze mai mari joaca volanul de il ia dracii, plus ca simt joc si in pedala; daca apas mai hotarat pe frana se micsoreaza jocul. oare din cauza culisantilor? nu are putere sa stranga bine?
Ce coincidenta, si eu am avut zimmermann si imi trepida, dar asta dupa ce le-am incins bine de cateva ori si am mers cu ele 20k km. Daca fac asa de cand le-ai pus, se poate sa iti fi ramas ceva rugina pe fuzeta (partea pe care este asezat discul). Eu as incerca sa curat locul bine cu o perie de sarma.
Daca le-ai luat din roamania ar trebui sa ai garantie la ele.
Daca le-ai luat din roamania ar trebui sa ai garantie la ele.
Problema cu culisorii am avut-o si eu la etrierii de pe spate. S-au schimbat culisorii pe garantie. Sau cel putin asa spun cei de la service-ul Mitsubishi din Iasi, ca au schimbat culisorii, ori numai i-au curatat si gresat, dar asta nu am de unde sa stiu sigur pentru ca nu am stat langa masina pe timpul operatiei. Cert e ca nu se mai aude zgomot pe puntea spate.
A aparut si la mine zanganitul/bataia la roata dreapta spate.
Intai am crezut ca este vorba de amortizor, dar stiam ca bataia de amortizor se simte mai puternic in caroserie, asa ca nu m-am speriat f tare.
Am ajuns insa la un nene mecanic, mi-a verificat toate bucsele si bucsulitele posibile.
Verdict...culisantii etrierului dr spate sunt responsabili ptr bataie.
Stia si de ce bat...in capul bolturilor este o garnitura care in timp se uzeaza, se toaca, nu mai sta in canelura in care este fixata. Prin urmare, culisantul capata joc in etrier. Nu trebuie schimbat culisantul, decat trebuie gasita o garnitura de diametrul celei care lipseste, plus vaselina rezistenta la temperaturi ridicate.
Cum se poate depista daca bataia este de la culisant>
- pe rampa, prin miscarea etrierului cu mana. Jocul etrierului este semnificativ, dupa cum se scria mai sus, de cativa milimetrii buni.
- se ruleaza cu 20-30 /ora, pe drum denivelat, cu masina pe liber...se aude bataia. Se franeaza foarte usor...nu se mai aude.O lasi sa curga,tot pe liber...iar se aude.
Iata toata ingineria, taxata la repreyentanta cu 1,5 mil si la nea mecanicul cu 20 lei.
Intai am crezut ca este vorba de amortizor, dar stiam ca bataia de amortizor se simte mai puternic in caroserie, asa ca nu m-am speriat f tare.
Am ajuns insa la un nene mecanic, mi-a verificat toate bucsele si bucsulitele posibile.
Verdict...culisantii etrierului dr spate sunt responsabili ptr bataie.
Stia si de ce bat...in capul bolturilor este o garnitura care in timp se uzeaza, se toaca, nu mai sta in canelura in care este fixata. Prin urmare, culisantul capata joc in etrier. Nu trebuie schimbat culisantul, decat trebuie gasita o garnitura de diametrul celei care lipseste, plus vaselina rezistenta la temperaturi ridicate.
Cum se poate depista daca bataia este de la culisant>
- pe rampa, prin miscarea etrierului cu mana. Jocul etrierului este semnificativ, dupa cum se scria mai sus, de cativa milimetrii buni.
- se ruleaza cu 20-30 /ora, pe drum denivelat, cu masina pe liber...se aude bataia. Se franeaza foarte usor...nu se mai aude.O lasi sa curga,tot pe liber...iar se aude.
Iata toata ingineria, taxata la repreyentanta cu 1,5 mil si la nea mecanicul cu 20 lei.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori