Culisant Etrier

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Sâm Iun 12, 2010 7:06 pm

la voi are joc etrierul pe disc? la mine daca dau un pumn in roata zargane si il suspectez pentru troncanitul de pe spate.
a schimbat cineva culisantii de la etrieri?

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Sâm Iun 12, 2010 11:06 pm

da si tu roata jos. ar fi cam ciudat ce zici tu, pentru ca asta inseamna ca se trage pistonul prea mult. vezi ca e posibil sa fie altceva, gen tabla aparatoare a discului de frana

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Dum Iun 13, 2010 9:35 am

toate rotile fata/spate fac la fel. am dat roata jos si are joc de juma' de cm. daca dai un pumn in roata cat e montata se aude imediat sunetul acela.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Dum Iun 13, 2010 6:04 pm

lichid de frana ai?
ca e ciudat ce zici tu...sa aibe joc etrierul juma de cm. adica tu cand pui frana trebuie prima oara sa ocupe spatiul ala gol, si dupa aia incepi sa franezi.

Avatar utilizator
Mawsynram
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 10:06 am
Contact:

Mesaj de Mawsynram » Dum Iun 13, 2010 6:45 pm

Si eu am problema asta (culisant etrier) de foarte mult timp , dar m-am obisnuit cu ea.
Am fost la reprezentanta crezand ca exista la vanzare un chit de reparatie pentru etrieri.Cum nu au auzit acolo de asa ceva imi ramanea ca varianta etrier nou-nout..Am scapat temporar de zanganit deoarece am pus multa vaselina si nu se mai aude..

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Iun 23, 2010 2:27 pm

am schimbat acum 700km discurile. am pus zimmerman perforate pe fata. la viteze sub 80km e "parfum", in schimb la viteze mai mari joaca volanul de il ia dracii, plus ca simt joc si in pedala; daca apas mai hotarat pe frana se micsoreaza jocul. oare din cauza culisantilor? nu are putere sa stranga bine?

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mie Iun 23, 2010 3:48 pm

Ce coincidenta, si eu am avut zimmermann si imi trepida, dar asta dupa ce le-am incins bine de cateva ori si am mers cu ele 20k km. Daca fac asa de cand le-ai pus, se poate sa iti fi ramas ceva rugina pe fuzeta (partea pe care este asezat discul). Eu as incerca sa curat locul bine cu o perie de sarma.
Daca le-ai luat din roamania ar trebui sa ai garantie la ele.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Iun 23, 2010 4:35 pm

fuzeta a fost curatata cu flex-ul. asa faceau de la inceput.

Avatar utilizator
Cristi@N
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 19, 2008 11:29 pm

Mesaj de Cristi@N » Vin Ian 07, 2011 10:12 pm

Problema cu culisorii am avut-o si eu la etrierii de pe spate. S-au schimbat culisorii pe garantie. Sau cel putin asa spun cei de la service-ul Mitsubishi din Iasi, ca au schimbat culisorii, ori numai i-au curatat si gresat, dar asta nu am de unde sa stiu sigur pentru ca nu am stat langa masina pe timpul operatiei. Cert e ca nu se mai aude zgomot pe puntea spate.

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Sâm Iun 18, 2011 3:56 pm

A aparut si la mine zanganitul/bataia la roata dreapta spate.
Intai am crezut ca este vorba de amortizor, dar stiam ca bataia de amortizor se simte mai puternic in caroserie, asa ca nu m-am speriat f tare.
Am ajuns insa la un nene mecanic, mi-a verificat toate bucsele si bucsulitele posibile.
Verdict...culisantii etrierului dr spate sunt responsabili ptr bataie.
Stia si de ce bat...in capul bolturilor este o garnitura care in timp se uzeaza, se toaca, nu mai sta in canelura in care este fixata. Prin urmare, culisantul capata joc in etrier. Nu trebuie schimbat culisantul, decat trebuie gasita o garnitura de diametrul celei care lipseste, plus vaselina rezistenta la temperaturi ridicate.
Cum se poate depista daca bataia este de la culisant>

- pe rampa, prin miscarea etrierului cu mana. Jocul etrierului este semnificativ, dupa cum se scria mai sus, de cativa milimetrii buni.
- se ruleaza cu 20-30 /ora, pe drum denivelat, cu masina pe liber...se aude bataia. Se franeaza foarte usor...nu se mai aude.O lasi sa curga,tot pe liber...iar se aude.

Iata toata ingineria, taxata la repreyentanta cu 1,5 mil si la nea mecanicul cu 20 lei.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori