Consum Exagerat De Mare...
QUOTE (Alecsxus @ May 22 2010, 08:52 PM) Salutare,
Oare sa incerc sa ma duc pe la un service? sa fac ceva schmbari, buji? distributie? anything?
Multumesc mult.
Ai schimbat bujiile vreodata paa acum?
Distributia se schimba la 90.000 parca. Nu o schimba in nici un caz mai tarziu de 90.000
La ce turatie schimbi de obicei?
Oare sa incerc sa ma duc pe la un service? sa fac ceva schmbari, buji? distributie? anything?
Multumesc mult.
Ai schimbat bujiile vreodata paa acum?
Distributia se schimba la 90.000 parca. Nu o schimba in nici un caz mai tarziu de 90.000
La ce turatie schimbi de obicei?
pana acum nu am schimbat bujiile.
Masina are acum aproape 80.000 si intentionez peste cateva mii sa schimb distributia.
Legat de turatii, in general undeva pe la 2500 - 2700.
Daca nu ma grabesc, chiar undeva la 2100 - 2200, iar la mers constant o tin undeva la 1800 - 1900.Daca apuc sa merg constant, ca deh in bucuresti...
Masina are acum aproape 80.000 si intentionez peste cateva mii sa schimb distributia.
Legat de turatii, in general undeva pe la 2500 - 2700.
Daca nu ma grabesc, chiar undeva la 2100 - 2200, iar la mers constant o tin undeva la 1800 - 1900.Daca apuc sa merg constant, ca deh in bucuresti...
QUOTE (Donkey @ May 24 2010, 09:43 PM) Surpriza de surpriza .. azi pe un drum de 330 km am scos sub 7 ( 6,7 ) pe 1.6 16v benzinar .. deci se poate
Desi in mare sunt dezamagit de consumul masinii, totusi, in drum spre Varsovia, am reusit sa scot 5.92. Si asta cu 4 persoane in masina si bagaje muuuuuulte. La intoarcere am scos 6.3 cu 5 persoane si si mai multe bagaje. Nu prea mai puteam inchide portbagajul usor.
In schimb in Romania, instant scot mai mult. Desi cu Logan-ul chiar nu aveam probleme din cauza consumului....
Desi in mare sunt dezamagit de consumul masinii, totusi, in drum spre Varsovia, am reusit sa scot 5.92. Si asta cu 4 persoane in masina si bagaje muuuuuulte. La intoarcere am scos 6.3 cu 5 persoane si si mai multe bagaje. Nu prea mai puteam inchide portbagajul usor.
In schimb in Romania, instant scot mai mult. Desi cu Logan-ul chiar nu aveam probleme din cauza consumului....
QUOTE (Alecsxus @ May 22 2010, 08:52 PM) Salutare,
Posed un Lancer Classic 2.0 benzina, an 2006 km 80.000.
Tocmai am facut un drum Bucuresti - Pitesti - Bucuresti.
Viteza 130 - 140. Foarte rar 150.
Am bagat 20 litri de benzina si exact atat am consumat, pe o distanta de 210 km.
Deci consum de 9,5. Cred ca este cam mult. De oras nu mai zic. Cu un plin de 50 de litri fac undeva la maxim 350 km. Deci consum de 14,2.
Condusul in oras este unde intre economic si sportiv. Daca conduc sportiv consumul ajunge undeva la 16,6. Adica reusesc sa fac vreo 300 km cu un plin.
Mentionez ca am incercat toate tipurile de benzina (daca asta are cumva importanta). Top 99+ de la Petrom. 95 de petrom. 98 Mol. 95 OMV , 100 OMV.
Oricum cel mai des merg cu 99+ Petrom.
Oara sa incerc sa ma duc pe la un service? sa fac ceva schmbari, buji? distributie? anything?
Multumesc mult.
salutare...si la mine este exact la fel...de exp ,ieri am fost la Buc..dimineata drumul destul de lejer si pe autostrrada 180 km/h si pana acolo condus sportiv...rezultatul ,am consumat cam 10 la suta...daca mergeam cu 100 km/h atunci probabil ca era 7 al suta...in oras chiar daca merg ca pensionaru' nu scad sub 12 la suta ..asta este masina ..daca vrei performanta costa....
Posed un Lancer Classic 2.0 benzina, an 2006 km 80.000.
Tocmai am facut un drum Bucuresti - Pitesti - Bucuresti.
Viteza 130 - 140. Foarte rar 150.
Am bagat 20 litri de benzina si exact atat am consumat, pe o distanta de 210 km.
Deci consum de 9,5. Cred ca este cam mult. De oras nu mai zic. Cu un plin de 50 de litri fac undeva la maxim 350 km. Deci consum de 14,2.
Condusul in oras este unde intre economic si sportiv. Daca conduc sportiv consumul ajunge undeva la 16,6. Adica reusesc sa fac vreo 300 km cu un plin.
Mentionez ca am incercat toate tipurile de benzina (daca asta are cumva importanta). Top 99+ de la Petrom. 95 de petrom. 98 Mol. 95 OMV , 100 OMV.
Oricum cel mai des merg cu 99+ Petrom.
Oara sa incerc sa ma duc pe la un service? sa fac ceva schmbari, buji? distributie? anything?
Multumesc mult.
salutare...si la mine este exact la fel...de exp ,ieri am fost la Buc..dimineata drumul destul de lejer si pe autostrrada 180 km/h si pana acolo condus sportiv...rezultatul ,am consumat cam 10 la suta...daca mergeam cu 100 km/h atunci probabil ca era 7 al suta...in oras chiar daca merg ca pensionaru' nu scad sub 12 la suta ..asta este masina ..daca vrei performanta costa....
QUOTE (Alecsxus @ May 27 2010, 05:18 AM) pana acum nu am schimbat bujiile.
Masina are acum aproape 80.000 si intentionez peste cateva mii sa schimb distributia.
Legat de turatii, in general undeva pe la 2500 - 2700.
Daca nu ma grabesc, chiar undeva la 2100 - 2200, iar la mers constant o tin undeva la 1800 - 1900.Daca apuc sa merg constant, ca deh in bucuresti...
In cazul asta conduci subturat... poate de acolo si consumul un pic mare... spun un pic pentru ca nu mi se pare exagerat pentru un 2.0
Masina are acum aproape 80.000 si intentionez peste cateva mii sa schimb distributia.
Legat de turatii, in general undeva pe la 2500 - 2700.
Daca nu ma grabesc, chiar undeva la 2100 - 2200, iar la mers constant o tin undeva la 1800 - 1900.Daca apuc sa merg constant, ca deh in bucuresti...
In cazul asta conduci subturat... poate de acolo si consumul un pic mare... spun un pic pentru ca nu mi se pare exagerat pentru un 2.0
QUOTE (Alecsxus @ May 27 2010, 05:18 AM) Legat de turatii, in general undeva pe la 2500 - 2700.
Daca nu ma grabesc, chiar undeva la 2100 - 2200, iar la mers constant o tin undeva la 1800 - 1900.Daca apuc sa merg constant, ca deh in bucuresti...
NU ai de ce sa schimbi la 2200 sub nici o forma. Dupa schimbarea turometrul nu trebuie sa scada sub 2000.
Eu schimb undeva intre 3000 si 3500. Nu ai ce sa cauti cu a patra in oras. ( Nu tre sa ma crezi pe mine pe cuvant. Incearca si ai sa vezi ca nu va creste consumul.)
Bujiile daca sunt cu iridium se schimba la 90.000 daca nu la 45.000
Un lucru care te-ar ajuta mult ar fi sa citesti manualul. \o sa afli multe lucruri interesante.
Daca nu ma grabesc, chiar undeva la 2100 - 2200, iar la mers constant o tin undeva la 1800 - 1900.Daca apuc sa merg constant, ca deh in bucuresti...
NU ai de ce sa schimbi la 2200 sub nici o forma. Dupa schimbarea turometrul nu trebuie sa scada sub 2000.
Eu schimb undeva intre 3000 si 3500. Nu ai ce sa cauti cu a patra in oras. ( Nu tre sa ma crezi pe mine pe cuvant. Incearca si ai sa vezi ca nu va creste consumul.)
Bujiile daca sunt cu iridium se schimba la 90.000 daca nu la 45.000
Un lucru care te-ar ajuta mult ar fi sa citesti manualul. \o sa afli multe lucruri interesante.
Andrei, chiar m-ai facut foarte curios... maine fac plinul si merg cu ai spus tu, dupa 100 km fac plinul again sa vedem care este treaba. Deci probabil ca o sa revin undeva pe duminica sau luni sa vedem daca ai avut dreptate sau nu.
Legat de manual, ai cumva manual pentru 2.0 , ca am cautat si nu prea gasesc.
@Donkey - sincer sa fiu, cand am cumparat masina, stiam ca are 12 in oras la mers linisitit. Dar stiam ca la mers in afara are consum mult mai mic. Iar pentru Bucuresti - pitesti - Bucuresti consum de 9 si ceva aproape 10 cu viteza de 130 - 140 mi se pare putin cam mult. O sa vad mai la vara daca este la fel si la 160 - 180 cu a zis ca a patit mani07.
Eu tot fac investigatii sa stiu daca are ceva, ca imi fac planuri pentru o calatorie prin europa in vara asta si sa stiu, daca e nevoie sa imi amanetez casa sau nu pentru benzina.
Legat de manual, ai cumva manual pentru 2.0 , ca am cautat si nu prea gasesc.
@Donkey - sincer sa fiu, cand am cumparat masina, stiam ca are 12 in oras la mers linisitit. Dar stiam ca la mers in afara are consum mult mai mic. Iar pentru Bucuresti - pitesti - Bucuresti consum de 9 si ceva aproape 10 cu viteza de 130 - 140 mi se pare putin cam mult. O sa vad mai la vara daca este la fel si la 160 - 180 cu a zis ca a patit mani07.
Eu tot fac investigatii sa stiu daca are ceva, ca imi fac planuri pentru o calatorie prin europa in vara asta si sa stiu, daca e nevoie sa imi amanetez casa sau nu pentru benzina.
daca vrei sa mergi prin europa ,cred ca ar fi bine sa iti iei ca pct de reper statiile peco ptr ca mai mult de 500 -600 km nu poti merge fara sa alimentezi si asta se va intampla daca nu depasesti 110 km/h...intr-adevar masina asta consuma ( si rezervorul este cam mic in raport ).....dar cred ca se compenseaza cu alte aspecte pozitive pe care le are...
subscriu la ce a zis AndreiRC. mergi subturat pentru un motor pe benzina.
eu zic sa nu te astepti la prima 100 km sa scada consumul. da-i niste forja sa mai cureti bujiile si tobele, eventual baga si un aditiv de benzina (un 2+2 e suficinet - din ala de scrie ca e valve and injector cleaner, nu cel care creste cifra octanica a benzinei).
dupa care fa-i testul cu un rezervor, nu 100km ca o sa zici ca te-ai straduit sa obtii consum ok.
eu zic sa nu te astepti la prima 100 km sa scada consumul. da-i niste forja sa mai cureti bujiile si tobele, eventual baga si un aditiv de benzina (un 2+2 e suficinet - din ala de scrie ca e valve and injector cleaner, nu cel care creste cifra octanica a benzinei).
dupa care fa-i testul cu un rezervor, nu 100km ca o sa zici ca te-ai straduit sa obtii consum ok.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 34 vizitatori