Ambreiaj prajit 2.0

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mar Oct 23, 2007 1:18 am

Apropo de ce am scris mai sus despre VW am vorbit aseara cu un prieten care lucreaza de multi ani la reprezentanta VW din Oradea. Mi-a zis ca imi fac iluzii daca cred ca cineva iti schimba ambreiajul IN GARANTIE daca e PRAJIT. El zice ca nici ei nu il schimba. Oricum zice ca nu prea au avut cazuri deci tot ce se poate ca Lancerul sau poate si Coltul sa aiba unele probleme la ambreiaj dar categoric daca e prajit nu se va schimba in garantie.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Oct 23, 2007 10:43 am

Daca e prajit, mi se pare normal sa nu fie schimbat pe GARANTIE.

De fapt lucrurile stau la modul urmator...masina noua, 0 km, incepi sa o folosesti, sesizezi ca ambreiajul cupleaza la limita superioara...mergi la service, mecanicul, seful de service, doctorandul in mecanici abstracte rasfoieste o carticica soioasa si nu gaseste problema enumerata de tine ca fiind un defect...si are deptate...dar de aici pana a deveni un defect real nu mai e mult si oricum indiferent cata dreptate ar avea nu se admite o asa functionare...pai asa, sa faca nene cursa la levier de 40 cm ca "nu e un defect, asa merge el, trebuie doar sa te obisnuiesti"...pedala de acceleratie sa inceapa sa lucreze dupa ce ai apasat-o la jumatea cursei, samd...

Jenant...si mai jenant e faptul ca dupa ce le-ai reclamat chestia asta de N ori nu se intampla nimic...daca revii in service si incerci sa le amintesti...o iei de la capat cu explicatiile, devin uimiti ca si cum ar fi o problema noua...samd...asta e partea enervanta ca fac pe prostii si te fac sa iti pierzi timpul, ulterior cand reusesti sa le demonstrezi iti spun ce trebuia sa-ti spun de la bun inceput "da domne, asa ie, stim...".

Masina e ok dar treaba cu ambreiajul e suparatoare iar faptul ca nu se intampla nimic din partea dealerului/producatorului spune destul de multe...bine ca acum avem modele noi cu motorizari VW si Caliber pentru a ne mandri cu Mitsubishi....

Apropo, s-a mai deschis un service Mitsubishi in Berceni....

Avatar utilizator
Bogdanlm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2008 6:02 pm

Mesaj de Bogdanlm » Mar Feb 05, 2008 7:03 pm

salut

am lancerul de 1,6. Si mie imi tine sus, dar prin sus inteleg doar sus NU ca ar tine in tavan, si asa tine la toate mitsu cu care am mers. Nu mi-am pus problema pana acum dc e bine sau nu.

La inceput neobisnuit fiind l-am patinat de cateva ori la schimbari. L-am patinat o singura data mai tare, urcam undeva la Olanesti o super panta si l-am incins eu, urcand cu el in trapta 1 si cu ambreiajul osciland.

Am plecat cu scart de mai multe ori, dar mici, odata f tare (ma bagam si am apreciat gresit distantele). Nu a mirosit niciodata in afara episodului de la Olanesti.

Am facut Rucar_bran-ul incet si in forja. Totul ok.

Sa dea domnul sa nu am probleme. Si nici voi.

Dealerul din Craiova este super ok. Am auzit vorbindu-se urat de MCar si pe alte forumuri. Nu am auzit nimic de 40 000 km.

La Craiova mi-au confirmat varianta cu 2 sau 3 ani si 100 000 km.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mar Feb 05, 2008 9:37 pm

Salut Bogdanlm ! Bine ai venit printre noi si sa ai parte de cat mai multi km cu mitsa ta fara nici un fel de probleme!
Poate ne faci si noua o prezentare a masinii (asa cum ai facut pe forumul AMS), deschizand un jurnal de bord, asa cum au majoritatea de pe aici.
Din cate am vazut, ai masina de ceva timp si cu siguranta experienta ta la bordul Lancerului este utila pentru multi dintre noi.
Poate strecori pe acolo si ceva poze cu mitsa ta .... sa vedem si noi cu ce te lauzi.

Avatar utilizator
Bogdanlm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2008 6:02 pm

Mesaj de Bogdanlm » Mar Feb 05, 2008 10:50 pm

ms, ms

am scris despre ea deja cateva posturi aici. Sunt multumit de ea. E cea echipata cu motorul de 1,6. Stiam de la inceput ca nu e ... EVO, dar ma asteptam sa fie mai slaba. Sincer imi da mai mult decat ma asteptam, si parca pe masura ce se lasa motorul parca imi scade si consumul (care initial m-a ingrozit). Apropos, cand mi se para ca consuma mult, alerg putin un Cielo si uit )

Am avut si probleme, am inca: 2 tembeli din oras: unul mi-a strambat ffff putin o usa spate, dar a strambat-o. Cred ca a dat ca neghiobul cu usa. Altul mi-a sters buclierul fata intr-un colt. Arata groaznic chiar dupa un mic polish (sa mai ia din destroy). Astept o vreme mai buna, si ma duc sa fac o zi pe la Politie.

Am avut si o problema tehnica, cu o jamba, am descris in alt post. Cred ca se deranjase arcul intre Targoviste si Ploiesti, sau poate pe Cheia, nu stiu. Au rezolvato... adik au demontat jamba si au montat-o la loc. In fata mea, nici o piesa nu prezenta uzura. Dupa reansamblare nici o problema. Eu suspectam arcul, ei telescopul. Au zis ca daca vreau neaparat mi-l schimba pe garantie. Am refuzat. Am avut dreptate.

Consumuri am descris deja si aici. Urban intre 9 si 12/13. Extern intre 6,5 si 14/15. Benzina Mol. Am descris deja conditiile in care le-am scos. Adaugati si un motor nelasat in totalitate.

Cum am zis si pe AMS, nu merg mult cu ea. Am doar 6500km. Sau cam asa. Din mai pana acum. E infim cu asta.

Sta bine pe viraje, f bine chiar. bla bla bla. ) stiti si voi cred nu va mai bat la cap.

Am avut probleme pe zapada cu Turanza, am pus de iarna si e ok. Pe uscat sau umed Turanza e ff ok pt mine.

Nu papa ulei sau alte lichide. Dar si eu am mers totusi "protector" cu ea. Nu ca tata, dar am stat in ce mi-a zis cartea.

Nu am probleme cu ambreiajul, desi mi-ar place sa tina mai jos. Si asa am scartiito de vreo 2 ori. O data intentionat, sa o vad ce poate, dar mi-a fost mila si nu i-am dat tare si nici lung. O data am dat tare pentru ca ma bagasem aiurea si era sa ma loveasca o dacie 1300 fara frane dar care mergea cu vreo 90 in oras pe stradute... (pt cei din craiova pe Spaniei pe la Zepelin). Aveam motorul cald asa ca nu cred ca s-a suparat. Oricum a fost totusi scurt.

Am pus pe ea, in afara de ce vine din uzina, eleronul, proiectoare, presuri de cauciuc, - toate originale - senzori parcare, alarma si un cd LG - ce aveau ei pe acolo - si sunt multumit de toate, pentru ca nu mi-au facut probleme pana acum.

E gri metalizat, faruri originale, triple la fel. Nu vreau sa copiez modelul de 2.0 sau EVO. EVO nu imi permit si modelul de 2.0 nu l-am vrut pentru ca e mai mult decat aveam nevoie.

Ce sa mai zic...? A da... poze!

Nu stiu daca ma credeti, dar nu am nici una in afara celor de la CASCO, si alea sunt facute cand era noua... si stiti cu arata.. )

Multam de primire, si as vrea niste intalniri si pe la Craiova.

Avatar utilizator
shadow111
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 01, 2008 9:18 pm

Mesaj de shadow111 » Mie Feb 06, 2008 9:52 am

Eu am noul lancer 1.5, nu ma deranjeaza cat de sus imi prinde ambreiajul dar nu prea imi place zgomotul care il face cutia de viteze. Am fost cu ea la service la mcar, am vb cu cineva de acolo. Se urca domnul de la mcar face un mic drivetest( mai putin de 1km) sesizeaza si el de ceea ce i-am zis si ramane surprins (cel putin asa m-i s-a parut mie). Dupa drivetest zice ca hai sa vedem si la alte masini care le aveau pe acolo (mai multe de 1.5 si un model 2.0 full), se intampla cam aceeasi faza si zice ceva in genul ca crede ca este k ca la toate e asa si "incerca?i si dmv sa vedeti cum e". Intre timp mai apare un angajat mcar, care era foarte curios de cum se comporta masina ca ar vrea sa achizitioneze si el model 1.5 - ii spun si lui de pr. mea si imi raspunde ceva in genul ca este normal ca debia dupa un 5000 de km o sa se mai lase, ca probabil la inceput mergea si mai greu decat acuma. Atunci aveam 1800km in prezent am 2200km(decat 400km in afara orasului), iar din pacate nici acuma nu prea am timp sa ies in afara bucurestiului ca sa fac km sa vad cum se mai comporta....

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Feb 06, 2008 10:48 am

@shadow111, multi nu se sesizeaza ce ai scris tu mai sus dar ai dreptate si "simptomele" descrise de tine le au sau le vor avea toate lancerurile de 1.5.
Nu par grave, insa nu sunt normale si in timp se pot agrava.

Da, lancerul 2.0 (diesel) are alta cutie, alt ambreiaj... care sunt super, nu au zgomote, pacaneli la cuplare ambreiaj, levierul nu agata, la rece un "fasait"...e altceva... :-)
Lancerul 1.5 (benzina) are cutia si ambreiajul de pe colt...cu alte rapoarte ce-i drept dar din cate am sesizat cu aceleasi metehne care vor incepe sa apara pe forum...

Din pacate nu se va remedia nimic legat de aceste chestii pentru ca sunt defecte de proiectare !
Aceleasi vrajeli ) ..."mda, haideti sa vedem si la altele, samd" sau " nu am mai auzit de problema asta, masina e noua, inca nu e rodata, mai asteptati si vedem", sau "asa face toate, nu e defectiune".

Dar repet, nu toti sesizeaza...la unii daca merge, e OK sau poate inca e OK.
Principala mea nemultumire la Colt este tocmai acest ambreiaj care cupleaza sus...zgomot la cuplare (rulment de presiune), levierul agata in treapta I, uneori si in alte trepte dar f. rar, un marsarier nesincronizat care la unii provoaca caraituri, la altii nu intra din prima si trebuie sa faci alte manevre pentru a-l convinge ca cupleze pana la capat, samd.

Ma gandesc ca au mai rezolvat din aceste probleme...
Am o intrebare...cutia de viteze de pe lancerul 1.5 are marsarierul sincronizat ?
La clasa mica e ceva normal..dar pentru lancer ar fi bataie de joc...

Avatar utilizator
shadow111
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 01, 2008 9:18 pm

Mesaj de shadow111 » Mie Feb 06, 2008 8:30 pm

cum ai spus si tu....ca pe colt...dar dk tii masina oprita ambreiajul talpa timp de 3 sec si apor marsarier nu mai face nici un fel de zgomot...

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Feb 06, 2008 10:35 pm

ok, din cele spuse de tine nu imi dau seama daca marsarierul e sincronizat sau nu...desi asa pare.

mai verifica o chestie...

- apasa ambreiajul pana la capat si da-i drumul repede cu levierul la punctul mort , normal; repeta operatiunea...se aude un pacanit in punctul unde cupleaza ?
- motor la relanti, sesizezi ca un zornait de rulment care dispare atunci cand ambreiajul este apasat ? dupa ce ridici piciorul de pe ambreiaj se aude din nou...

Intreb pentru ca fiind vorba despre aceeasi cutie, ma gandesc ca s-ar putea ca anumite probleme sa fi fost remediate avand in vedere ca lancerul 1.5 e din alta clasa si e o masina noua...cel putin ca design....
S-ar putea ca zgomotele descrise de mine mai sus sa fie atenuate de insonorizarea mai buna a lancerului sau s-ar putea sa nu existe...sa nu existe pana in X km ....sau sa nu existe deloc.

Mi-as dori sa fi fost rezolvate aceste probleme pentru ca atunci as avea o speranta ... pentru coltul meu.

Avatar utilizator
shadow111
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 01, 2008 9:18 pm

Mesaj de shadow111 » Joi Feb 07, 2008 8:44 am

Nu se aude nimik ?i nu cred ca sunt acoperite de zgomotul motorului (72-85db). Dar tot mai au de lucru la cutia de viteze, in special la treapta I si II uneori intra destul de greu (recomandare in manual - "reveniti cu schimbatorul in N si apasati din nou ambreiajul). La marsarier - stati 3 sec (rabdarea nu e punctul meu forte) cu ambr. talpa si apoi mutati schimb. din pozi?ia N in R, ca sa nu poduca nici un zgomot altfel e un zgomot destul de slab, dar totusi e acolo.
Am avut ocazia sa incerc destul de multe alte marci sub pretul lancer-ului si nu am auzit sa faca asa cum face schimbatorul de la lancer.
Am auzit ca o masina de F1 e facuta din 8000 de parti. Erorile de proiectare, montare etc. in cazul cel mai bun sunt de min. 1%. Daca facem un mic calcul asta ar inseamna 80 defectiuni.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori