Ambreiaj prajit 2.0

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Sâm Oct 13, 2007 11:49 am

QUOTE (AndreiS)Probleme cu ambreiajul...si eu am.
Lancer 1.6 are, categoric, un ambreiaj prost....au recunoscut, neoficial, chiar si unele persoane de la m-car.Este, in mod intentionat, facut prost si nicidecum o greseala de proiectare pentru a proteja cutia de viteze.....prostii!!!!
Nu ma intereseaza astfel de aspecte si nu intereseaza pe nimeni cred, din acest forum, atat timp cat este achizitionata o masina noua si are probleme,......IN GARANTIE!
Apropos......dragi iubitori si posesori de mitsubishi......mitsubishi Romania acorda garantie 40.000 km si nu 100.000. Stiti de ce?....Pentru ca pana in 40.000, daca pica ceva, poate fi considerat defect de fabricatie. Peste 40.000....uzura normala....cititi paragraful din cartea tehnica ce prevede pierderea garantiei pentru piesele care se uzeaza in mod normal.
Pacat ca un brand ca Mitsubishi are reprezentanti asemeni m-car-ului.
Pana acum ceva timp, auzeam la altii de astfel de probleme si nu credeam.Acum, nu ramane decat sa transmit tuturor ca o prapadita de repreyentanta renault are servicii incomparabil mai bune si te trateaza cu mai mult respect decat m-car-ul.

Nu stiu daca ambreiajul e facut prost "intentionat"...dar si impresia mea a fost ca de nou...inca in rodaj cand nu-i dadeam forja ambreiajul era prost si categoric nici mie nu mi se pare normal sa cada asa repede (33.000 km).
Iar ceea ce spui cu "pana in 40.000" as fi interesat sa stiu si eu la ce componente te referi...
In ceea ce priveste reprezentanta Mitsubishi..cei din Oradea sunt super OK de la primul mecanic pana la director si patron si eu chiar sunt super multumit de ei...dar...dupa faza in care au trimis poze cu ambreiajul la m-car ... fata de m-car am si eu unele nemultumiri...Am citit pe alte forumuri muuuulte exemple de ambreiaj cazut la WV ... si chiar unul la care culmea au si zis ca proprietarul a condus aiurea cu ambreiajul calcat de jumatate si a fost schimbat IN GARANTIEEEE!!!!
Deci pentru m-car "Nu ar strica un pic mai multa atentie acordata clientului"...mai ales ca factura mea era de vre-o 1200 lei fara manopera....nu mi se pare normal ca pentru 1200 lei o firma ca m-car sa nu iti schimbe o componenta a masinii in garantie....

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Oct 13, 2007 1:32 pm

Problema ambreiajului la Colt/Lancer nu este necunoscuta celor de la MCar, cu siguranta s-au mai schimbat si cu ambreiaje in garantie, chiar si cutii de viteze la Colt.

Dupa cum am mai spus, la Colt e relativa aceasta problema, nu o au toate, deci daca ar fi sa fie prost facut ambreiajul atunci ar trebui ca toate sa se comporte la fel insa 100% nu este asa, m-am convins practic de unul singur....

Cand am luat eu Coltul nici unul dintre posesorii care activau pe forumuri nu reclamau aceasta problema, ba chiar unii prezenti si pe acest forum imi reprosau ca "cauti nod in papura" dar dupa 1 an de zile m-am convins ca nu este o impresie falsa.

Prin toate firmele unde am lucrat am avut acces la parcul auto, masini de 200.000, 300.000 km de la tico la passat conduse de toata lumea, cu diverse tehnici de conducere...probleme diverse...dar ambreiajul functiona asa cum ar fi trebuit.

La Colt am suspectat de la bun inceput ca nu sta bine cu transmisia in general, ambreiaj defectuos, cutie care agata, zornait rulment la relanti, pacanit la cuplare ambreiaj...de NOUA!!!!

Asa face toate a fost raspunsul dealerului si a avut dreptate...mai mult sau mai putin asta am vazut si eu...pe de alta parte am intalnit la mcar un tip cu un colt 70.000 km venit pentru revizie...eu venisem sa montez niste accesorii si suparat fiind cu ambreiajul l-am intrebat cum e la el...omul era super incantat de masina, nu reclama nimic la ea, totul era perfect...cand mecanicii au pornit motorul, au cuplat treapta I si au dat sa plece de pe loc m-am ingrozit de sunetele care proveneau de sub capota si care nu erau la relanti...im primul rand acel pacanit la cuplare...la mine era adiere de primavara ...in fine, aia nu mai era masina...dar era totul perfect ...m-am uitat la el, m-am uitat la mecanici parca incantati de complimentele omului la adresa Coltului...m-am uitat mai cu atentie la ei...nu, nu erau incantati, erau amuzati ...oricum ambreiajul era acolo, nu picase nici in 70.000 si pana la urma nici nu stiu cum fusese exploatat.

De asemenea am intalnit un tip care le-a cerut hartie prin care mcar garanteaza ca ambreiajul nu are nimic si....prostii, cine, ce sa garanteze cand exista prezumtia de sofer incepator.

Tot la mcar am auzit cum un posesor de pajero/outlander (nu mai stiu exact) se tot agita ca un Pepsi ca el a schimbat ambreiajul la 25.000 si dupa alti 30.000 trebuie sa-l schimbe din nou...ca nici la dacia papuc nu a avut problema asta...ca una, ca alta...acum nu stiu ce sa zic dar un lucru e clar...ambreiajele sunt slabe, slabe pentru aceste motoare si poate ca nici calitatea nu este foarte buna.

MCar o da cotita, stie de problema, te trateaza cu respect, te invita la o cafea, esti liber sa stai si in service...te fac sa te simti ca acasa, esti bagat in seama, ai cu cine sa discuti, ai pe cine sa intrebi, au si jucarii in vitrina, televizor unde ruleaza clipuri cu evo, pajero samd ....chestii psihologice...te relaxeaza complet...mai lipseste o tipa care sa-ti faca masaj...nici nu mai stii pentru cu ce problema ai venit...pleci super incantat de acolo si ulterior constati ca, fie problema e tot acolo, fie s-a rezolvat (cazul ideal dar ma irar), fie s-a rezolvat ceva dar a aparut altceva....timpul trece, vii din nou, mai furios...au explicatii pentru toate stadiile prin care treci, si tu, si masina ta ...in cele din urma cand epuizeaza tot arsenalul iti spun "stim de problema, am trimis un email la mitsubishi motors, asteptam raspuns, dar stati linistit ca se rezolva"...timpul trece, nu se rezolva nimic..."cainii latra, ursul trece"...trece si garantia...si atunci nene sa te tii..."mda, e un defect, trebuie schimbat, va costa atat"...la revedere.

Eu zic sa compunem o scrisorica, sa o semnam "anonimi" ) si sa o trimitem pe unde trebuie...e tot ce se poate face insa nu se va rezolva nimic...faptul ca un ambreiaj prinde sus nu va convinge pe nimeni ca avem dreptate...nu ai vazut asta cand ai luat masina ? de ce ai semnat pentru ea ? inca o data ...la revedere.

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Lun Oct 15, 2007 10:33 pm

Sincer, imi este si teama sa ma gandesc ce alte piese ar intra in categoria "40.000"... amortizoarele...cu siguranta (confirmare m-car), discurile de frana (confirmare m-car). Acum ce sa mai spun de bucse, capete de bara, etc.
Ultima speta: Un prieten cu 2.0 se adreseaza reprez cu problema discurilor ovalizate (10.000 km) - se rectifica.
Acelasi prieten se adreseaza reprez cu aceeasi problema (16.000 km) - raspuns?....poate ca ati trecut prin vreo balta cu ea!!!


Are rost sa mai comentam?

In ceea ce priveste scrisorica ... de ce anonima? sunt total de acord cu ideea!!!
Mai sunt doritori?

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Lun Oct 15, 2007 10:57 pm

QUOTE (AndreiS)Sincer, imi este si teama sa ma gandesc ce alte piese ar intra in categoria "40.000".

Conform ofertei, garantia la Lancer este integrala si este de 2 ani sau 3 ani, in functie de numarul de km. De unde stii de garantie de 40k pentru anumite elemente componente?

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Lun Oct 15, 2007 11:25 pm

De la reprezentanta

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Oct 16, 2007 12:55 am

QUOTE (AndreiS)In ceea ce priveste scrisorica ... de ce anonima? sunt total de acord cu ideea!!!
Mai sunt doritori?

La partea cu "semnat anonimi" am glumit. este normal sa te identifici cand trimiti o plangere....

Sincer as vrea sa le scriu o epistola celor de la Mitsubishi Motors prin care sa le cer explicatii macar, daca nu si solutionarea problemei legate de functionarea corecta a ambreiajului.
Chiar sunt curios, sunt Colturi care sunt foarte ok din punctul asta de vedere si altele nu...ei bine ce se poate face pentru a fi si al meu ok ?
Pana la urma am platit si platesc aceiasi bani, nu ?
Nu am negociat, nu am conditionat achiztionarea masinii de presulete si zorzoane "ne dati sau nu ne dati ? ", platesc ratele la timp, achit serviciile prompt, am pus o serie de accesorii de la ei care costa exorbitant de mult...urmatoarea masina va fi tot lancerul cel nou si toate acestea dintr-un mare sentiment pentru masina asta si admiratie pentru marca Mitsubishi...deci am toate motivele sa le pun niste intrebari.

Parerea mea e ca toate aceste mici, mari probleme sunt trimise la producator, vina nu apartine dealerului, daca chiar eram convins ca un nou ambreiaj imi rezolva problema il schimbam, eventual il plateam de la mine dar nu sunt convins de treaba asta si e mai degraba o loterie.

Un lucru il stiu sigur, pentru urmatorul Mitsubishi nu mai semnez pana nu dau o tura cu ea in prealabil.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mar Oct 16, 2007 7:16 am

QUOTE (AndreiS)De la reprezentanta

Cand am luat masina am intrebat dealerul cum e cu garantia si mi-a spus ca este integrala (din bara in bara) indiferent ca e vorba de suspensii, tren de rulare, motor, cutie sau pivoti si bucse si se acorda pe o perioada de 2 ani sau 3 in limita a 100k km . Nici in manual si nici in carnetul de service nu am vazut specificat alt numar de km pentru anumite subansamble ale masinii. Nu inteleg cum reprezentanta isi permite sa sustina altceva decat producatorul.

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Mar Oct 16, 2007 9:43 pm

Nu scrie nicaieri in manual ca ar acoperii anumite piese pentru un numar mai mic de km.
Spune-mi atunci de ce nu schimba un ambreiaj obosit, care patineaza (app 65000 km)?
De ce nu schimba amortizoarele decat pana in 40.000 km?
Este raspunsul primit din partea reprezentantei: "Pana in 40.000 km il schimbam, dupa 40.000 este uzura normala..."

Stiti ce ar trebuii sa le fac? Sa incerc o plecare de pe loc cu masina tinuta mai mult din ambreiaj si sa o scap in masina directorului de reprezentanta.Fa-o tata cu asigurarea si schimba-mi si mie ambreiajul...eu v-am spus ca patineaza.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mar Oct 16, 2007 10:19 pm

@AndreiS,
Am mai citi si eu un pic ce scrie prin caietul de service. Intradevar prin articolele de la pag. 2-4 si-au lasat o sumedenie de portite insa, sunt in contradictie cu ce e scris la pagina 2-7 unde spun ca orice piesa originala Mitsubishi este garantata minim 2 ani (si nu specifica nici un numar de km). Asadar, rezulta ca orice componenta a masinii trebuie sa functioneze in parametrii minim 2 ani. La fel si piesele inlocuite (originale Mitsubishi).
Daca ne intoarcem la pagina 2-2, scrie: "Noul Dvs. vehicul MME are o garantie de 3 ani. Pentru primele 24 de luni se acorda o garantie fara limita de parcurs, in timp ce pentru ce pentru celelalte 12 luni ramase (de la luna 25 la luna 36) se aplica o limitare de 100K luandu-se in considerare momentul in care una din aceste conditii expira prima dupa data inceperii garantiei"
Uzura normala, nu trebuie sa afecteze functionalitatea masinii pentru minim 3 ani (in limita a o 100k km) sau 2 ani FARA LIMITA DE KM.
Eu zic sa-i iei un pic mai tare, eventual sa faci si o vizita pe la OPC (daca masina este achizitionata pe persoana fizica) inainte de a-i schimba ambreiajul si sa ceri si o parere a lor.
Din tot ce scriu in caietul de service, nu au nici o baza prin care sa limiteze garantia la 40k km la anumite componente. Eventual cerele sa-ti comunice si in scris ceea ce ti-au transmis verbal sau telefonic referitor la garantie.

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Mar Oct 16, 2007 10:55 pm

@sfinxul,
Sincer sa fiu, ceea ce fac acum sunt doar vorbe...masina o scot singur din garantie, sarind peste revizia lor.
Nu are rost sa stau pe timpul meu si pe banii mei incercand sa-i conving ca de fapt eu am dreptate si ca ei sunt niste magari.
Piese se gasesc pe toate drumurile (internet) iar mecanici mai buni cu siguranta gasesc si in targul vitan.
Merci de sfaturi

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori