Ambreiaj prajit 2.0

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
costynio
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 31, 2007 1:43 pm

Mesaj de costynio » Mie Oct 10, 2007 6:13 pm

Asta e chiar misto e ca in povestea aia cu costumul gresit croit... trebuie sa mergi stramb ca sa stea costumul drept. (scuzati-mi comparatia).
Acum 4 ani am reusit sa rad pinionul de marsalier de la o dacie nova gti... si stiti de ce? pentru ca N-A PATINAT AMBREIAJUL!!! poate e mai bine asa

Avatar utilizator
legacyb4
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 20, 2007 12:17 am

Mesaj de legacyb4 » Mie Oct 10, 2007 6:20 pm

Parerea mea e ca LAV77 are dreptate. Toti producatorii de automobile ofera garantie pentru componente pentru TOATE masinile produse de ei. Ei nu au de unde sa stie daca masina va fi condusa de un pensionar care iese doar duminica pana la piata si inapoi sau de un pusti caruia ii place sa se mai ia si la intrecere cu altii si sa chinuie un pic masina.
Daca mai toti posesorii sunt nemultumiti de ambreiajul de la Lancer (apropo, ma numar si eu printre ei), inseamna ca e o problema a producatorului, si nu a stilului de sofat mai sportiv sau mai putin sportiv al proprietarului.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Oct 10, 2007 9:33 pm

QUOTE (costynio)e ca in povestea aia cu costumul gresit croit... trebuie sa mergi stramb ca sa stea costumul drept. (scuzati-mi comparatia).

nici ca puteai sa definesti mai bine cele de mai sus, mi-a placut, si la fel am perceput si eu "argumentele" meseriasilor care imi explicau ca problema e la mine, si nu la masina...sau cum mai glumeam eu...poate e si de la incaltari, doua numere mai mari si s-a rezolvat problema.

Cum am luat masina, in prima saptamana am rupt usa service-ului ca sa reclam faptul ca ambreiajul prinde sus ...deci de noua si nu are nici o legatura cu tehnicile de condus de care sunt interesat oricum, dar nu pentru a ma invata "sa merg stramb".

In timp m-am convins ca acest mod de lucru al ambreiajului, este prezent mai mult sau mai putin la Colturile pe benzina...la diesel mi s-a parut ok si am dat si peste un benzinar care cupla de jos.

In concluzie la Colt e relativa treaba, dupa noroc...

La lancer insa cred ca e problema generala, am condus doua lanceruri noi, unul cu numere de rodaj, ambele cuplau "in pod"...levier cursa scurta, demaraj bun, stabilitate...pot spune numai de bine de masina asta...dar ambreiajul a stricat tot tot farmecul...este tot ce pot sa-i reprosez lancerului.

De doua lucruri m-am convins, nu se poate regla, nu este un defect mecanic...poate o greseala de proiectare...nu stiu, dar normal nu este.

Numai bine!

Later Edit: In cazul lui Lav si al lancerului sau nu este vorba de o exploatare proasta a masinii datorate necunoasterii tehnicilor de condus minimale ci dimpotriva ...il cunosc din Japan Team, la vremea aceea lancerul sau era in rodaj si nu mi s-a parut a fi un necunoscator, nici pe departe.
Da, cuplajul mult prea sus al ambreiajului + condusul sportiv si in forta rezulta o uzura mai rapida decat daca ar fi cuplat mai de jos pentru ca indiferent cat ai fi de meserias e imposibil sa nu il patinezi cateodata, sa nu mai vorbesc ca la liniute, demaraje in forta te dezavantajeaza f mult.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Joi Oct 11, 2007 10:39 am

OK,

LAV, la data cand tu iti luai carnetul eu deja aveam vechimea care o ai tu la momentul actual. Am batut si eu tara in lung si in lat cu diverse modele, de la Dacia, Tico, Cielo, pana Ford Tranzit, Opel Senator, si modele 4wd cum ar fi ML si Audi Alloroad, cale de kilometri buni. Si sa nu uit, Pajero si L200.
In privinta problemelor de ambreiaj, suntem la egalitate - nici una.
Ceea ca am vrut eu sa spun este ca este normal ca ambreiajul se uzeaza mai repede in anumite conditii; daca imi aduc eu bine aminte era o discutie aproximativ similara cu asta pe masini.ro. Acolo se discuta despre "power launch" - ideea de baza era ca e o tehnica mishto, si eu subscriu la asta, dar are ca efect uzarea prematura a ambreiajului.

Si mai mult decat atat, nu am avut nici o secunda intentia sa te iau de sus, intru-cat nici eu nu sunt pilot, ci doar un sofer cu ceva experienta.
Prefer ca despre mine sa vorbeasca altii, nu eu, altfel suna a laudarosenie si nu sunt genu'.

Iar in discutie nu a fost nici o clipa vorba daca lucrez sau nu la dealer Mitsu sau mai stiu eu ce. Din cate imi aduc eu bine aminte acesta este un site al fanilor Mitsubishi, si am primit o invitatie sa ma alatur celorlalti fani in aceasta calitate.

Din acest punct de vedere suntem mergem in aceeasi directie. Hai ca poate o data si o data ne intalnim la o bere si discutam acolo, ca ar suna mai interesant.
O ocazie interesanta era SIAB-ul, pe 14.10, da' momentan sunt in reparatii capitale dupa o pneumonie, asa ca nu stiu daca ajung pe acolo.

Ce zici de asta? Adica de o ipotetica viitoare intalnire, vreau sa spun.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Oct 11, 2007 12:48 pm

Eu cred ca daca toata discutia asta ar fi avut loc fata in fata nu ar fi existat nici cea mai mica iritare, nici de o parte, nici de cealalta...si Bogdan, si Lav sunt tipi ok si ambii au dreptate, numai ca s-au interpretat gresit....

Eu il cunosc pe Bogdan, este unul dintre putinii de la MCar in care mai am incredere ca ceea ce imi spune legat de aspectele tehnice ale masinii este corect si documentat...si mai e un tip demn de incredere si amabil in MCar, Adrian Berindei...in rest nu as vrea sa ma pronunt.

Lu' Bogdan si celor din Mcar le-am facut parul alb cu acest ambreiaj, pana la urma mi-l si schimbau dar m-am convins ca nu prezinta nici un defect, nu poate fi reglat, cupleaza sus dar asta nu e un motiv sa fie schimbat, daca ar fi schimbat, nimeni nu garanteaza ca o sa cupleze mai jos si chiar asa cum este acum, poate foarte frumos sa functioneze fara probleme o groaza de km fara sa se mai umble in masina de diversi meseriasi...

Asa ca asta e, om trai si om vedea cum evolueaza ambreiajele noastre dar tare am impresia ca in afara de disconfortul creat de o cuplare la limita superioara, altceva nu va mai apare...exceptand patinarile mai mult sau mai putin intentionate.

Bogdan a aparut pe acest forum si pe masini.ro, dupa ce la acea intalnire faimoasa a posesorilor de Mitsubishi la care a participat si Mcar, le-am reprosat reprezentatilor sai prezenti acolo, ca forumurile mitsubishi (mitsu si masini aria mitsubishi) duc lipsa de oameni cu pregatire in domeniul auto si cu experienta vis-a-vis de mitsubishi...dar pot spune ca prezenta sa pe acest forum este una a unui pasionat Mitsubishi si nu a unui avocat Mitsubishi.

In afara de mici conflicte pe care si eu le-am avut cu Bogdan pe alt forum pornind tot de la niste discutii din astea "de sus" si gresit interpretate de ambii, pot spune ca prezenta sa (cel putin pe alt forum) a avantajat foarte mult membrii, discutiile s-au diversificat, intrebarile au inceput sa capete raspuns, sa se gaseasca mult mai usor solutii, numarul membrilor a crescut rapid, samd.

Asa ca Bogdan, fa-te bine ca de noi nu scapi.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Joi Oct 11, 2007 1:19 pm

O intalnire categoric ar fi foarte bine venita, daca implica si o bere cu atat mai bine...Din pacate SIAB-ul nu il prind dar in max 2 saptamani incepand de azi va trebui sa ajung in Bucuresti si promit ca bem berea (poate imi lasi nr. de tel pe PM).
Sa lamurim lucrurile si aici...am presupus ca lucrezi la MCar deoarece...nu ca vreau sa fiu rau...dar nu observi faptul ca nu poate fi vorba de tehnica de condus atata timp cat mai mult de jumatate din oamenii de pe forum s-au plans la lancer (chiar si la colt) de patinari ale ambreiajului...mi se pare ca prea "tii cu ursul". Inca odata....Mitsubishi e marca mea de suflet si cu M-Car nu am nimic....doar ca mi se pare ca ar trebui cineva sa se sesizeze in legatura cu aceste probleme. In plus nimanui nu cred ca-i convine faptul ca brusc s-a trezit la numai 34000 de km facuti cu masina ca ar trebui sa schimbe embreiajul si il costa aproape 15 milioane de lei vechi. Oricum le multumesc baietilor de la Oradea ca macar mi-au acordat doua transe la plata facturii si imi recunosc vina in legatura cu uzura accelerata a ambreiajului (asta nu inseamna ca nu mi se pare ca a cazut PREA REPEDE)
Concluzia e ca mi-ar face placere sa bem berea aia si sa discutam unele aspecte legate de lancer (in plus fata de ambreiaj).
Si ca sa mai inveselim discutia...ambreiajul nou e BESTIAL...nu prinde foarte jos (nici de nou nu prindea decat sus)...dar e mai tare decat primul...asta e impresia mea...si se simte toata puterea masinii...pana acum sunt foarte multumit de el...oricum adevarul e ca mai puteam merge si cu celalalt daca o conduceam atent doar ca imi era frica sa nu se duca si volanta sau ceva prin cutie...
Cristi:
Am vazut ulterior postul tau (cred ca scriam in acelasi timp)...noi cat de cat ne cunoastem...poate vii si tu la berea aia... :wink:

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Joi Oct 11, 2007 3:10 pm

QUOTE (LAV77)Cristi:
Am vazut ulterior postul tau (cred ca scriam in acelasi timp)...noi cat de cat ne cunoastem...poate vii si tu la berea aia... :wink:

Cu mare placere, stabiliti cand, ce, cum si vin...

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Vin Oct 12, 2007 10:24 pm

Probleme cu ambreiajul...si eu am.
Lancer 1.6 are, categoric, un ambreiaj prost....au recunoscut, neoficial, chiar si unele persoane de la m-car.Este, in mod intentionat, facut prost si nicidecum o greseala de proiectare pentru a proteja cutia de viteze.....prostii!!!!
Nu ma intereseaza astfel de aspecte si nu intereseaza pe nimeni cred, din acest forum, atat timp cat este achizitionata o masina noua si are probleme,......IN GARANTIE!
Apropos......dragi iubitori si posesori de mitsubishi......mitsubishi Romania acorda garantie 40.000 km si nu 100.000. Stiti de ce?....Pentru ca pana in 40.000, daca pica ceva, poate fi considerat defect de fabricatie. Peste 40.000....uzura normala....cititi paragraful din cartea tehnica ce prevede pierderea garantiei pentru piesele care se uzeaza in mod normal.
Pacat ca un brand ca Mitsubishi are reprezentanti asemeni m-car-ului.
Pana acum ceva timp, auzeam la altii de astfel de probleme si nu credeam.Acum, nu ramane decat sa transmit tuturor ca o prapadita de repreyentanta renault are servicii incomparabil mai bune si te trateaza cu mai mult respect decat m-car-ul.

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Sâm Oct 13, 2007 8:10 am

Sa stii ca sunt si pe forumul daciaclub.ro care e impreuna cu reno.ro, si cunosc multi de pe forum, nu vrei sa stii parerea tuturor despre service-urile dacia si renault.

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Sâm Oct 13, 2007 8:34 am

Sunt convins ca exista probleme de "comunicare" in majoritatea reprezentantelor dar, pentru un brand care trebuie sa-si faca loc prin marea oferta germana, ar fi trebuit, cred, sa acorde mai mult interes satisfacerii clientilor.
Ce inseamna pentru vw sau opel sau chiar renault o reclama proasta?... aproape nimic! Oricum au mii de unitati vandute anual.
Ce inseamna ptr mits?
Ceea ce incerc sa spun este ca totul se reduce la respectul fata de client, fata de afacere si nu in ultimul rand fata de imaginea mitsubishi.


scuze, dar cred ca am depasit putin topicul

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori