Ambreiaj prajit 2.0
QUOTE (shadow111)Nu se aude nimik ?i nu cred ca sunt acoperite de zgomotul motorului (72-85db).
Bun, asta e bine.
Nu cred sa fie ceva modificat ca arhitectura...dar cu siguranta le-au facut mai bine.
Si aici ma refer la acel rulment zornaitor...de care se stie oficial...ambreiaj....nu mai reiau am tot scris pe aici...oricum se cunoste ca anasamblul cutie - ambreiaj colt nu e tocmai in regula, ca sa nu zic altceva.
QUOTE (shadow111)Dar tot mai au de lucru la cutia de viteze, in special la treapta I si II uneori intra destul de greu (recomandare in manual - "reveniti cu schimbatorul in N si apasati din nou ambreiajul). La marsarier - stati 3 sec (rabdarea nu e punctul meu forte) cu ambr. talpa si apoi mutati schimb. din pozi?ia N in R, ca sa nu poduca nici un zgomot altfel e un zgomot destul de slab, dar totusi e acolo.
Da, au rezolvat ei ceva dar din cate imi spui, trag concluzia ca acea comanda levier e tot prin parghii, iar efectul se vede...cateodata nu transmit comanda bine in cutie...
Dupa 1 an de utilizare si anotimpuri...se va vedea mai bine...se mai lasa, isi mai face joc si va merge mai bine in treptele I si II si mai rau in altele sau nu...depinde unde se lasa.
QUOTE (shadow111)Am avut ocazia sa incerc destul de multe alte marci sub pretul lancer-ului si nu am auzit sa faca asa cum face schimbatorul de la lancer.
De acord!
Cu motoarele au rezolvat...le concep "in grup" sau le cumpara direct...sa recurga la aceleasi solutii si pentru cutiile de viteza.
Oricum sunt jenante astfel de chestii..."reveniti cu schimbatorul in N si apasati din nou ambreiajul" sau "stati 3 sec cu ambr. talpa si apoi mutati schimb. din pozi?ia N in R..."
Sa vedem ce va fi de capul lancerului 1.8 ca pana aici m-am cam lamurit.
Ce au fost si ce-au ajuns.... :roll:
Bun, asta e bine.
Nu cred sa fie ceva modificat ca arhitectura...dar cu siguranta le-au facut mai bine.
Si aici ma refer la acel rulment zornaitor...de care se stie oficial...ambreiaj....nu mai reiau am tot scris pe aici...oricum se cunoste ca anasamblul cutie - ambreiaj colt nu e tocmai in regula, ca sa nu zic altceva.
QUOTE (shadow111)Dar tot mai au de lucru la cutia de viteze, in special la treapta I si II uneori intra destul de greu (recomandare in manual - "reveniti cu schimbatorul in N si apasati din nou ambreiajul). La marsarier - stati 3 sec (rabdarea nu e punctul meu forte) cu ambr. talpa si apoi mutati schimb. din pozi?ia N in R, ca sa nu poduca nici un zgomot altfel e un zgomot destul de slab, dar totusi e acolo.
Da, au rezolvat ei ceva dar din cate imi spui, trag concluzia ca acea comanda levier e tot prin parghii, iar efectul se vede...cateodata nu transmit comanda bine in cutie...
Dupa 1 an de utilizare si anotimpuri...se va vedea mai bine...se mai lasa, isi mai face joc si va merge mai bine in treptele I si II si mai rau in altele sau nu...depinde unde se lasa.
QUOTE (shadow111)Am avut ocazia sa incerc destul de multe alte marci sub pretul lancer-ului si nu am auzit sa faca asa cum face schimbatorul de la lancer.
De acord!
Cu motoarele au rezolvat...le concep "in grup" sau le cumpara direct...sa recurga la aceleasi solutii si pentru cutiile de viteza.
Oricum sunt jenante astfel de chestii..."reveniti cu schimbatorul in N si apasati din nou ambreiajul" sau "stati 3 sec cu ambr. talpa si apoi mutati schimb. din pozi?ia N in R..."
Sa vedem ce va fi de capul lancerului 1.8 ca pana aici m-am cam lamurit.
Ce au fost si ce-au ajuns.... :roll:
Domnilor, ca tot este vorba de "ambreiaj prajit 2.0 " .... mai are cineva trepidatii la plecarea de pe loc?? Si o alta constatare pe care am facut-o, dupa ceva vreme de condus in Bucuresti impresia este de "ambreiaj obosit". Si tot la probleme , desi nu de ambreiaj....un troncanit groaznic la suspensie care nu este permanent. Apare aleator si dureaza ...cit vrea el. Apoi o perioada de liniste.
Dar, revenind la ambreiaj si vazind cita lume are probleme cu motorul de 2.0 ...parerea mea este ca ambreiajul este usor subdimensionat pentru motorul acesta. Inainte am avut un Logan de 1.6, suspesie modificata....a fost alergata 56k de km in toate felurile posibile, n-a zis nici pis ambreiajul. Acum am copil mic, implicit timpul de alergat masina este mai scurt. A nu se intelege ca nu merg sportiv.....dar nu ma trag la 400 de metri cu masina. In general accelerez blana abia dupa ce ambreiajul a cuplat in totalitate....
Dar deja povestim prea mult... pls, daca cineva recent mai trece prin asta...
Dar, revenind la ambreiaj si vazind cita lume are probleme cu motorul de 2.0 ...parerea mea este ca ambreiajul este usor subdimensionat pentru motorul acesta. Inainte am avut un Logan de 1.6, suspesie modificata....a fost alergata 56k de km in toate felurile posibile, n-a zis nici pis ambreiajul. Acum am copil mic, implicit timpul de alergat masina este mai scurt. A nu se intelege ca nu merg sportiv.....dar nu ma trag la 400 de metri cu masina. In general accelerez blana abia dupa ce ambreiajul a cuplat in totalitate....
Dar deja povestim prea mult... pls, daca cineva recent mai trece prin asta...
cirnatule, ia vezi, seamana: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=1228 ?
QUOTE (Marty @ Feb 15 2009, 02:46 PM) cirnatule, ia vezi, seamana: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=1228 ?
Sa moara toti pestii verzi !! Cam asa se manifesta treaba.... ma duc sa urc masina pe rampa la ai mei baieti si sa-i pun sa caute....
Sar'na mult Marty
Sa moara toti pestii verzi !! Cam asa se manifesta treaba.... ma duc sa urc masina pe rampa la ai mei baieti si sa-i pun sa caute....
Sar'na mult Marty
QUOTE (Marty @ Feb 18 2009, 01:30 PM) La mine face, da' numa' cind nu vreau. Cind vreau sa le arat celor de la service cum face, nu face nici de frica!
Am fost in service ..... asa cum ai spus si tu, s-a speriat si de vreo doua zile nici un zgomot.Ieri chiar am dat niste spanuri prin oras de mi-e frica de carnet... NIMIC. Sa revenim, azi dim am fost la service la mecanicii lu' Titi Aur. Daca nici ei nu stiu Mitsu atunci nu mai stiu cine stie....si iara NIMIC. S-a tras de tot ce se putea trage pe sub ea, s-a mers pe toate gropile din zona, au tras frina de mina si au incercat sa plece de pe loc sa forteze tampoane si prinderi...... rezultat: totul este in regula. Ba chiar au facut misto de mine ca cica sa-mi iau logan iara ca ala nu face zgomote d'astea. Mai am nitel si chem duba sa ma duca la 9. Singura sansa este sa apara zgomotele iara si sa ajung asa la ei. A, inca o treaba .....nici trepidatiile la plecarea de pe loc nu mai apar. Daca-ti rezulta tie cu treaba asta pls spune-mi si mie.
Am fost in service ..... asa cum ai spus si tu, s-a speriat si de vreo doua zile nici un zgomot.Ieri chiar am dat niste spanuri prin oras de mi-e frica de carnet... NIMIC. Sa revenim, azi dim am fost la service la mecanicii lu' Titi Aur. Daca nici ei nu stiu Mitsu atunci nu mai stiu cine stie....si iara NIMIC. S-a tras de tot ce se putea trage pe sub ea, s-a mers pe toate gropile din zona, au tras frina de mina si au incercat sa plece de pe loc sa forteze tampoane si prinderi...... rezultat: totul este in regula. Ba chiar au facut misto de mine ca cica sa-mi iau logan iara ca ala nu face zgomote d'astea. Mai am nitel si chem duba sa ma duca la 9. Singura sansa este sa apara zgomotele iara si sa ajung asa la ei. A, inca o treaba .....nici trepidatiile la plecarea de pe loc nu mai apar. Daca-ti rezulta tie cu treaba asta pls spune-mi si mie.
Salut, as vrea sa va cer sfatul in legatura cu zgomotele/scrasniturile/pacaniturile care se manifesta la actionarea pedalei de ambreiaj a unui lancer clasic 1.6 la 40.000 km. Sunetele respective nu se aud mereu, dar in ultimul timp se intampla din ce in ce mai des; nu exista o pozitie anume a cursei si, de obicei, la actionarea completa a pedalei se aude o serie de 3-4-5 astfel de sunete. Ciudatenia se manifesta si pe loc, cu motorul oprit, si in mers.
Am mentionat problema la revizie si mi-au zis ca au uns ceva pe acolo, dar cand mi-au predat masina au constatat ca sunetele nu disparusera si m-au sfatuit sa revin cu o programare. Seful de tura incerca sa se dea cu parerea in legatura cu motivele, dar nu parea nici el prea convins de ce spune...
Asa ca, va rog sa-mi spuneti daca ati auzit de problema asta si, eventual, un service care ar putea sa o remedieze.
Am mentionat problema la revizie si mi-au zis ca au uns ceva pe acolo, dar cand mi-au predat masina au constatat ca sunetele nu disparusera si m-au sfatuit sa revin cu o programare. Seful de tura incerca sa se dea cu parerea in legatura cu motivele, dar nu parea nici el prea convins de ce spune...
Asa ca, va rog sa-mi spuneti daca ati auzit de problema asta si, eventual, un service care ar putea sa o remedieze.
- metal_militia
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm
Am descoperit ca rulmentul de presiune de pe clasic 2.0 este la fel ca la Galant 2.4 162CP si Outlander turbo 200CP si placa de presiune e aceeasi ca la 3000gt de 286CP, deci la 136CP ar trebui sa tina o viata...acum nu stiu ce modificari are masina ta, dar nu cred ca se poate sari de 286CP pe masina asta ca sa bubui atatea ambreiaje...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 37 vizitatori