Un eventual tuning la motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Daniel
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 23, 2007 11:21 pm
Contact:

Mesaj de Daniel » Mar Iun 05, 2007 12:35 pm

Vezi ca din cauza sunetului poti sa te inseli in privinta puterii, felului in care trage masina, esti furat de sunet care este un sunet mai agresiv decat deobicei si iti da senzatia ca trage mai bine sau in turatii mai joase :wink:

P.S. eu unul sunt dispus sa imi demonstrezi live, o tura cu filtru normal si o tura cu filtrul sport, ambele cronometrate si binenteles schimbate treptele la aceeasi turatie in ambele cazuri.

Avatar utilizator
GeorgeR12
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:07 pm

Mesaj de GeorgeR12 » Mie Iun 06, 2007 12:39 am

..hmm...ceva ceva o da si el acolo...1-2 calutz (cred) daca este inlaturata cutia..dar..nu stiu cat de bine se simte asta...

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mie Iun 06, 2007 7:28 am

Doar din filtru nu reusesti sa cresti nimic in afara de nivelul decibelilor! Faza e c-am observat ca modifica curba de cuplu, trage de mai jos.
Daca vrei sa ai intr-adevar o crestere, pui un cip, pui o toba (desi am inteles ca ce e pe masina e arhisuficient chiar si pentru EVO) si mai pui si un filtru. Toba si filtrul nu pentru a creste puterea, dar pentru a crea conditii optime de lucru pentru cip. Bine, daca te tine, schimbi volanta, mai iei putin din chelioasa, mai ciupesti un pic din came, da' nu cred ca trebuie sa va zic eu asta.

Avatar utilizator
GeorgeR12
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:07 pm

Mesaj de GeorgeR12 » Mie Iun 06, 2007 7:59 am

..sau schimbi toata electronica (ECU) + injectoare + turbo cat casa..

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Lun Iun 25, 2007 11:35 am

Un filtru sport de genul asta are efecte la turatii joase datorita reducerii rezistentelor dinamice si imbunatatirii umplerii cilindrilor. Dar fara resoftarea calculatorului, de preerat cu soft cu functii de autoinvatare si autooptimizare efectul este nesemnificativ.
Si mai trebuie luat in considerare si uzura motorului daca filtru nu este spalat des - tinand cont de praful din romania.

Ca sa va faceti o ideee - mersul fara filtru de aer la un motor aspirat ofera un surplus de aproximativ 6 - 15 CP (in functie de puterea motorului).

Iar durata de viata a motorului este undeva la maxim 10000 km (dupa care necesita RK).

vreti sa incercati? 8)

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Iul 23, 2007 4:51 pm

Am auzit pe unele forumuri ca de fapt Lancer-ul de 2.0 nu ar avea doar 136 de cai ci mai multi. Stie careva daca e adevarat sau sunt vraji.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Lun Iul 23, 2007 5:12 pm

In realitate toate motoarele mitsubishi furnizeaza un "bonus" de cativa cai putere in plus, asa ca nu este o "vraja".

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Iul 24, 2007 2:06 pm

Ai idee, in medie, cat ar fi acest "bonus"?

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Iul 25, 2007 9:39 am

Depinde de fiecare model in parte. Trebuie testat, pentru a vedea exact. Din cate stiu eu, pe baza testelor de putere vazute si la care am participat, surplusul de putere este intre 3 pana la 8 CP.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Iul 25, 2007 11:31 am

..............

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori