Un eventual tuning la motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
altuning
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 06, 2008 12:50 pm

Mesaj de altuning » Mie Feb 06, 2008 1:29 pm

Tuning la motor va recomand la LVB. Eu sunt dealer oficial si nu am avut probleme.
Softurile sunt cu licenta, garantie etc. Nu e eftina da se merita, decat sa-ti strici motorul.
Pentru detalii ma puteti contacta.

In rest, va recomanf filtre sport K&N, evacuare SUPERSPRINT sau MAGNAFLOW.
Suspensii sport de la D2 sau KW, frane BREMBO sau D2.
Jante, pneuri, eleroane, accesorii daca doriti va pot ajuta.
Eu inca nu m-am apucat de al meu da in primavara il rezolv ;-)

Avatar utilizator
altuning
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 06, 2008 12:50 pm

Mesaj de altuning » Mie Feb 06, 2008 1:31 pm

Pt masuratori putere va pot ajuta cu un DYNO-TEST mobil
G-TECH daca ati auzit, va fac graficul de putere, cuplu,acceleratie,etc...

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Mie Feb 06, 2008 1:44 pm

QUOTE (altuning)Tuning la motor va recomand la LVB. Eu sunt dealer oficial si nu am avut probleme.
Softurile sunt cu licenta, garantie etc. Nu e eftina da se merita, decat sa-ti strici motorul.
Pentru detalii ma puteti contacta.

In rest, va recomanf filtre sport K&N, evacuare SUPERSPRINT sau MAGNAFLOW.
Suspensii sport de la D2 sau KW, frane BREMBO sau D2.
Jante, pneuri, eleroane, accesorii daca doriti va pot ajuta.
Eu inca nu m-am apucat de al meu da in primavara il rezolv ;-)

Exista chip LVB pentru motorul de 1.5?
Care sunt caracteristicile?

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Mie Feb 06, 2008 2:01 pm

QUOTE (altuning)Pt masuratori putere va pot ajuta cu un DYNO-TEST mobil
G-TECH daca ati auzit, va fac graficul de putere, cuplu,acceleratie,etc...

Pai, poate vii si tu la intalnirea de la Bran si-l aduci cu tine si pe DYNO. Sunt convins ca multi ar vrea sa afle ce se ascunde sub capota.

Avatar utilizator
bogdan_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm

Mesaj de bogdan_lancer » Dum Feb 10, 2008 3:57 pm

salutare in primu raand.....

ma baieti hai sa va spun si eu cate cava despre un lancer de 2.0 litri.....
in primu raand am si eu una...a fost a 3-a adusa in tara si prima vanduta la client.....mai exact am fost primu din romania care si-a luat "cazan" dinasta de asta zic sa va mai spun cate una alta....
1. nu-i schimbati filtru de aer la asta de 2.0 k nu castigati nimik eu am masurat-o pe dyno si cu filtru stock si fara....si diferenta e de 0.8 cai....adika frectie....
2. daca vreti sa o faceti putin mai nervoasa si sa raspunda mai bine cand calca-ti acceleratia umblati la evacuare...asta tine motoru asta pe loc nu filtru de aer...
si asta inseamna sa-i da-ti jos tot ce are pe evacuare (catalizator, detenta, toba finala) nu este nevoie de diametru mai mare la teava....complectati cu o toba finala sport dar directa fara site sau alte alea eventual cu una de carbon....si pentru cei care au mai multi bani pot sa-si faca si serpisori dar mare atentie....trebuiesc ffff bine calculati k sa nu se strice toata treaba....si din cate am experimentat eu nu prea avem pe plaiurile noastre oameni destul de talentati la treaba asta....nu va bazati pe cei de la borla,,, sunt varza,,, stiu decat sa le faca sa urle....nu sa fuga....
3. pt si mai multa putere apelati la modificarea electronicii sau alte treburi mai serioase.(instalatie de azot, sau convertirea la turbo)

din experienta va spun k tuningul la machetutza asta nu e tocmai ieftin...eu am luat-o pe etape...adika intai evacuare, soft, nitro si in final am facut-o turbo....nu ma laud dar conform informatiilor mele e cel mai puternic lancer de 2.0 din tara....

nu va spun cati cai are da va zic ca in linie dreapta bat destul de rau un evo 9 stock....

restu apreciati voi....asa ca daca cineva e interesat de tuning la 2.0 nu ezitati sa ma cautati...am si multe piese pt motoru asta si va pot ajuta cu multe...asta asa ca aveti si voi tot lancer de 2.0.....)))

0723 56 24 45 BoGdAn

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Dum Feb 10, 2008 4:06 pm

Pai eu mor sa vad o poza cu ea !

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Dum Feb 10, 2008 4:53 pm

Pot sa te intreb cum te descurci cu tractiunea fata? E foarte greu sa ai 260 CP cu o Mazda 3 MPS care totusi are un limited slip differential.

Avatar utilizator
bogdan_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm

Mesaj de bogdan_lancer » Dum Feb 10, 2008 8:26 pm

ma...ce sa zic....plecarea nu e tocmai punctul forte al masinii mele dar apoi incep neste treburi.....
asa..daca ma dau din lansare bat pe multi....eu deocamdata nu am nici roti mai mari nici blocant....am facut pana acum motoru si transmisia....mai urmeaza...poze nu va pun cu ea k nu prea e fotogenica...v-o arat live...

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Dum Feb 10, 2008 8:39 pm

Ok. Ce toba finala ai pe ea? Ai scos si catalizatorul si intermediara? Daca e doar teava goala cum suna? Eu vreau sa las catalizatorul ca nu am chef sa pierd garantia. Dar dupa catalizator ma gandesc sa pun teava dreapta pana la finala. Iar ca finala ori un Megan din state sau o Mganaflow de la noi.

Avatar utilizator
bogdan_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm

Mesaj de bogdan_lancer » Dum Feb 10, 2008 9:00 pm

pai daca nu dai jos catalizatoru nu prea faci mare lucru ca ala e cel mai important...
eu am teva din turbina pana in spate si finala am una de carbon...tot din state..da e no name....orikum nu are importanta ....conteaza cum suna... uite iti dau nr meu sunama...0723 56 24 45...

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori