Un eventual tuning la motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Aug 06, 2009 4:40 pm

Pai eu astept acea plimbare cu ea pe care mi-ai promis-o...

Avatar utilizator
bogdan_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm

Mesaj de bogdan_lancer » Joi Aug 06, 2009 10:21 pm

cu cea mai mare placere...

Avatar utilizator
resaq
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 03, 2009 4:41 pm

Mesaj de resaq » Mar Aug 25, 2009 3:50 pm

QUOTE (Marty @ May 22 2007, 06:14 PM) Filtrul de aer il poti uita inca de pe acum. Nu se gaseste! Am intrebat pentru mine de mi s-a acrit. Nimeni nu face asa ceva. Abia am gasit ceva prin state care CRED ca se potriveste.

filtru de aer am vazut pe site ul racingnick.ro

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mar Sep 01, 2009 4:43 pm

QUOTE (bogdan_lancer @ Aug 6 2009, 03:14 PM) C-am atat...pt 260 de caluti..asta se traduce in peste 6-7 mii de euro...fara manopera..


Sincer nu as fi crezut ca o sa reuseasca cineva sa faca motorul asta sa mearga fiabil (ma refer la mers zi de zi) cu turbo.

Foarte frumos proiectului.

Felicitari!

Trebuie sa recunosc ca ma roade invidia rau de tot. Daca ai zis 6-7 mii fara manopera atunci ma gandesc ca ai sarit de 10.000 cu tot.

Sunt curios de mai multe aspecte:

1 Cat ai acum raportul de compresie?
2 La ce presiune lucreaza turbina?
3 Cel mai important: Unde ti-ai facut discul de ambreiaj si volanta?

Oricum felicitari inca odata.

Multumiri pentru informatiile pe care le-ai scris despre montarea unui kit turbo. Sunt primele pe care le citesc si am cautat nu doar pe site-uri romanesti. Esti un roman mai iesit din tipare. Spun asta pentru ca sunt convins ca romanul clasic care ar fi trecut prin ce ai trecut tu cu setarile masinii nu ar fi dat atatea detalii referitoare la problemele ce apar pe parcurs. Se vede ca e o operatie extrem de complexa dar macar exista un precedent si MasterTuner poate sa isi puna in cartea de vizita primul 4g63 aspirat convertit la turbo din tara.

Apropo de in formatii, zicea si Andrei mai sus, se discuta si aici despre montarea unui kit turbo pe 4g63 si eu chiar ziceam ca in Romania...no way...si poate arunci doua cuvinte si acolo.

Felicitari inca odata si multumim de informatii.

Avatar utilizator
mani07
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 11:05 am

Mesaj de mani07 » Mie Sep 02, 2009 10:06 am

mai, omule cred ca esti primul la care am citit mai cu atentie tuningul asupra masinii...cred ca ca l-ai facut aproape klumea,cum se zice..felicitari ptr rabdare si pasiune in acelasi timp..intr-adevar daca MT a reusit sa o faca fiabila pun pariu ca o sa aiba mult de lucru in viitor...totusi ,am o intrebare..sistemul de frane nu este upgadat?

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mie Sep 02, 2009 3:25 pm

Nu are cum decat daca schimba jantele pe 17.

Avatar utilizator
mani07
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 11:05 am

Mesaj de mani07 » Mie Sep 02, 2009 5:45 pm

cam cat consuma?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori