Un eventual tuning la motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
bogdan_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm

Mesaj de bogdan_lancer » Dum Feb 10, 2008 9:02 pm

suna-ma.....scuze )))

Avatar utilizator
mani07
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iul 18, 2009 11:05 am

Mesaj de mani07 » Dum Iul 19, 2009 4:27 pm

QUOTE (bogdan_lancer @ Feb 10 2008, 04:57 PM) salutare in primu raand.....

ma baieti hai sa va spun si eu cate cava despre un lancer de 2.0 litri.....
in primu raand am si eu una...a fost a 3-a adusa in tara si prima vanduta la client.....mai exact am fost primu din romania care si-a luat "cazan" dinasta de asta zic sa va mai spun cate una alta....
1. nu-i schimbati filtru de aer la asta de 2.0 k nu castigati nimik eu am masurat-o pe dyno si cu filtru stock si fara....si diferenta e de 0.8 cai....adika frectie....
2. daca vreti sa o faceti putin mai nervoasa si sa raspunda mai bine cand calca-ti acceleratia umblati la evacuare...asta tine motoru asta pe loc nu filtru de aer...
si asta inseamna sa-i da-ti jos tot ce are pe evacuare (catalizator, detenta, toba finala) nu este nevoie de diametru mai mare la teava....complectati cu o toba finala sport dar directa fara site sau alte alea eventual cu una de carbon....si pentru cei care au mai multi bani pot sa-si faca si serpisori dar mare atentie....trebuiesc ffff bine calculati k sa nu se strice toata treaba....si din cate am experimentat eu nu prea avem pe plaiurile noastre oameni destul de talentati la treaba asta....nu va bazati pe cei de la borla,,, sunt varza,,, stiu decat sa le faca sa urle....nu sa fuga....
3. pt si mai multa putere apelati la modificarea electronicii sau alte treburi mai serioase.(instalatie de azot, sau convertirea la turbo)

din experienta va spun k tuningul la machetutza asta nu e tocmai ieftin...eu am luat-o pe etape...adika intai evacuare, soft, nitro si in final am facut-o turbo....nu ma laud dar conform informatiilor mele e cel mai puternic lancer de 2.0 din tara....

nu va spun cati cai are da va zic ca in linie dreapta bat destul de rau un evo 9 stock....

restu apreciati voi....asa ca daca cineva e interesat de tuning la 2.0 nu ezitati sa ma cautati...am si multe piese pt motoru asta si va pot ajuta cu multe...asta asa ca aveti si voi tot lancer de 2.0.....)))

0723 56 24 45 BoGdAn
salutare...
din cate stiu nu exista un turbo kit original ptr motorul non turbo 4g63... e foarte greu dar nu imposibil de realizat dar problema este ca trebuie sa ai cu cine...poti da cateva detalii de unde ai procurat kit-ul si dupa toate transformarile supuse masina are aceeasi fiabilitate?..adica ceva probleme dupa toate astea?..

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Dum Iul 19, 2009 6:40 pm

kit de turbo cu toate acareturile am gasit pe okazii la 4200lei sau asa ceva...dar nu as avea curaj sa-l motez pe masina, pare cammade in china

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Iul 20, 2009 5:10 pm

Subiectul "turbo pentru 4G63"se mai discuta aici. Enjoy!

Avatar utilizator
bogdan_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm

Mesaj de bogdan_lancer » Joi Aug 06, 2009 3:14 pm

necesarul pentru 260 de cai la lancer calsic 2.0:

galerie+turbina evo 8 cu actuator cu tot, si downpipe-ul care se prinde pe galerie de la turbina in jos...
un set de injectoare cu rampa cu tot de evo 8, regulator de presiune la rampa cusotm de 8bari, pompa de benzina in rezervor de 8-10bari plus pompa auxiliara externa de la 10 la 16 bari....
set de pistoane de evo 8 cota a doua de reparatie, plus biele forjate tot pt evo 8, aveti grija la cuzineti...fooooarte important...eu merg cu DP racing..si imi tine presiunea de ulei ok...
apropo de presiune de ulei...va mai trebuie si radiator de ulei, si pe langa el...o piesa de evo 8...intre motor si filtru de ulei, exista piesa asta de unde avezi si turul si returul pentru radiator, si unde avetzi loc si pentru montarea undei sonde de temperatura sau presiune a uleiului...tot odata trebuie schimbat si filtru de ulei cu unu de evo 8 care este cu alta prindere si de dimensiuni mai mici...k sa se potriveasca cu piesa mai sus mentionata...
dupa care blocul la alezat k sa intre noile pistoane in el...atentie cand bagi pistoanele in el trebuie sa aiba la rece o toleranta de o zecime...de acea cand porniti masina nu va puneti cu talpa pe ea pana nu se incalzeste...altfel poc...(pt k pistoanele de turbo se dilata, deaceea trebuie lasata toleranta de o zecime, k sa aiba loc de dilatare fara sa frece in bloc...
ok...pana aici este bine...intercooler de evo 8 si tevi custom...atentie...debitmetrul ramane intre filtru si turbina nu intre turbina si clapeta de acceleratie...(debitmetru tot de evo 8), mai aveti nevoie si de bujii reci...eu merg cu NGK iridium, cele mai reci...si pa langa asta un amplificator de scanteie, unul care sa faca 17volti la bujie e suficient...
Daca nu v-ati plictisit inca, abia acum incepe smecheria...
Odata ce montati galeria de evacuare si turbina, o sa constatati ca electomotorul nu mai are loc in pozitia initiala....puneti flexul pe carcasa de ambreiaj, taiati oala de la electromotor, mergeti la un sudor de aluminiu si sudati-o pe cealalta parte...o sa fie un calvar sa o centrati, dar eu am reusit...oke....apoi cautati un meserias care sa va fabrice o volanta cu aleleasi dimensiuni, ca ce-a originala numai k trebuie facuta dintr-un material mult mai rezistent la temperaturi mari, dupa asta, mergeti cu volanta cea noua la echilibrare, statica si dinamica, apoi duceti discul original de ambreiaj la baietii care fac ambreiaje sa vil transforme in unul cu padele ceramice si fara arcuri...adica mai pastreaza din el decat priza...apoi...procurati una placa de presiune zacks, pentru 1.8 turbo...eu mi-am luat pe cea mai tare....si face toti banii...si cam asta e chitul de ambreiaj...bun...acum planetarele...trebuiesc si astea la randu lor intarite...si cum sa le schimbati cu unele mai tari nu se poate pt k nu exista pt masina asta, romanu modifica ce are...respectiv, tripode de diesel puse pe ele, bucsate, apoi fugiti repede cu ele la baietii care le traeaza, le intaresc...(treaba lor, stiu ei cum)....bun... ati rezolvat kitu de ambreiaj si planetarele...a mai ramas cutia...cum este i-a de la masa nu tine sigur, asa ca in bulgaria sunt niste baieti care pentru 1500-2000 de euro o intaresc destul de serios...deci ''play''...pana aici e bine aveti putere aveti transmisie care sa suporte atata putere, mai ramane sa o puneti jos...vedeti voi cum...(roti mai mari, slicuri...etc)...
electronica pt motor este ce-a mai mare durere de cap....nu puteti sa-i face-ti soft pt k, ecu nu stie sa merga nici macar cu injectoarele de evo 8, sunt prea mari si nu le poate controla...deci stand alone, sau cum am eu...ecu original cu Unichip, by Master Tuner...dar care are mici sinapse, deocamdata....

C-am Cam atat...pt 260 de caluti..asta se traduce in peste 6-7 mii de euro...fara manopera..
Eu unu pesonal am chletuit mai mult pentru ca am incercat mai multe pana am ajuns la piesele care merg cel mai ok...
Nu as putea sa va spun daca merica s-au sau nu...
depinde pentru ce ati vrea s-a o folositi...de exemplu...la liniutza pe 400m nu faci cine stie ce pt ca nu poti sa pleci...eu am rotile originale pe 16, cu toyo r888 si daca am 80 cu a 3-a si dau kickdawn incepe sa patineze pana cand ajung cu a 3-a in limitare..in schimb de la 140 pana la 220..face cam 4-5 secunde...datorita cutiei care e foarte scurta...
ganditiva totusi ca rapoartele au fost gandite pentru 135 de cai...la dublul puterii urcati in ture ca motocicleta...
este si nu este o masina care dupa atatea modificari poti spune k "e tare frate"....
Apreciera ramane la latitudinea fiecaruia...
Eu oricum sunt mandru pentru ca e a mea si pentru ca inca e prima din tara turbo, si care merge totusi...

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Aug 06, 2009 3:22 pm

Da frumos dar multa bataie de cap. Ai reusit sa o faci sa mearga bine pana la urma?

Avatar utilizator
bogdan_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm

Mesaj de bogdan_lancer » Joi Aug 06, 2009 3:58 pm

cred ca la ce am scris eu aici nu mai vrea nimeni sa mai faca lancer turbo...
Si oricum va da-ti seama k mai sunt multe alte chichite pe care nu le-am precizat...

Oricum, chiar sunt curios ce parere aveti...
uite o sa incerc sa pun si niste poze..(mai greu pt mine k nu sunt asa calculatorist ) )....

Ps: graficul de dino este din primele incercari cu turbo...
dupa cum vedeti, este nereglata inca...multe urcari si coborari...
observati k cel de 257 de cai este mult mai liniar decat cel de 345 de cai...
dar asta asa ca sa va faceti o idee de potentialul motorului...
Fişiere ataşate
Image112.jpg
Image112.jpg (295.67 KiB) Vizualizat de 6792 ori
Image030.jpg
Image030.jpg (313.8 KiB) Vizualizat de 6796 ori
Image029.jpg
Image029.jpg (364.12 KiB) Vizualizat de 6798 ori
Image028.jpg
Image028.jpg (391.25 KiB) Vizualizat de 6788 ori
IMG00124.jpg
IMG00124.jpg (456.62 KiB) Vizualizat de 6793 ori
Image146.jpg
Image146.jpg (240.88 KiB) Vizualizat de 6791 ori
Image056.jpg
Image056.jpg (318.44 KiB) Vizualizat de 6787 ori
Image130.jpg
Image130.jpg (510.57 KiB) Vizualizat de 6794 ori
Image042.jpg
Image042.jpg (504.5 KiB) Vizualizat de 6806 ori
Image112.jpg
Image112.jpg (295.67 KiB) Vizualizat de 6786 ori
DSC01105.JPG
DSC01105.JPG (1.86 MiB) Vizualizat de 6798 ori
DSC05344.JPG
DSC05344.JPG (642.47 KiB) Vizualizat de 6814 ori

Avatar utilizator
bogdan_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm

Mesaj de bogdan_lancer » Joi Aug 06, 2009 4:07 pm

2 dor...pot sa zic k dupa 2 ani de munca am facut-o sa mearga perfect...fara greseala...
am postat asta pt k nu ma mai intereseaza sa nu stie lumea ce am la masina, pt k nu ma mai dau cu ea...
si in special pt cei care cred ca iti cumperi un chit de pe net si gata...nu e deloc asa...
k sa mearga cum trebuie, ai nevoie de multi bani multa munca, si bine inteles neste oameni preceputi bine de tot...


Multumiri Master Tuner Romania...
Florin Bujgoi patron...)
Mihai sef service...
Nicu mecanic...
Nicusor mecanic...
Si toata echipa...

pt orele tarzii de plecare acasa si pt noptile nedormite...

Un colectiv de nota 2000 +...

Asa ca sa nu mai zica lumea k Master Turner...o fi si o patii...
Sa faca si alti ce au facut ei...(si nu numai cu Lanceru meu)...si cand or face macar cat au facut ei...atunci sa-i critice sa comenteze...

Proprietar Lancer turbo made by Master Tuner...
Bogdan Tuţă...

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Joi Aug 06, 2009 4:13 pm

Felicitari Bogdan, ma bucur ca iti merge bine in sfarsit. Stiu ca te-ai chinuit mult, dar uite ca a meritat.

Avatar utilizator
bogdan_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 10, 2008 3:33 pm

Mesaj de bogdan_lancer » Joi Aug 06, 2009 4:21 pm

Merci mult 2dor, din pacate nu sunt prin zona bucurestiului perioada asta, k as fi venit l o intalnire sa o vedeti si voi pe viu...
(daca va intereseaza bineinteles)...

Dar mai vb...

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori