Un eventual tuning la motor

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Mar Mai 22, 2007 10:39 am

Salve. Nu stiu daca am postat bine , dar m-ar interesa daca cineva stie unde s-ar putea face un tuning la motor pt un Lancer de 1,6 si eventual ceva costuri.
Stiu ca prima etapa ar fi achizitionarea unui filtru sport K&N , dar nu stiu de unde as putea achizitiona asa ceva si nici cam care ar fi pretul.
Daca cineva ar putea sa dea mai multe detalii despre acest subiect.....

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Mai 22, 2007 6:14 pm

Filtrul de aer il poti uita inca de pe acum. Nu se gaseste! Am intrebat pentru mine de mi s-a acrit. Nimeni nu face asa ceva. Abia am gasit ceva prin state care CRED ca se potriveste.

Avatar utilizator
Andrei Suzuki
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 03, 2007 11:59 pm

Mesaj de Andrei Suzuki » Mar Mai 22, 2007 8:04 pm

Dar de ce nu faceti ceva custom,cum am facut eu la Ignis?

Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Joi Mai 24, 2007 3:05 pm

Doar crezi sau stii ca se potriveste . Si cam la ce pret ar fi , ca m-as baga si eu sa-l comandam de acolo.

Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Joi Mai 24, 2007 3:07 pm

QUOTE (body)Doar crezi sau stii ca se potriveste . Si cam la ce pret ar fi , ca m-as baga si eu sa-l comandam de acolo.
Si proiectoare , dar nu originale ca is scumpe , pe unde as putea gasii?
Am postat dublu . My mistake.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Joi Mai 24, 2007 7:37 pm

Filtrul ala care se potriveste in cutie e o porcarie. Se pune tot in cutiuta lui si se numeste ca e filtru aer sport. Frectie.....Nici un calut nu iti da in plus. Eu i-am rugat sa-mi modifice sistemul, sa dea jos cutia si sa faca un tronson de conducte pana in fata si sa pun acolo un filtru exterior...cu adevarat sport...oricat ar costa. Dar nici vorba sa vrea cei de la service.....Cica ar fi problema cu debitmetrul....nu inteleg de ce pentru ca el ramane acolo doar cutia pleaca...am facut chestia asta pe un vectra nou...muuult mai electronizat decat lanceru' si nu a avut nimic....ba mai si dadea un sunet bestial....

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Joi Mai 24, 2007 11:33 pm

Motorul de 2.0 e identic cu cel de EVO (mai putin turbina si anexele), d-aia ma gindeam c-ar trebui sa se pupe kit-ul de admisie directa. Din ce am vazut eu prin state, kit-ul vine cu tubulatura SI DEBITMETRU.
Hai ca ma apuc sa caut si pun link.

L.E.: Se pare c-am vorbit timpenii. Nu vine cu tot cu debitmetru.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Vin Mai 25, 2007 12:12 am

Daca re cunoaste cineva, ceva de aici...
E un motor de 2.0, 4L, de state. Se pupa cu ceva pozele alea sau e arhitectura complet diferita?

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Vin Mai 25, 2007 7:47 am

Din cate vad eu sistemul e exact ca la al meu. De unde se poate cumpara kitul asta? Dupa ce scot masina de la vopsit ma si duc la baietii de la service sa le arat instructiunile :wink: . Merci!

Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Vin Mai 25, 2007 8:10 am

A mea are motor de 1,6 nu de 2 l . Din cate vad , voi vorbiti de cea de 2 l.
Sau filtrul de aer e identic?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori