Pe scurt: cine stie daca cele doua modele (lancer clasic 2.0 Europa si lancer OZ Rally din State) sunt identice sau in ce masura corespund piesele?
Cine a cumparat piese de lancer (de pe e-bay de exemplu) facute pentru OZ?
Daca sunt deosebiri intre modele si ce piese ar fi dentice.
Pe mine acum ma intereseaza daca transmisia este la fel - in special kit-ul de ambreiaj - pt ca pe e-bay sunt o gramada pentru modelul asta.
Aici
sau mai sportive
Aici
Corespondenta Lancer 2.0 Europa Cu Lancer Oz Rally Usa
Sfatul meu este sa cumperi modelul clasic(273,93 $).Daca iei unul sport poti sa ai surpriza sa fie mai mare in diametru.Daca ai demontat discul masoara diametrul,vezi cit are si dupa aceea faci comanda.Cel sport cu aripioare(6)este sigur se evo si are avantajul ca schimarea de trpte se face foarte rapid.La acest ambreiaj trebuie sa ai si cutie de evo.As vrea sa stiu si eu citi km ai?
- andrei.pex
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm
Pare ce trebuie dar pare acelasi lucru cu ce am acum. Daca mai iau unul si tine tot 30.000 imi smulg parul din cap.
QUOTE (Vio63 @ Dec 12 2009, 04:48 PM) Sfatul meu este sa cumperi modelul clasic(273,93 $).Daca iei unul sport poti sa ai surpriza sa fie mai mare in diametru.Daca ai demontat discul masoara diametrul,vezi cit are si dupa aceea faci comanda.Cel sport cu aripioare(6)este sigur se evo si are avantajul ca schimarea de trpte se face foarte rapid.La acest ambreiaj trebuie sa ai si cutie de evo.As vrea sa stiu si eu citi km ai?
Nu vreau "cu aripioare". Vreau un stage 1. Am 90.000 si am schimbat pana acum doua kit-uri de ambreiaj (de fapt un kit complet si apoi un disc).
QUOTE (Vio63 @ Dec 12 2009, 04:48 PM) Sfatul meu este sa cumperi modelul clasic(273,93 $).Daca iei unul sport poti sa ai surpriza sa fie mai mare in diametru.Daca ai demontat discul masoara diametrul,vezi cit are si dupa aceea faci comanda.Cel sport cu aripioare(6)este sigur se evo si are avantajul ca schimarea de trpte se face foarte rapid.La acest ambreiaj trebuie sa ai si cutie de evo.As vrea sa stiu si eu citi km ai?
Nu vreau "cu aripioare". Vreau un stage 1. Am 90.000 si am schimbat pana acum doua kit-uri de ambreiaj (de fapt un kit complet si apoi un disc).
La un condus normal un ambreiaj trbuie sa tina cel putin 60000km.Daca tu il schimbi la 30000 km,inseamna ca ori tii piciorul pe ambreiaj ori il fortezi la plecare sau la schimbarea vitezelor.Chiar daca pui un ambreiaj mai performant, nu inseamna ca este mai gros ferodoul.
Rectific km-45000,si tot este putin.
Rectific km-45000,si tot este putin.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori