Corespondenta Lancer 2.0 Europa Cu Lancer Oz Rally Usa

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Vin Dec 11, 2009 11:37 am

Pe scurt: cine stie daca cele doua modele (lancer clasic 2.0 Europa si lancer OZ Rally din State) sunt identice sau in ce masura corespund piesele?
Cine a cumparat piese de lancer (de pe e-bay de exemplu) facute pentru OZ?
Daca sunt deosebiri intre modele si ce piese ar fi dentice.


Pe mine acum ma intereseaza daca transmisia este la fel - in special kit-ul de ambreiaj - pt ca pe e-bay sunt o gramada pentru modelul asta.

Aici

sau mai sportive

Aici

Avatar utilizator
Vio63
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 03, 2009 5:11 pm

Mesaj de Vio63 » Sâm Dec 12, 2009 4:48 pm

Sfatul meu este sa cumperi modelul clasic(273,93 $).Daca iei unul sport poti sa ai surpriza sa fie mai mare in diametru.Daca ai demontat discul masoara diametrul,vezi cit are si dupa aceea faci comanda.Cel sport cu aripioare(6)este sigur se evo si are avantajul ca schimarea de trpte se face foarte rapid.La acest ambreiaj trebuie sa ai si cutie de evo.As vrea sa stiu si eu citi km ai?

Avatar utilizator
andrei.pex
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 03, 2008 11:03 pm

Mesaj de andrei.pex » Sâm Dec 12, 2009 6:37 pm

Shafu`....mie asta imi pare tocma bun pentru 2.0

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Lun Dec 21, 2009 9:28 am

Pare ce trebuie dar pare acelasi lucru cu ce am acum. Daca mai iau unul si tine tot 30.000 imi smulg parul din cap.

QUOTE (Vio63 @ Dec 12 2009, 04:48 PM) Sfatul meu este sa cumperi modelul clasic(273,93 $).Daca iei unul sport poti sa ai surpriza sa fie mai mare in diametru.Daca ai demontat discul masoara diametrul,vezi cit are si dupa aceea faci comanda.Cel sport cu aripioare(6)este sigur se evo si are avantajul ca schimarea de trpte se face foarte rapid.La acest ambreiaj trebuie sa ai si cutie de evo.As vrea sa stiu si eu citi km ai?

Nu vreau "cu aripioare". Vreau un stage 1. Am 90.000 si am schimbat pana acum doua kit-uri de ambreiaj (de fapt un kit complet si apoi un disc).

Avatar utilizator
Vio63
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 03, 2009 5:11 pm

Mesaj de Vio63 » Mie Dec 23, 2009 2:50 pm

La un condus normal un ambreiaj trbuie sa tina cel putin 60000km.Daca tu il schimbi la 30000 km,inseamna ca ori tii piciorul pe ambreiaj ori il fortezi la plecare sau la schimbarea vitezelor.Chiar daca pui un ambreiaj mai performant, nu inseamna ca este mai gros ferodoul.

Rectific km-45000,si tot este putin.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori