Pagina 1 din 2
Scris: Lun Dec 07, 2009 9:39 pm
de gabitzu
Stie cumva cineva de unde se regleaza manual farurile pe inaltime la lancerul clasic? Cel de pe dreapta imi bate mai jos chiar decat pe stanga, in mod normal ar trebui sa fie mai sus.
Cand am facut ITP-ul, cel de pe stanga e perfect reglat, insa in dreapta s-a chinuit si nenea respectiv sa-l regleze dar nu i-a dat de capat.
Scris: Mar Dec 08, 2009 11:38 am
de cix
In spatele farului trebuie sa fie un surub. O sa il gasesti usor pentru ca nu sunt multe suruburi pe-acolo inafara de cele de prindere. Ar trebui sa fie in partea opusa motorasului de reglare (daca motorasul e jos, acel surub e sus). Eu stiu de la lancerul nou, dar principiul e la fel la toate masinile.
Pui masina cu fata catre un zid si invarti acel surub pana raza farului din dreapta ajunge la acelasi nivel cu cel din stanga.
Eu am avut aceeasi problema cu farul din stanga dupa ce l-am reglat de 3 ori la ei pe aparatul ala. Tot la zid s-a rezolvat.
Scris: Lun Apr 26, 2010 11:45 am
de gabitzu
Reinvii acest topic pentru ca inca nu am aflat unde e acel surub de reglaj pe inaltime al farurilor.
Atasez si o poza, gratie lui Cristibna ca are farurile la vanzare, astfel incat cine stie de unde se face acest reglaj sa poata indica pe poza.
P.S. surubul care se vede este pentru reglajul pe orizontala, stanga-dreapta.
Scris: Lun Apr 26, 2010 11:59 am
de driverx
Am invatit de surubul ala cu cap de 10 de mi s-a acrit. N-am vazut aproape nici o chimbare.....
Oricum....INFECTE faruri are Lancerul asta Classic. Puse pe acelasi perete cu farurile unei Octavia2 cu lupe..... De fapt nici n-are rost sa compar farurile de la cele doua masini...
Leitar edit..
Am gasiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
Uita-te ca este un capacel gri. Ziceau aia de pe evolution ca ar trebui dat jos ceva capacel. E fix deasupra becului. Ala trebuie sa fie.....
Scris: Lun Apr 26, 2010 12:04 pm
de gabitzu
Eu am dat jos capacelul respectiv insa cu farul pus pe masina nu poti vedea ce e in spatele lui. Pipaind, n-am simtit nici un surub insa ar trebui sa incercam sa vedem cu o oglinda ce se afla acolo. Partea nasoala este ca e cam greu de ajuns acolo cu farul montat.
Scris: Lun Apr 26, 2010 1:00 pm
de cix
E chiar surubul ala cu cap de 10. Si la lancerul nou si la colt e la fel. E greu sa vezi diferenta ziua. Pune masina noaptea cu fata catre un zid asa la vreo 10m si invarte de acel surub.
Scris: Lun Apr 26, 2010 1:59 pm
de driverx
Am incercat sambata la zid, noaptea. De abia s-a miscat ceva.
Bun, sa zicem ca acel surub e pentru reglah pe inaltime. Atunci pentru lateral nu ar avea?
Scris: Lun Apr 26, 2010 3:36 pm
de gabitzu
Sa nu facem confuzii.
Eu personal, noaptea, cu masina aliniata la zid si farurile aprinse am observat ca acel surub cu cap de 10 face reglajul stanga - dreapta (fara dubii). Si eu si driver am invartit la ele in ambele sensuri.
Deci reglajul pe inaltime e in alta parte.
P.S. Miscarea de care zice driver ca se observa, era din cauza ca apasa pe surub pentru a-l invarti.
Scris: Lun Apr 26, 2010 3:43 pm
de driverx
QUOTE (gabitzu @ Apr 26 2010, 03:36 PM) ...
Deci reglajul pe inaltime e in alta parte.
...
Da. Pe plansa de proiectare...
Scris: Lun Apr 26, 2010 4:48 pm
de cix
Din cate vad eu, aceste faruri sunt un pic ciudate. Oglinda farului este prinsa in 4 locuri. Int-un colt e motorasul care impinge/trage coltul oglinzii si in celalalt colt e acel surub. Cand se misca motorasul, surubul e punct fix si invers.
Din cate vad eu, linia dintre surub si motoras e cumva in diagonala farului, asa ca daca se invarte de motoras sau de surub oglinda se va misca si pe orizontala si pe verticala. Ca idee, puneti pe cineva sa miste de la buton nivelul farurilor. O sa vedeti ca miscarea oglinzii e mai evidenta in partea dinspre coltul exterior/jos al farului. Puteti sa va uitati si pe ziua ca sa vedeti miscarea oglinzii in timp ce infileteti/desfileteti surubul.
Ala e singurul reglaj care se face la far si chiar daca se misca lumina pe orizontal, se va misca si pe vertical.