Reglaj Faruri Pe Inaltime

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Lun Dec 07, 2009 9:39 pm

Stie cumva cineva de unde se regleaza manual farurile pe inaltime la lancerul clasic? Cel de pe dreapta imi bate mai jos chiar decat pe stanga, in mod normal ar trebui sa fie mai sus.
Cand am facut ITP-ul, cel de pe stanga e perfect reglat, insa in dreapta s-a chinuit si nenea respectiv sa-l regleze dar nu i-a dat de capat.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Mar Dec 08, 2009 11:38 am

In spatele farului trebuie sa fie un surub. O sa il gasesti usor pentru ca nu sunt multe suruburi pe-acolo inafara de cele de prindere. Ar trebui sa fie in partea opusa motorasului de reglare (daca motorasul e jos, acel surub e sus). Eu stiu de la lancerul nou, dar principiul e la fel la toate masinile.
Pui masina cu fata catre un zid si invarti acel surub pana raza farului din dreapta ajunge la acelasi nivel cu cel din stanga.
Eu am avut aceeasi problema cu farul din stanga dupa ce l-am reglat de 3 ori la ei pe aparatul ala. Tot la zid s-a rezolvat.

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Lun Apr 26, 2010 11:45 am

Reinvii acest topic pentru ca inca nu am aflat unde e acel surub de reglaj pe inaltime al farurilor.
Atasez si o poza, gratie lui Cristibna ca are farurile la vanzare, astfel incat cine stie de unde se face acest reglaj sa poata indica pe poza.

P.S. surubul care se vede este pentru reglajul pe orizontala, stanga-dreapta.
Fişiere ataşate
DSCF0870.JPG
DSCF0870.JPG (1.46 MiB) Vizualizat de 6345 ori

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Apr 26, 2010 11:59 am

Am invatit de surubul ala cu cap de 10 de mi s-a acrit. N-am vazut aproape nici o chimbare.....

Oricum....INFECTE faruri are Lancerul asta Classic. Puse pe acelasi perete cu farurile unei Octavia2 cu lupe..... De fapt nici n-are rost sa compar farurile de la cele doua masini...

Leitar edit..


Am gasiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.

Uita-te ca este un capacel gri. Ziceau aia de pe evolution ca ar trebui dat jos ceva capacel. E fix deasupra becului. Ala trebuie sa fie.....

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Lun Apr 26, 2010 12:04 pm

Eu am dat jos capacelul respectiv insa cu farul pus pe masina nu poti vedea ce e in spatele lui. Pipaind, n-am simtit nici un surub insa ar trebui sa incercam sa vedem cu o oglinda ce se afla acolo. Partea nasoala este ca e cam greu de ajuns acolo cu farul montat.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Apr 26, 2010 1:00 pm

E chiar surubul ala cu cap de 10. Si la lancerul nou si la colt e la fel. E greu sa vezi diferenta ziua. Pune masina noaptea cu fata catre un zid asa la vreo 10m si invarte de acel surub.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Apr 26, 2010 1:59 pm

Am incercat sambata la zid, noaptea. De abia s-a miscat ceva.

Bun, sa zicem ca acel surub e pentru reglah pe inaltime. Atunci pentru lateral nu ar avea?

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Lun Apr 26, 2010 3:36 pm

Sa nu facem confuzii.

Eu personal, noaptea, cu masina aliniata la zid si farurile aprinse am observat ca acel surub cu cap de 10 face reglajul stanga - dreapta (fara dubii). Si eu si driver am invartit la ele in ambele sensuri.

Deci reglajul pe inaltime e in alta parte.

P.S. Miscarea de care zice driver ca se observa, era din cauza ca apasa pe surub pentru a-l invarti.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Apr 26, 2010 3:43 pm

QUOTE (gabitzu @ Apr 26 2010, 03:36 PM) ...

Deci reglajul pe inaltime e in alta parte.
...
Da. Pe plansa de proiectare...

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Lun Apr 26, 2010 4:48 pm

Din cate vad eu, aceste faruri sunt un pic ciudate. Oglinda farului este prinsa in 4 locuri. Int-un colt e motorasul care impinge/trage coltul oglinzii si in celalalt colt e acel surub. Cand se misca motorasul, surubul e punct fix si invers.
Din cate vad eu, linia dintre surub si motoras e cumva in diagonala farului, asa ca daca se invarte de motoras sau de surub oglinda se va misca si pe orizontala si pe verticala. Ca idee, puneti pe cineva sa miste de la buton nivelul farurilor. O sa vedeti ca miscarea oglinzii e mai evidenta in partea dinspre coltul exterior/jos al farului. Puteti sa va uitati si pe ziua ca sa vedeti miscarea oglinzii in timp ce infileteti/desfileteti surubul.
Ala e singurul reglaj care se face la far si chiar daca se misca lumina pe orizontal, se va misca si pe vertical.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori