Aveti Lumina La Butucul De Cheia De Contact?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Sâm Apr 09, 2011 6:04 pm

salutare, mi s-a ars si mie becul de la dimmer si spre surprinderea mea nu am gasit la nici un magazin de piese auto din Oradea asa ceva, ulterior l-am identificat ca fiind: bec scala, 12v - 100 mA - 3x8 mm Pret: 0,08 RON. ramane sa imi fac un mic stoc si sa il infasor pe plasticul cu care vine montat.

chiar ma gandesc sa imi iau din toate becurile posibile existente in masina sa nu mai fiu nevoit sa bat....campii in caz de "intuneric".

poate unul din voi inzestrat cu mai multa rabdare face o lista cu tipurile de becuri si locurile prin care ar trebui sa arda.


numai bine



e luminat si campul albastru de la scala de temperatura.... cu albastru

SMD - surface mounted device

Avatar utilizator
Bogdanlm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2008 6:02 pm

Mesaj de Bogdanlm » Sâm Apr 09, 2011 6:46 pm

tks pt raspuns "SMD - surface mounted device"

Dar as vrea sa stiu mai exact, ca nu ma prind... :))

Avatar utilizator
marius_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am

Mesaj de marius_lancer » Lun Apr 11, 2011 8:37 pm

SMD:
[attachment=12908:smd.jpg]
LED cu dimensiune reduse, de obicei are unghi mare de dispersie a luminii.


LED:
[attachment=12909:Red_led_x5.jpg]
Varianta clasica, de obicei are unghi redus de dispersie a luminii

Stie cineva cum se scot acele din bord? Am vazut mai multe sisteme de prindere:
* prin insurubare
* prin presare/smulgere
* rotire pana la o anumita catare, si presare/smulgere

Care din ele o fi la Lancer? O fi si alt sistem....?
Fişiere ataşate
Red_led_x5.jpg
Red_led_x5.jpg (53.77 KiB) Vizualizat de 6129 ori
smd.jpg
smd.jpg (103.35 KiB) Vizualizat de 6148 ori

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Joi Mai 05, 2011 4:31 pm

eu nu am bec in butonul de la avarie. v-ati jucat pe la el? stiti cum sta treaba?

si inca o intrebare: in bord, langa indicatorul carburant si temperatura apa, unde scrie LANCER, la mine rosul are intensitate scazuta. e normal? sau e bec ars?

Avatar utilizator
Bogdanlm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2008 6:02 pm

Mesaj de Bogdanlm » Joi Mai 05, 2011 6:37 pm

si la mine e intensitatea scazuta la lancer

la avarie nu e bec cand e stins, am bec care functioneaza cand merg avariile

Avatar utilizator
oly_ro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 13, 2010 11:13 pm

Mesaj de oly_ro » Lun Mai 09, 2011 11:41 pm

pai asa e normal sa functioneze , eu unul il am inca ars si nu stiu sa ik schimb fara sa demontez tot bordul

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Mai 10, 2011 8:35 am

oly_ro, "share-uieste" informatia daca afli ceva

Avatar utilizator
Bogdanlm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2008 6:02 pm

Mesaj de Bogdanlm » Sâm Mai 14, 2011 1:43 pm

ar fi interesant un tutorial

cand mi-am facut finitiile... cred ca trebuie data finitia mare (lunga) jos de pe bord, apoi parca se demonta, corpul ala central, cu ceas cu tot.

vedeti o poza mai explicita la descrierea masinii mele ...

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Sâm Mai 14, 2011 2:17 pm

l-am desfacut eu. este bec t5 ca cel de la reglajul pe inaltime al farurilor. se fixeaza prin infiletare

eu le am pe ambele arse. am gasit doar la m-car cu 12ron bucata

pentru a scoate butonul de avarie, se desface chenarul de la ceasurile din bord, apoi consola centrala, se desfac doua suruburi de sub coloana centrala si se trage de trim-ul superior cu simt de raspundere dar totusi controlat pentru a nu-l rupe se prinde in niste cleme pe toata lungimea lui la o distanta de 10 cm.

butonul de avarie este independent de ceas.

daca tot am desfacut pe acolo am observat ca se poate inversa locasul cu spatiul de depositare cu ventilatia. dimensiunile sunt aceleasi trebuind doar foarte mici improvizatii pentru fixarea lor; astfel se poate elimina gaura aceea inestetica din bord si se poate muta la adapost

Avatar utilizator
Bogdanlm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 05, 2008 6:02 pm

Mesaj de Bogdanlm » Dum Mai 15, 2011 2:59 am

"daca tot am desfacut pe acolo am observat ca se poate inversa locasul cu spatiul de depositare cu ventilatia. dimensiunile sunt aceleasi trebuind doar foarte mici improvizatii pentru fixarea lor; astfel se poate elimina gaura aceea inestetica din bord si se poate muta la adapost "


sunt curios cum ar arata rezultatul acelei mutari!

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori