Pagina 1 din 1
Scris: Dum Oct 11, 2009 11:12 am
de Trd
Salutare tuturor forumistilor.
De ceva zile tot pe aici prin forum ma plimb incercand sa aflu cat mai multe se poate despre Mitsube.
Din ce am vazut pe forum, toti sunteti fericiti si multumiti de frumoasele astea.
Ce n-am vazut sau n-am apucat sa vad inca, e legat de partea sportiva. Am vazut ca multi aveti modele noi, masini luate chiar de noi.
Dar cum e cu partea sportiva?
Dar... poate n-am desoperit eu inca discutiile alea... (keep reading )
Eu ma gandeam la un Lancer Classic 2.0 benzina. Am vazut si pe aici ceva oferte. In principiu cred ca inca o sa caut pe la dragii de nemti. Poate apuc ceva pana nu se mareste iar taxa. (cica pun si pt euro 4 ceva mai mare)
In principiu, o sa mai vin eu cu intrebari daca am nelamuriri.
Merci si sper sa ne mai auzim.
Scris: Lun Oct 12, 2009 5:06 pm
de Danyutz
Daca te intereseaza. te pun in contact cu cineva care vinde un 2.0 albastru cu ceva imbunatatiri si putini km. Daca vrei, iti dau un nr de tel, lasa-mi un PM.
Scris: Lun Oct 12, 2009 5:42 pm
de Tanaka
QUOTE (Trd @ Oct 11 2009, 11:12 AM) Eu ma gandeam la un Lancer Classic 2.0 benzina.
Doar SH mai gasesti...
QUOTE (2dor @ Jun 24 2009, 02:52 PM) ...Lancer Clasic merita tot banutul, doar ca eu am 2.0, model care nu se mai gaseste de nou. Legat de 1.6 daca nu patesti sa iei unul cu probleme la relanti cum are driverx, atunci merita clar.
Scris: Lun Oct 12, 2009 8:25 pm
de metal_militia
In germania nu gasesti (s au foarte greu) 2.0 cu prelungirile de bara cum sunt modelele Ralliart in SUA si nici cu interiorul frumos gen evo, ci arata ca modelul de 1,6. Si cele mai multe sunt break...da un ochi pe mobile.de sa te convingi.
Pe partea de sportivitate e binisor, depinde ce vrei si ce asteptari ai, supensia e rigida, directia e foarte exacta si intuitiva, cutia bine etajata si exacta...dar cei 135CP se pot dovedi repede insuficienti mai ales ca sunt pusi pe un sasiu care poate mai mult. Nu e o masina foarte buna pentru familie din cauza suspensiei desi are 4 locuri foarte spatioase si un portbagaj mare...te zdruncina pe drumurile noastre destul de tare
La consum eu scot 10,3 urban in Constanta, in Buc mi-e frica sa-i fac consumul iar la drum lung cu 3 persoane si portbagajul burdusit am scos 7,8
Scris: Mar Oct 13, 2009 11:28 am
de 2dor
Daca vrei sa iti iei Lancer Clasic second-hand, sa nu te gandesti la 1.6. Exista doar o varianta si aia e Lancer-ul de 2.0. Cum a spus si colegul mai sus, merita din toate punctele de vedere, evident daca vrei ceva mai sportiv, motorul de 136 CP nu e spectaculos, dar combinatia de suspensie, directie si acest motor, e ok in pret. Spre deosebire de masinile americane care au super motoare si pe linie dreapta se comporta impecabil, dar cand le pui pe curbe sunt varza, Lancer-ul Clasic 2.0 este o masina echilibrata si pe linie dreapta si in curbe. Pe mine ma impresioneaza in curbe de fiecare data cand ma joc cu ea.
Scris: Mie Oct 14, 2009 1:33 pm
de LAV77
Sustin intru totul cele spuse de 2dor
Scris: Mie Oct 14, 2009 1:40 pm
de driverx
Me too. Ma face un coleg cu Vectra Caravan dizel...automata.
Scris: Joi Oct 15, 2009 9:08 am
de Ursu
il am eu de vanzare ,daca nu ti iei o nemtoaica
Scris: Joi Oct 15, 2009 3:53 pm
de LAV77
QUOTE (driverx @ Oct 14 2009, 01:40 PM) Me too. Ma face un coleg cu Vectra Caravan dizel...automata.
Drivere am aflat care e problema de nu merge masina ta iar la a mea se tot rupe ambreiajul. E piesa aia mare dintre scaunul din stanga si volan
Apropo....vezi ca te atac de la un internet free point din Iulius Mall de la tine.