Palpaie (flicare) Becurile Din Faruri

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mar Iul 14, 2009 5:31 pm

Imi pare rau pentru voi, dar la masinile care au xenon din fabrica pe faruri fara lupe, aceste lupe sunt gandite special pentru xenon. Poate nu stiti dar daca va puneti xenon aftermarket pe faruri stock fara lupe, si plecati pe afara, aveti sansa sa va luati amenda, aia nu se joaca, mai ales in Germania si Austria. Spre deosebire de Romania unde totul e posibil, mai sunt si unele lucruri imposibile, de exemplu daca in talon am trecute jante de maxim 16" si vreau sa pun de 18" sa spunem, nu le omologheaza nici tata RAR-ului pe cele de 18". Revenind la xenon, am vazut si eu un Nissan Pathifinder cum lumineaza cu farurile stock fara lupe si xenon. Nu se compara cu lumina IMPRASTIATA, ca asta e cuvantul, de un xenon aftermarket pe un far fara lupa. Repet nu va luati dupa numarul de flashuri pe care le primiti din fata, farurile pot fi lasate si sa nu deranjeze ca si cum ti-ar da cineva faza lunga in fata. Dar deranjeaza volumul de lumina imprastiat de acel far negandit pentru xenon. Oricum discutia poate sa dureze la infinit, vor fi intotdeauna 2 tabere, eu am fost in tabara voastra si m-am lamurit singur ca deranjeaza. I-am dat unui prieten masina sa dea o tura si cand a venit cu ea m-am ingrozit cand am vazut 2 explozii de lumina care veneau spre mine. Si aveam xenoane de 4300 adica cu lumina alba. Da se vedea beton, da si pe ploaie si pe uscat, da eram fericit, da dar altii nu erau. Sincer mai bine pun niste becuri albe normale pe masina si se vede mult mai bine, pentru ca becurile stock sunt galbene si lumineaza prost.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori