Probleme Motor Sau Caseta De Directie Lancer 1.6

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
alex_evo_viii
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 28, 2009 10:08 pm

Mesaj de alex_evo_viii » Vin Mai 08, 2009 8:01 am

poti sa fi ferm convins ca te anunt.

Avatar utilizator
teanu21
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 03, 2009 7:27 pm

Mesaj de teanu21 » Vin Mai 08, 2009 11:23 am

ok, ms boss

Avatar utilizator
alex_evo_viii
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 28, 2009 10:08 pm

Mesaj de alex_evo_viii » Vin Mai 08, 2009 1:30 pm

Pana una alta am segmentii facuti tandari, schimb segmentii si daca mai mananca ulei o sa schimb iar distributia care sarise cu un dinte de la punct (sau asa a fost montata, multumiri NIPON CAR Constanta)

Avatar utilizator
cuore
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 07, 2010 9:48 pm

Mesaj de cuore » Mie Iul 07, 2010 10:25 pm

Salut! Sunt nou pe forum si habar nu aveam ca 1 litru de ulei ce trebuie completat cam la 2500 km s-ar putea datora faptului ca mi-au gresit baietii de la m car ceva la montatul distibutiei. Probabil ca asa este intrucat acum imi dau seama ca lancerul meu 1.3 a inceput sa consume ulei dupa 100000 km, moment la care am schimbat distributia. Multumesc pt informatie!

In prezent am 150000 km si distributia ar mai merge inca vreo 50000 de km. Stie cineva daca exista vreun alt risc daca o mai duc asa inca 50000 km? Se poate strica ceva? Sau este recomandat sa rezolv problema cat mai repede?

Mai mult, in prezent circul cu lampa "check engine" aprinsa, iar la verificarea care am facut-o in service la Ploiesti (Litex) a reiesit faptul ca eroarea se datoreaza bujiilor (le-am schimbat pe loc si nu a disparut) sau unor sonde (senzori - habar n-am ce sunt) de dinainte si de dupa sonda lambda. Este posibil sa fie o legatura intre cele 2 probleme descrise?

De care dintre service-uri sunteti multumiti? Eu am fost la Iasi si Cluj si am fost total nemultumit, la Bucuresti oarecum multumit, iar la Ploiesti nu am fost decat pentru o simpla verificare pe calculator.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Joi Iul 08, 2010 12:01 am

In principiu cei de aici de la Ploiesti sunt ok ... Daca nu ti se par adreseaza-te cuiva superior ierarhic de la ei si te va ajuta cu "placere"
Gluma deoparte .. cu ceva mici exceptii eu am fost multumit . Sper insa sa nu patesc ceva de genul asta cu distributia cand va veni vremea pt ca nu le va fi prea bine nici lor
Daca nu mai esti in garantie iti pot recomanda si automar in ploiesti.

Toate bune!

Avatar utilizator
body
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 21, 2007 9:28 am

Mesaj de body » Vin Iul 09, 2010 8:29 am

Si eu recomand Automar , unde am facut ultima revizie pt ca masina iesea din garantie si nu mai avea sens sa o fac la un dealer autorizat. Bafta

Avatar utilizator
giovani
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 19, 2010 11:42 am
Contact:

Mesaj de giovani » Mie Aug 11, 2010 10:08 am

Salut,

Nu vreau sa comentez f mult aparitia consumul de ulei datorat montarii gresite a distributiei, dar este posibil ca in cazul in care aprinderea sa nu se faca corect (adica sa fie intarziata) sa apara un consum suplimentar de ulei, dar astfel de valori de 1-2 litrii la 2000 km mi se par exagerate. In plus dc distributia nu e ok, ar trebui sa se simta o cat de mica functionare neregulata a motorului.
Sa nu uitam ca totusi trebuie luata in considerare si uzura motorului si tipul de ulei folosit.

Am avut ocazia sa fac un experiment : mai multe (zeci) motoare de Cielo 1.5 la care schimbul de ulei s-a facut cu uleiuri semisintetice (din gama 10W40) la fiecare 10K si un motor -tot Cielo- care a mers doar cu 5W40- Aral. Majoritatea celor care au folosit semisintetice au prezentat uzura la axa cu came pana in 100k si consum de ulei. La motorul care a mers cu 5W nu s-a inlocuit axa cu came pana la 185 000 km si consuma pana la 1L de ulei la 10 000 km

Acesta e motivul pt care folosesc pt Mitsu la revizii Mobil 5W40, iar diferenta de pret nu este f mare

Avatar utilizator
marius_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am

Mesaj de marius_lancer » Joi Aug 12, 2010 3:33 pm

Si la mine a mancat mult ulei in ultimii 12000 km, desi nu mi-am schimbat stilul de mers, adica tot haotic.
Nu stiu exact cat a mancat, cert e ca am bagat 1 l ulei ca sa ajung cu cativa mm peste nivelul minim.

Si totusi, 70000 nu mai e ca nou.... Poate ne dumireste cineva, ca eu nu am schimbat distributia:)

Avatar utilizator
Vio63
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 03, 2009 5:11 pm

Mesaj de Vio63 » Vin Sep 17, 2010 1:33 pm

La un asa consum este oblidatoriu R.K.O segmentare te tine cam 10000km

Avatar utilizator
PaulT
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 18, 2008 10:07 pm

Mesaj de PaulT » Dum Sep 19, 2010 9:54 pm

La un litru la 12.000km nu trebuie nimic facut nimic. RK trebuie daca se ajunge pe la 1l/1000km.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori