Probleme Cutia De Viteza - Lancer Classic 2.0

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
Alecsxus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 26, 2009 6:06 pm

Mesaj de Alecsxus » Mar Apr 28, 2009 1:22 am

Salutare again,

Desi acum 2 zile am mai deschis un topic in care eram foarte incantat de masina ce urmeaza sa o cumpar, acum sunt mult mai trist din cauza unui eveniment mai putin fericit.

Concret , mergeam eu linistit cu masina ce urma sa o cumpar si la un moment dat am observat ca la semafor, masina o luat catinel catinel la vale, initial am zis ca e panta dar mai apoi am realizat ca nu este asa.Era exact ca la masinile care au cutie automata.Mai mult decat atat am observat ca intra ceva mai greu in treapa 1. Ulterior acestora cand bagam in marsalier si mergeam putin masina brusc se infrana si incerca sa o ia in fata.

Am mers la service (masina mai are garantie 1 saptamana), si au desfacut baietii cutia, si au zis ca are 2 pinioni strambi si nu stiu ce inel trebuie schimbat.Zic ok, spor la treaba.Dar ei cica nu face parte din garantie 1 ca, ar fi fost bruscata cutia si ca deaia s-au strambat aia , si 2 cica ma costa vreo 800 de euro toata mescheria, din care 500 piesele si 300 manopera.

Astept si eu o parere, de preferat cat mai urgent.

Multumesc.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mar Apr 28, 2009 5:20 am

suficient de urgent?!
Amenintari, batai, scandal! pana nu ti se termina garantia aia ... ca asta vor baietii!

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Mar Apr 28, 2009 10:13 am

Ai apucat sa o cumperi? Daca nu, n-o mai lua. Daca te sicaneaza cu chestii d-astea din a doua zi de la cumparare (iar tu te stii cu constiinta curata) eu zic sa iei alta masina din alta parte, ca s-or mai gasi...

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mar Apr 28, 2009 11:25 am

Nu spera prea mult la garantie. Cutia asta e cu rapoarte scurte si destul de rezistenta. Eu am tras de ea pana am prajit complet un ambreiaj si am rupt in doua altul si cutia nu are nimic. Mi se pare ciudat. Nu stiu ce a facut fostu proprietar cu masina.

Avatar utilizator
Alecsxus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 26, 2009 6:06 pm

Mesaj de Alecsxus » Mar Apr 28, 2009 2:29 pm

QUOTE (LAV77 @ Apr 28 2009, 11:25 AM) Nu spera prea mult la garantie. Cutia asta e cu rapoarte scurte si destul de rezistenta. Eu am tras de ea pana am prajit complet un ambreiaj si am rupt in doua altul si cutia nu are nimic. Mi se pare ciudat. Nu stiu ce a facut fostu proprietar cu masina.

Fostul proprietar imi este o persoana cunoscuta, stiu ca a mers sportiv cu ea, si mai stiu ca a schimbat un ambreiaj si volanta, plus de asta stiu ca desi conducea sportiv a avut grija tot timpu de masina...la modul - piese schimbate la timp revizii, piese tot timpul noi de la reprezentanta.

Nu stiu daca sa ma duc la service sa le fac scandal...offf grea decizie.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mar Apr 28, 2009 3:38 pm

Intreaba-l daca a schimbat volanta si ambreiajul in garantie (m-as mira). Daca nu e greu de crezut ca iti va schimba tie pinioanele din cutie.
Oricum insista pe garantie chiar daca nu faci scandal. Sau roaga fostul proprietar sa-i convinga el daca are o relatie mai veche cu ei.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Apr 28, 2009 4:13 pm

QUOTE (Alecsxus @ Apr 28 2009, 02:29 PM) ...... a avut grija tot timpu de masina...la modul - piese schimbate la timp revizii, piese tot timpul noi de la reprezentanta.
....


Ce imi plac mie dumele astea. Si vad ca functioneaza de minune la majoritatea. Pai hai sa luam cazul tau. La ce mama dracu is bune reviziile la timp, mai ales alea facute la reprezentata daca omu isi baga picioru in ea si bruscheaza cutia? Imi zici si mie? Crezi ca filtrul si uleiul ala de motor special de la reprezentata poate compensa chinuiala din cutie?

Mai judecati oameni buni. Mai judecati ca nu strica. O masina birjarita e tot o masina birjarita. Chiar daca are consumabile de calitate si aditivii p**ii si mai ales facute toate la reprezentanta.

Avatar utilizator
Alecsxus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 26, 2009 6:06 pm

Mesaj de Alecsxus » Mar Apr 28, 2009 6:38 pm

QUOTE (driverx @ Apr 28 2009, 04:13 PM) Ce imi plac mie dumele astea. Si vad ca functioneaza de minune la majoritatea. Pai hai sa luam cazul tau. La ce mama dracu is bune reviziile la timp, mai ales alea facute la reprezentata daca omu isi baga picioru in ea si bruscheaza cutia? Imi zici si mie? Crezi ca filtrul si uleiul ala de motor special de la reprezentata poate compensa chinuiala din cutie?

Mai judecati oameni buni. Mai judecati ca nu strica. O masina birjarita e tot o masina birjarita. Chiar daca are consumabile de calitate si aditivii p**ii si mai ales facute toate la reprezentanta.

Perfect de acord cu tine, acum hai sa o luam si pe partea cealalta, eu il cunosc pe tip de foarte multi ani, si cunosc cum a mers cu masina respectiva de cand a iesit cu ea din showroom.
Stiu ca a alergat cu ea, pentru ca asta cere masina respectiva.Dar mai stiu si ca a avut grija, nu este un sofer de duzina care merge cu abreiajul apasat tot timpul sau care da rateuri la schimbarea vitezei s.a..La asta ma refeream cand ziceam ca a schimbat piesele defecte si a tinut cont de revizii la timp.

Legat de ambreiaj si volanta nu stiu daca au fost schimbate pe garantie, asta o sa aflu cat de curand, dar ambreiajul ma indoiesc, eu stiu ca ala e consumabil.

Parerea mea este in felul urmator dupa ce am vorbit cu mai multi mecanici mai mult sau mai putin priceputi am inteles ca pentru a stramba pinioanele de la cutia de lancer trebuie sa fii artist sau prost.Deasta tot intreb in stanga si in dreapta daca a mai patit cineva.

Cert este ca maine o sa vizitez service-ul si o sa le cer o nota scrisa pentru defectul descoperit de ei daca este sau nu din cauza soferului.Foarte probabil ca nu o sa primesc dar we shall see.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mie Apr 29, 2009 11:22 am

Judecata ce legatura are cu discutia?
Fiecare om isi alege masina in functie de ce vrea de la ea. Daca omul vrea sa o "birjareasca" atunci isi alege o masina care se incadreaza in bugetul lui si se preteaza unei utilizari sportive. Si odata cu asta iti asumi cheltuielile conexe iar una din partile sensibile va fi transmisia.
Dar asta nu insemana ca cei care vand o masina "sportiva", un motor care merge foarte frumos pana peste 7000 de ture cu o cutie cu rapoarte scurte si suspensie sport sa imi dea peste nas cu cat de prost am fost sa indoi pinioanele. Atata timp cat nu am schimbat motorul sau puterea motorului acele pinioane trebuiau sa stea drepte si la locul lor. Ambreiajul am inteles ca il prjesc sau rup pentru ca sunt imbecil si il patinez sau bruschez dar cutia nu ar trebui sa aiba astfel de probleme. Ok....dupa ce am dus motorul in 200 CP sau am o butelie de azot care imi da cuplu de moment de ma rupe, dar daca am motorul de 135 CP cutia aia ar trebui sa-i faca fata.
In alte situatii nu inteleg ce pot sa fac sa ii indoi pinioanele.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Apr 29, 2009 3:28 pm

imi dai mie masina ta vreo 200 de metri sa vezi cum iti sparg cutia? fara tuning la motor si alte alea?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori