Probleme Cutia De Viteza - Lancer Classic 2.0

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mie Apr 29, 2009 3:30 pm

Nu da' poti sa-mi explici sa nu raman prost . Fara sa-mi zici sa schimb fara ambreiaj (cu toate ca in anumite limite pot si asta fara sa crap cutia).

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Apr 29, 2009 3:35 pm

incearca sa gandesti ca tu ai zis ca nu se poate decat cu tuning. (de asta ti-am si raspuns asa nu ca sa justific defectul omului, desi inclin sa cred ca nu e defect de fabricatie - asta dupa ce am vazut oaresce pinioane rupte la viata mea, dar asta e doar o parere personala, orice am zice noi in defavoarea vanzatorului inseamna ca ne bagam intr-o prietenie, poate destul de veche, asa ca mai bine dati vina pe producator in continuare)

PS - bineinteles ca se poate si schimba fara ambreiaj dar nu la aia m-am referit.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mie Apr 29, 2009 3:53 pm

QUOTE (LAV77 @ Apr 29 2009, 11:22 AM) Judecata ce legatura are cu discutia?
....


Pai are. Ca o masina o poti birjari in 234872348234 moduri. Poti beli cutia aia in 3 km sau 300000km. Iar a te imbata cu apa rece cum ca masina a fost....ingrijita...avand revizii la timp atata timp cat cutia are piese indoite in ea e cam ciudat. N-are nimic dea face una cu alta.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mie Apr 29, 2009 4:46 pm

QUOTE (COObra @ Apr 29 2009, 03:35 PM) incearca sa gandesti ca tu ai zis ca nu se poate decat cu tuning. (de asta ti-am si raspuns asa nu ca sa justific defectul omului, desi inclin sa cred ca nu e defect de fabricatie - asta dupa ce am vazut oaresce pinioane rupte la viata mea, dar asta e doar o parere personala, orice am zice noi in defavoarea vanzatorului inseamna ca ne bagam intr-o prietenie, poate destul de veche, asa ca mai bine dati vina pe producator in continuare)

PS - bineinteles ca se poate si schimba fara ambreiaj dar nu la aia m-am referit.
eu nu am zis ca e defect de fabricatie. Am zis ca acea cutie ar trebui sa fac fata puterii transmise de acel motor fara a se indoaie. Clar ca nu e defect de fabricatie si clar ca in mare parte e vina utilizatorului dar sunt putine feluri in care poti ajunge la performanta de a indoi pinioanele si mai ales dupa ce ai condus masina aia 3 ani sau 100 000 km (pt ca am inteles ca e la limita garantiei).
Drivere iti dau dreptate ca masina "ingrijita" nu se refera la revizii la timp ci la utilizare omeneasca nu "de raliu" . Dar, ma repet, odata ce ai ales o masina pt ca poti sa o "birjaresti" iti asumi tu cel care ai birjarit-o riscurile de a investi bani in unele componente. deci depinde cum "judeci" de la inceput.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mie Apr 29, 2009 10:29 pm

inseamna ca am inteles io pe dos ce ai vrut tu sa zici
oricum il sfatuiesc pe Alex sa isi rezolve cutia (nu o taragana ca poate dai din alea doua pinioane in altele) si ar fi frumos daca tot zici ca iti este prieten vanzatorul, sa suporte macar juma din cost.
pe de alta parte un pic offtopic apropo de prieteni - am facut acum cativa ani cadou o masina unui "prieten" si am avut o singura pretentie - sa isi faca actele pe numele lui si sa o radieze de la financiar de pe numele meu sa nu mai platesc impozit.(avea actele necesare sa faca asta) iar acum 2 zile m-am trezit cu toate conturile blocate de directia taxe si impozite ca am impozitul la masina neplatit de cativa ani. si uite asa cac io maine dimineata 500 roni ca altfel nu mai vad nici un card deblocat.

Avatar utilizator
Alecsxus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 26, 2009 6:06 pm

Mesaj de Alecsxus » Joi Apr 30, 2009 1:09 am

Sincer multumesc tuturor pentru pareri/sfaturi etc.

Am optat pentru varianta cu repararea cutiei pe banii mei, cu un aport si din partea vechiului proprietar, care oricum mi-a lasat masina la un pret incredibil de mic, fapt care ma face sa imi asum riscurile de care zicea LAV77.

Iar apropo de ce zicea COObra, nu prea este o problema pentru ca masina e la final de leasing si o preiau eu, deci automat iese de la el si intra la mine la impozit.

Inca o data multumesc tuturor si sper sa ne putem si vedea vinerea viitoare(abia sapt viitoare recuperez masina) la intalnire(parca vinerea era) eventual si cei care au participat la discutia asta pentru a mai putea schimba pareri.

Bafta 2 all.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Joi Apr 30, 2009 6:59 am

in ce service ai masina?

Avatar utilizator
Alecsxus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 26, 2009 6:06 pm

Mesaj de Alecsxus » Joi Apr 30, 2009 10:05 pm

QUOTE (COObra @ Apr 30 2009, 06:59 AM) in ce service ai masina?

M CAR berceni

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori