Pagina 1 din 4
Scris: Mar Mar 24, 2009 9:28 pm
de brooklyntkd
am un zogomot tare ciudat la mitsu meu. cand merg pe un drum care are denivelari, asa cum sunt toate prin iasi, se aude ceva de parca ar sta un pitic mic sub masina si o loveste cu ranga de fier ...ma scoate din minti. am fost la un service si mi-a spus ca nu am nimic pe la roti...adica nu e necesar sa schimb bielete, capete de bara, bucse...etc. repetentii astia de mecanici mi-au spus ceva de genul "lasa ma ca merge asa"...adica sa mai merg inca vreo luna si sa mai vad...din ceea ce mai stiu si eu la masini, adica foarte putin, cred ca este vorba de vreun tampon la motor sau arcul de la amortizor...voi ati avut porbleme de genul???
Scris: Mar Mar 24, 2009 10:28 pm
de andrei.pex
QUOTE (brooklyntkd @ Mar 24 2009, 09:28 PM) am un zogomot tare ciudat la mitsu meu. cand merg pe un drum care are denivelari, asa cum sunt toate prin iasi, se aude ceva de parca ar sta un pitic mic sub masina si o loveste cu ranga de fier ...ma scoate din minti. am fost la un service si mi-a spus ca nu am nimic pe la roti...adica nu e necesar sa schimb bielete, capete de bara, bucse...etc. repetentii astia de mecanici mi-au spus ceva de genul "lasa ma ca merge asa"...adica sa mai merg inca vreo luna si sa mai vad...din ceea ce mai stiu si eu la masini, adica foarte putin, cred ca este vorba de vreun tampon la motor sau arcul de la amortizor...voi ati avut porbleme de genul???
Am avut si eu o astfel de problema. Aveam o bataie urata rau pe partea stanga fata , vb ta , de parca era un pitic de dadea cu ranga in amortizor...
Asa am ajuns la service si mi`au spus ca din cauza parfului s`a strans mizerie sau piertricele la amortizor si nu`i mai permitea amortizorului sa se miste natural, apoi a fost curatat cu un jet puternic de apa iar si totul a revenit la normal
Scris: Mie Mar 25, 2009 9:13 am
de LAV77
Problema o poti rezolva si singur. Cand mergi la spalatorie virezi rotile spre interior si il pui pe meserias sa dea jeturi puternice in suportul de arc si amortizor. Problema o sa apara regulat mai ales dupa o perioada in care a plouat mult si a intrat multa mizerie de la roti.
La mine a fost crapat si un tampon dar se aude altfel...ca o tabla care se indoaie si pocneste.
Scris: Joi Mar 26, 2009 3:53 pm
de brooklyntkd
mc foarte mult de sfaturi. am sa merg astazi la spalatorie si am sa-i rog pe baieti sa cu jetul la roti. am sa va comunic daca s-a rezolvat problema. ar fi foarte bine si pentru buzunarul meu sa fie asa. mc inca o data
Scris: Sâm Mar 28, 2009 6:55 pm
de brooklyntkd
am fost la spalatorie si lea-m spus baietilor de acolo sa insiste foarte mult la roti, mai ales stanga fata. zgomotele s-au redus considerabil de mult, dar nu in totalitate. in monetul cand trec peste o denivelare mai nasoala se mai aude. am fost din nou la service, adica la un alt service, dar nu au gasit nici o problema la masina. masina mea are aproape 160.000 de km asa ca poate ar trebui sa o las mai moale cu pretentiile. oricum, am sa o ridic un pic pe cric si am sa mai insist cu apa pentru ca vad ca asta are efect. mc de sfatul cu apa
Scris: Mie Apr 01, 2009 3:23 pm
de brooklyntkd
am fost la spalatorie, dar si la alte service-uri, iar masina mea tot face urat. astept sa se rupa ceva la ea ca sa vad exact ce are sau eventual sa sara vreo roata. probabil de nervi voi schimba cam tot ce are pe acolo pe la roata: bielete, bucse, capete de bar...etc. e ciudatenie mare...
Scris: Sâm Apr 04, 2009 12:10 am
de brooklyntkd
acum 2 zile am schimbat anvelopele. obsev ca masina imi trage putin stanga la viteze mici. troncanitul ala de la roata fata tot se aude, dar nu inteleg de ce inceteaza daca ploua afara..eu nu ma pricep la mecanica, dar in ultimul timp am tot auzit de bielete antiruliu, de directie, bare stabilizatoare, capete de bara...etc...ma doare capul. ma gandesc ca daca trage stanga dupa ce am schimbat anvelopele si i-am facut reechilibrarea rotilor...iar zgomotul se aude in continuare, nu este posibil sa se fi stricat bieleta de directie? cum se manifesta cand e stricata?...ca poate ii dau eu de capat ....
Scris: Dum Apr 05, 2009 8:56 am
de Marty
Din ce zici tu, imi pare a fi rulmentul din capul amortizorului. Probabil ca mai are 30% din bile/ace si deja freaca metal pe metal + ca-i plin de praf acolo. La umezeala se face un fel de pasta pe care mai aluneca. Poti incerca sa dai volanul maxim dreapta, sa vezi daca-ti mai trage stinga. Mai poti ruga pe cineva sa se uite la amortizor cit tragi tu de volan stinga-dreapta (cursa completa), sa-ti spuna daca in momentul in care se aude trosnetul curge si praf sau se misca arcul.
Scris: Mie Apr 22, 2009 11:55 am
de brooklyntkd
m-am cam saturat sa umblu prin service-uri si cred ca cea mai buna solutie este sa-mi cumpăr amortizoare pe faţă, chiar dacă eu cred ca sunt duse doar flansele. stie cineva daca amotizoarele de pe lancer sunt pe gaz sau ulei?
Scris: Sâm Mai 02, 2009 3:14 pm
de alex_evo_viii
QUOTE (brooklyntkd @ Apr 22 2009, 11:55 AM) m-am cam saturat sa umblu prin service-uri si cred ca cea mai buna solutie este sa-mi cumpăr amortizoare pe faţă, chiar dacă eu cred ca sunt duse doar flansele. stie cineva daca amotizoarele de pe lancer sunt pe gaz sau ulei?
Am avut shi eu aceeasi problema cu a mea shi am schimbat amortizorul stanga fatza cu totul. acum merge la fel ca noua.....