Zgomot Tare Ciudat

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Lun Noi 23, 2009 4:23 pm

QUOTE (shocs @ Nov 22 2009, 10:31 PM) Eu am un lancer de 2.0 - 3500km si n-am intampinat problema asta pana acum. Sper sa nu apara.
Aici se vorbea de 2.0 clasic , nu modelul nou , nu diesel

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Lun Noi 30, 2009 10:12 am

Am vazut live ce are masina mea la teaca de la arc. Acolo unde spira intalneste teaca, spira sta pe cauciuc, pare un cauciuc de bicicleta dar mai gros. Evident ca nu are cum sa mai aiba zgomote fiind pe moale.

Si vorba lui Cristi, aici se vorbeste de motoare serioase pe benzina, nu de tractoare...

Avatar utilizator
nikey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 14, 2009 9:07 am

Mesaj de nikey » Mie Dec 09, 2009 4:27 pm

aceeasi problema am si eu la mine zgomotu ala face la rotile din spate pe dreapta ...

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Mie Dec 09, 2009 5:23 pm

si daca nu vrei sa traiesti cu zgomotul asta, ce trebuie schimbat?? nu curatat, ca mizeria se depune la loc. ce anume treuie schimbat? amortizoare, arcuri, ce anume?

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Mie Dec 09, 2009 5:47 pm

Si eu aveam o scartziala foarte urata pe spate dreapta inceputa cand am venit de la Praid, ajunsese zilele trecute sa ma scoata din minti.
Cand am fost aseara la spalatorie, am cerut sa dea bine cu apa pe langa roata si pe sub spoiler spate. Cand am plecat de-acolo, scartiala disparuse iar eu am redevenit fericit ca am scapat de "comportamentul dacia 1300".

Din cate am observat, pe spate amortizoarele si arcurile sunt protejate cu o teaca, iar inauntrul ei intra mizeria. Nu stiu daca solutia cu schimbatul arcurillor sau amortizoarelor ar elimina de tot problema, s-ar putea sa ai surpriza sa fie la fel, poate datorita formei flansei in care vine prins amortizorul sau cine stie ce alta problema si sa dai banii degeaba.
In alta ordine de idei, cred ca oricine merge si spala masina la spalatorie, e foarte simplu de rezolvat dand indicatii omului unde sa insiste cu jetul, de asta cred ca nimeni nu s-a gandit sa o elimine complet.

Avatar utilizator
nikey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 14, 2009 9:07 am

Mesaj de nikey » Dum Dec 13, 2009 6:37 pm

he sunt fericit am scapat de scartzaietura am fost la spalatorie azi si a dat bine bine cu jetul a scos numai pietre ) si acum chiar merge brici multsam pentru ajutor

Avatar utilizator
deftis68
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 03, 2007 5:54 pm

Mesaj de deftis68 » Joi Feb 25, 2010 12:44 pm

sfatul meu este o seringa cu ulei de transmisie pe axul da la amorizor si nu o sa mai ai pr cel putin 6 luni asa imi mai face si mie

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Vin Feb 26, 2010 10:38 am

QUOTE (brooklyntkd @ Dec 9 2009, 05:23 PM) si daca nu vrei sa traiesti cu zgomotul asta, ce trebuie schimbat?? nu curatat, ca mizeria se depune la loc. ce anume treuie schimbat? amortizoare, arcuri, ce anume?

Am spus mai sus care e procedura ca sa nu mai aveti sunetele alea. Si este definitiva.

Avatar utilizator
danielNEC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 07, 2010 9:14 pm

Mesaj de danielNEC » Joi Aug 05, 2010 11:42 am

A mea are 19000 km si nu se aude absolut nici un zgomot nici pe fata nici pe spate dar preventiv am sa pun si eu in practica sfaturile de aici. Merci

Avatar utilizator
giovani
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 19, 2010 11:42 am
Contact:

Mesaj de giovani » Mie Aug 11, 2010 9:33 am

salut !

Cauza zgomotului fata este recunoscuta oficial (service) ca fiind o problema de constructie, respectiv suportul de arc, in cazul rularii pe drumuri cu pietre, sau pietricele; ok, nu prea e facuta pt drumurile de la noi.
Totusi nu cred ca merita inlocuiri de amortizoare, arcuri si alte interventii in service, mai ales dc masina are un nr relativ mic de km si uzura componentelor nu implica oricum inlocuirea lor. In general, (parere personala) tot ce este montat in fabrica are sanse mai mari sa fie ok, fata de orice interventie "mestesugarita" la noi in tara.
Daca tot nu reusiti sa scapati de pietre la spalatorie se poare insista si cu aer la o vulcanizare (cu masina ridicata- arcul destins)

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori