Filtru Combustibil Si Filtrul De Polen

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
danielNEC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 07, 2010 9:14 pm

Mesaj de danielNEC » Lun Iul 12, 2010 12:56 pm

QUOTE (chacha @ Mar 1 2010, 05:09 PM) Zi-le sa-l caute in rezervor, sub bancheta din spate. Poate dau de o supriza. Pana si tractoarele de arat au filtru de combustibil...

Nu e obligatoriu sa aiba filtru de benzina... Nu prea stiu cum e la Mitsubishi insa la 206 nu am filtru.
Numai bine.

PS: In curand va voi prezenta si eu masina mea (mitsubishi lancer classic 1.6)

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Iul 12, 2010 1:36 pm

QUOTE mi sa spus ca la lancer clasic nu exista filtru de benzina,
la ce service ai fost?
in rezervor s-au uitat? e posibil sa aibe o surpriza si sa gaseasca ....... FILTRUUUUUU

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Iul 12, 2010 1:39 pm

Nu stiu daca am mai spus anterior insa o recomandare calda: sa nu ai plinul facut ca vor munci "murdar" si apoi sa vezi aroma de benzinain masina. Lasa si tu niste benzina pe fundul rezervorului si atat inainte de al schimba...

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Lun Iul 12, 2010 2:52 pm

Daca fabrica zice ca filtrul e fara intretinere (nu se schimba), cei de la reprezentanta nu vor stii de el, si vor spune ca nu exista. Asta nu inseamna ca nu exista, sau ca nu ar trebui schimbat data fiind calitatea combustibilului in romanica. E imposibil masina cu injectie (deci orificii ffff mici) sa nu aibe filtre de benzina dupa pompa.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Iul 12, 2010 6:22 pm

QUOTE e fara intretinere (nu se schimba)
se schimba, dar se schimba la 100.000km mi se pare (cel putin asa e la mine la colt)

Avatar utilizator
ossu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:33 am

Mesaj de ossu » Dum Mar 06, 2011 4:21 pm

ia sa aruncam o privire la ce zic rusii (mari consumatori de lancer), traducerea e powered by google

http://translate.googleusercontent.com/ ... ySWmZqMX0A

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Joi Mar 10, 2011 1:17 pm

foarte tare site-ul pe care l-ai gasit. eu am schimbat filtrul de combustibil pana la urma. este sub bancheta din spate si costa cam 220 lei de la niparts. oare la noi cand apare manualul de reparatii la mitsa??? are careva?

http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
link-ul pentru filtrul de combustibil

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Vin Mar 11, 2011 10:24 am

La cati Km l-ai schimbat? Vreo modificare sesizabila a comportamentului motorului ?

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Vin Mar 11, 2011 11:10 am

am schimbat filtrul pe la 175.000 km, dar nu s-a modificat nimic in comportamentul masinii. nici nu trage mai bine, nici nu este mai lenesa. Nu am observat nici o smekerie. Poate nu l-au schimbat si au facut basca de mine . Glumesc, am stat acolo si am vazut cand l-au schimbat.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Vin Mar 11, 2011 11:19 am

Ai avut curiozitatea sa il desfaci pe cel vechi sa arunci o privire in el ? Sunt curios ce se aduna acolo dupa 175 000 km ..

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori