Filtru Combustibil Si Filtrul De Polen

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Dum Feb 08, 2009 7:13 pm

am un mitsu lancer classic din 2006 si am 150.000 de km. am o foaie de la m car trading in care imi arata toate piesele care trebuiesc schimbate pana la 200.000 de km. problema este ca abia la 150.000 arata ca trebuie schimbat filtrul de benzina, iar la 40.000 filtrul de aer. mie mi se pare cam mult. voi ce parere aveti?
inca o problema...distributia am schimbat-o la 90.000 si este garantata pana la 180.000, dar nu stiu daca cei de la m car trading au pus distributie originala care se schimba la fiecare 90.000 de km. problema este ca daca nu au pus o distributie originala ea tine doar vreo 60.000.
am dat un serach, dar nu am gasit o discutie in acest sens...astept msj...mc aniticipat

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Dum Feb 08, 2009 9:18 pm

Am o Mitsa Carisma 2001 1.6i si am primit manualul service cu desfasurator de periodicitate la ea de la ligla (multumesc inca o data ). Masina mea are 98000 si ceva de km si e tot cu filtrul de benzina original, ce-i drept la mine trebuie schimbat la 100.000 - conform desfasuratorului (ceea ce se va si intampla) si sincer nu are deloc probleme, trage bine motoru' , iar la filtru de aer scrie la 30.000 km dar prefer din 20 in 20 de mii sa il schimb, deah pana la urma traim in .ro si aici praful e la el acasa (desi stau in Bistrita si nu prea se pune problema de praf dar masina umbla peste tot).

Distributia e din 90 in 90 si la mine dar a fost schimbata la 60 si nu stiu cu ce iar de aia la 120 o voi schimba iar asigurandu-ma de original iar dupa o voi tine 90 de mii.


Stiu ca nu am Lancer 2006 iar ideea e ca tehnic masinile seamana destul deci, sa revin la discutie, tinand cont ca in manual scrie ca filtru se schimba la 100.000 si eu nu l-am schimbat si am efectiv apropate cota 100 eu zic ca e OK cat timp pui piese originale sau de calitate asemanatoare.

Avatar utilizator
marius_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am

Mesaj de marius_lancer » Lun Feb 09, 2009 9:38 am

Hmm,

Eu am reviziile le 10.000km. La fiecare revizie am schimbat Filtru Aer, filtru polen, filtru ulei + ulei.

Ce pot sa zic este ca dupa 7.000 simt nevoia sa schimb filtrele de aer. Bucuresti este construit pe zona mlastinoasa... deci daca nu mai e apa, apare mult praf "by design".
Am avut multe intentii sa trec pe filtru K&N insa cei de la Mitsubishi mi-au recomandat sa raman pe cel original. Motivul a fost ca pot scurta viata motorului in cazul in care nu il intretin cum trebuie.

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Lun Feb 09, 2009 10:16 am

QUOTE (brooklyntkd @ Feb 8 2009, 07:13 PM) am un mitsu lancer classic din 2006 si am 150.000 de km.
Da stiu ca ai facut ceva km. Poate ne zici mai multe despre masina. Despre cum se comporta, ce probleme ai avut cu ea, ce piese ai schimbat pana acum.

QUOTE (brooklyntkd @ Feb 8 2009, 07:13 PM) am o foaie de la m car trading in care imi arata toate piesele care trebuiesc schimbate pana la 200.000 de km. problema este ca abia la 150.000 arata ca trebuie schimbat filtrul de benzina, iar la 40.000 filtrul de aer. mie mi se pare cam mult. voi ce parere aveti?
Daca si pe la noi ar fi benzina buna, poate ca nu ar fi nici o problema sa schimbi filtru de combustibil la un numar asa de mare de km. Dar cum benzina de pe la noi lasa de dorit, zic eu ca e mult. Totusi, ai avut probleme pana acum din cauza acestui filtru?

QUOTE (brooklyntkd @ Feb 8 2009, 07:13 PM) inca o problema...distributia am schimbat-o la 90.000 si este garantata pana la 180.000, dar nu stiu daca cei de la m car trading au pus distributie originala care se schimba la fiecare 90.000 de km. problema este ca daca nu au pus o distributie originala ea tine doar vreo 60.000.
Cand ti-au schimbat distributia nu ai vazut cine era producatoru? Eu la singura revizie pe care am facut-o am stat tot timpul langa masina. Am vazut ce au facut si ce piese (consumabile) au pus.

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Lun Feb 09, 2009 3:58 pm

este adevarat ca am facut ceva km. nu am avut nici o problema la masina si toate reviziile au fost facut la ma car trading si in iasi ca casa auto. se comporta exemplar masina. nu are nici un fel de probleme, merge ca noua, nu bate nimic in ea, desi toti km sunt facuti in romania si stiti si voi strazile astea de la noi. sunt incantat de suspensii. din pacate nu-mi cunosc prea bine masina, dar nu as da aceasta masina pe o masina germana sau din alta tara (exceptie japonia- honda accord). desi filtrul de benzina nu a fost schimbat niciodata, masina nu da semne de oboseala. totusi am sa-i schimb filtrul de combustibil cat si cel de aer in curand. uleiul l-am schimbat la 15.000 de km, dar de acum am sa-l schimb la 10.000, dar am sa pun in continuare ulei 5w40. pana acum am pus mobil 1, dar am sa schimb pe aral 5w40. despre distributie nu stiu ce au pus cei de la service, dar dupa pret cred ca au pus pe original.
cine are mai multi km parcursi si ce probleme a avut?

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Dum Apr 05, 2009 1:07 am

Nu cred ca are nimeni mai multi. poate deschijzi un topic si la jurnal de bord. de cate ori ai schimbat placutele de frana? cum a fost cu discurile de frana? le-ai schimbat vreodata? discul de ambreiaj a fost vreodata schimbat? ce consum are masina?

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Mie Apr 22, 2009 12:03 pm

nu am sa deschid un topic andrei, dar iti spun doar ca toti km au fost facuti in romania si masina se tine inca incredibil de bine.
placutele de frana au fost schimbate la 135.000 de km. ambreiajul nu a facut niciodata probleme, iar alte probleme nu am avut decat o bataie care o am acum pe stanga fata si nu isi dau seama astia din service-uri ce are, fapt pentru care m-am gandit ca s-au cam dus amortizoarele.
despre consum am doar lucruri bune de spus. consuma in afara orasului cam 6.3-6.6 la un mers constant de 130 km/h. in oras (depinde si de oras...eu merg in iasi) consuma cam 9 litri.
singura problema am avut-o cand am luat o groapa nasoala rau si am schimbat ceva tot la roata stanga fata, dar nu stiu ce anume am schimbat atunci.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Mie Apr 22, 2009 12:30 pm

Felicitari. Pacat ca nu vrei sa deschizi un topic. La "Masina me a si jurnal de bord" ne prezentam mai toti masinile cu poze povesti...etc

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mie Apr 22, 2009 12:37 pm

Problema cu bataia a aparut si la mine la 24-25 k km .. service-ul zice ca "asa fac toate"
Sincer eu nu imi fac mari griji in privinta asta ... pe principul 'merge asa"

Avatar utilizator
brooklyntkd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 02, 2009 2:07 pm

Mesaj de brooklyntkd » Mie Apr 22, 2009 1:31 pm

andrei, imi pare rau, dar nu am vazut topicul de care spui tu spui tu "masina mea si jurnal de bord"

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori