Lancer 1.6 intra greu in prima viteza la rece

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Sâm Feb 06, 2010 1:36 pm

Sunt deacord cu driverx. Uleiul din cutie tinde sa devina vascos ( la fel ca si ala de motor desi au proprietati diferite )
Ca o paralela .. la un opel astra diesel care nu mai pornea iarna cu 10 w 50 .. i-am pus un ulei mai putin vascos ( parca 5 w ... ) si a plecat foarte usor .

Nu stiu cat agreaza cei de la service-urile mitsubishi insa schimbarea uleiului din cutie cu unul mai putin vascos insa ai putea sa incerci daca te deranjaza rau . Pe mine unul nu m-a suparat tare faza asta ( o patesc la mersul inapoi cand trebuie sa apas de multe ori de 2 ori pe ambreiaj )


Tine-ne la curent!

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Sâm Feb 06, 2010 1:36 pm

QUOTE (driverx @ Feb 6 2010, 01:24 PM) Daca chiar vrei sa faci ceva, ai putea schimba uleiul din cutie. Recomandari nu am, dar idea e sa fie unul care nu devine aluat cand e frig.

Pt c/v manuale recomand Mobil 75W-90 sau Motul Motylgear 75W-90 ,

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Mie Feb 10, 2010 12:31 pm

Pana acum nu am avut probleme cu pornirea la rece, se simte ca uleiul e mai vascos intr-adevar insa pe intervale de temperaturi de -10 pana la -25 cat am prins iarna asta, stau 10 minute sa se incalzeasca motorul apoi si cutia merge normal.
N-am patit nici sa o scot greu din 1 ca sa pornesc motorul, asta si fara ambreiaj, caci parchez pe partea stanga a strazii (deschid portiera in dreapta, pornesc motorul apoi trec la dezapezit).
Problemele sesizate aici tin de ulei, daca cutia ar fi defectoasa ar agata sau ar crea probleme tot timpul, nu doar la rece. Singura ei belea gasita de mine e pe marsarier, unde uneori nu intra cum trebuie.

Avatar utilizator
marius_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am

Mesaj de marius_lancer » Joi Iun 17, 2010 10:50 am

E canicula si tot se intampla. Mai nasol e ca aceste investigatii se fac pe banii mei acum, si nu pe garantie....
Mai bine subturez cu a 2-a decat sa stau 10 min in parcare cum mi-au sugerat unii - oricum dupa 200 metri intru in coloana, si acolo nu mai conteaza....

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Joi Iun 17, 2010 1:27 pm

Inseamna ca totusi ai ceva probleme Marius, eu am trecut de 50.000 km si n-am patit deloc ceea ce zici tu aici cu treapta 1. Imi pare rau, poate gasesti pe cineva priceput care sa-i dea de cap.

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Joi Iun 17, 2010 10:29 pm

Eu as zice ca este de la uleiul din cutie. a mine a devenit mai sesizabil acest aspect de cand am schimbat uleiul in cutie. Dar nu pot sa spun ca mi se pare un lucru pt care ar trebui sa imi fac griji.

Avatar utilizator
marius_lancer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 9:26 am

Mesaj de marius_lancer » Vin Iun 18, 2010 5:26 pm

Nu prea imi fac griji, ca sunt obisnuit de la Colt ca nu ar trebui sa fie ceva grav. Insa ma "Oftic", ca a aparut dupa ce a iesit din garantie.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mar Feb 22, 2011 11:21 am

intrebare: cum verific vascozitatea uleiului din cutie? unde e joja ascunsa?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori