Ce componente (piese) ati schimbat pe lancer-ul vostru clasic?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Lun Noi 15, 2010 1:04 pm

Go KYB, e cea mai buna alegere. Sigur o sa trebuiasca schimbate si flansele, care nu sunt deloc ieftine. Eu am dat cam 1500lei pentru toata operatiunea.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Noi 15, 2010 1:14 pm

24 meleoane o pompa de benzina? WWTTFF?

Avatar utilizator
razvan2354
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 12, 2010 4:16 pm

Mesaj de razvan2354 » Lun Noi 15, 2010 2:28 pm

Si eu am avut o oferta din asta de la Japan parts, 800EUR o pompa, venea in 6 saptamani, originala, de Galant. Aftermarket a fost 650 RON.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Sâm Dec 04, 2010 4:33 am

acum ceva vreme i s-a facut mila M-Car-ului de mine si mi-au schimbat amortizoarele spate pe garantie;

cu aceasta ocazie vreau sa multumesc M-Car-ului(sau reprezentatntilor lui de pe acest forum) ca au considerat suficienta inlocuirea lor cu unele pe ulei, si nu pe gaz asa cum ar fi normal.

pixelu' albastru!!!! rusinica M-Caaaaaaaaaaaar, rusinicaaaaaaaaaaa

asta sa nu mai zic ca m-au pus sa platesc unele garnituri, necesare inlocuiriii; ca de, plm., sa participe si fraieru' care le-a facut vanzare la remedierea defectiunii care nu a disparut!!!!!

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Sâm Dec 04, 2010 11:13 am

Ce marca ti-au pus? Nu stiam ca se fac pe ulei pentru Lancer...

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Sâm Dec 04, 2010 11:15 am

iti spun data viitoare cand ridic masina

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Sâm Dec 04, 2010 12:01 pm

Cum adica ''remedierea defectiunii care nu a disparut''? Daca ti-au pus alte amortizoare nu e ok acum?

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Sâm Dec 04, 2010 1:57 pm

o dusesem ca nu mai suportam troncanitul ala pe spate; au desfacut amorizoru' care era zdrente facut(il puteai strange/ desface cu mana plus ca ramanea si blocat) si au zis ca de la ala troncane; mi l-au schimbat, troncanitu' a ramas si cica altceva nu mai au ce sa-mi faca;

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Dum Iun 11, 2017 4:57 pm

Am schimbat in acest weekend lichidul de frana, am facut aerisirea la fiecare etrier in parte, apoi am facut aerisirea circuitului de comanda a ambreiajului. Am purjat lichidul de frana pana a iesit tot aerul si lichidul a iesit curat. Am folosit lichid de frana ATE SL.6 DOT4, recipient de 1 litru. Dupa aceasta "lucrare" facuta in regie proprie am scos masina la o proba de drum si am verificat cum tine frana si cum tine ambreiajul. Franeaza bine, franarea este progresiva, iar din ce mi-am dat seama, ambreiajul parca este putin mai rigid ca pana acum, insa nu cu mult. Schimbarea lichidului de frana s-a facut la interval de 2 ani si o luna de zile, lichidul vechi fiind BOSCH DOT4 SUPER.

Avatar utilizator
testos
EVO I
Mesaje: 11
Membru din: Mie Apr 18, 2012 6:34 pm

Mesaj de testos » Mie Iun 14, 2017 12:45 pm

Revin cu precizari ca atat pedala de ambreiaj cat si cea de frana se simte mai rigid in actionare ca inaintea schimbului de lichid de frana.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori