Ce componente (piese) ati schimbat pe lancer-ul vostru clasic?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Apr 14, 2010 7:34 am

pai la mine troncane permanent asta e:))) doar cand ploua vad ca nu mai zice nimic, si f f f rar cand vrea ea mai tace; ieri mi-a atras atentia si un greiere in dreptul torpedoului destul de activ

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mie Apr 14, 2010 9:58 am

Troncanitul care se opreste cand e "ud" e la fel de clasic ca si lancer-ul clasic . Eu odata cu spalatul masinii "spal" si arcurile . pana acum functioneaza. Vre-o 2 luni tace si apoi incepe iar si se opreste la ploaie . Eu sunt unul dintre cei spalati pe creier asa ca m-am obijnuit cu modul masinii de a comnica cu mine. Am avut inainte de asta alte 3 masini de la 3 producatori diferiti si n-am avut nici o problema majora cu ele. Cu toate astea masina asta merge si sta pe drum intr-un mare fel - e o placere sa o conduci cu totate troncaniturile ei. E o parere personala si legata doar de lancerul 2.0 - nu cunosc lancer-ul 1.6.

Legat de placutele de frana si de service-urile noastre ieri am schimbat bujiile ocazie cu care am rugat un prieten, care inca mai lucreaza la reprezentanta de aici, sa verifice placutele. A dat roata jos si a zis ca merg inca mult si bine - cel putin inca atat - 20.000. Habar nu am ce sa mai cred.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Mie Apr 14, 2010 10:07 am

incerc sa ma spal spal si eu pe creier. mai sunt posesori care au sesizat comportamentul acesta si reusesc sa-l ignore? sau au reusit sa-l elimine?

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Joi Apr 15, 2010 9:58 pm

Lav77...nici eu nu puteam sa spun mai bine...asa este, troncane, sunt greierasi in torpedo, se mai atenueaza zgomotele dupa o sedinta cu aparatul de spalat cu presiune, dar merita. Stiu cum se conduce cel de 1,6, stiu si ca cel de 2.0 este o clasa peste.
Si eu prefer sa troncane o masina japoneza si asta sa fie datorita suspensiilor rigide decat sa ma legan, eventual sa adorm intr-o masina silentioasa, germana.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Joi Apr 15, 2010 10:59 pm

La voi scartaie cureaua de (cred) accesorii cand e umezeala? In seara asta nu a mai vrut sa se opreasca desi se incalzise partial rasnita.

Avatar utilizator
AndreiS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 6:04 pm
Contact:

Mesaj de AndreiS » Joi Apr 15, 2010 11:33 pm

Daca este vorba de curelele de alternator si pompa, da...scartaiau, dar aveam 50k. Le-am schimbat ptr ca aveau pietricele infipte in ele si ptr ca se rigidizasera.acum, la 100k am deja al treilea rand de curele.

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Vin Apr 16, 2010 10:08 am

QUOTE (driverx @ Apr 15 2010, 10:59 PM) La voi scartaie cureaua de (cred) accesorii cand e umezeala? In seara asta nu a mai vrut sa se opreasca desi se incalzise partial rasnita.
La mine e mai accentuat si a ramas un fel de tacanit si dupa ce am schimbat cureaua. Sevice-ul unde am facut distributia zice ca e de la o rola de la cureaua de alternator ia service-ul mitsubishi zice ca e de la intinzatorul curelei de distributie.

Avatar utilizator
gabivdo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 30, 2008 10:34 am

Mesaj de gabivdo » Vin Apr 16, 2010 12:14 pm

Salutari tuturor.

Vad ca discutati aici despre problemele mai mult sau mai putin grave pe care le-ati intalnit si, ca posesor de Lancer 1.6 din oct 2008 cred ca e momentul sa-mi dau si eu usor cu parerea despre masinuta.
Spre rusinea mea nu am decat 15 mii km facuti pana acum, dar sunt cateva chestii care ma " streseaza" cat de cat: da, ati ghicit...troncanitul coloanei de directie la virajele pe denivelari si bineinteles sporadicele troncaneli ale trenului de rulare spate. Ambele sunt cunoscute de posesori si sincer m-am cam obisnuit cu ele. Ce am observat mai nou si ma cam surprinde sunt punctele de rugina din locul unde lovesc tampoanele de la portbagaj. Se pare ca au cam facut rabat de vopsea in acele locuri, ori tampoanele alea sunt prea tari. Ar mai fi vibratiile neplacute din portiera fata dreapta cand dau muzica mai tare si lipsa oricaror elemente de fixare in portbagaj).
In rest piese importante nu am schimbat, doar ce se inlocuieste la prima revizie ( care m-a costat 650 roni in Iasi la reprezentanta). Nu am sesizat probleme la sistemul de franare nici probleme deosebite cu turatia de ralanti ( desi la "rece" sta cam mult timp in 1800 ture si se observa un salt de turatie cand cuplezi clima sau intra pompa de servo-dar revine repede la normal).
Subliniez ca in ciuda acestor mici "bug-uri" sunt inka f. multumit de masina: imi place cum merge la drum lung- nu e deloc obositoare, imi place cum sta pe viraje stranse, imi place cum trage si suna motorasul intre 3000 si 4000 ture. Ar mai fi multe de spus si cred ca am sa postez si in alta rubrica, poate mai potrivita. Am vrut doar sa subliniez micile probleme cu care am vazut ca si ceilalti va confruntati.

Ms. si voi reveni daca mai sesizez alte "bug-uri".

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Vin Apr 16, 2010 12:20 pm

wellcome! baga un topic si la "masina mea mitsubishi"!

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Vin Apr 16, 2010 12:27 pm

driverx - la mine s-a rezolvat treaba ( pentru cateva luni ) prin gresarea rulmentilor care sunt pe rolele de la curea . Nu stiu cat de potrivita e solutia .. dar pana una alta mai fac odata Traiasca spray-urile de wd40

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori