Ce componente (piese) ati schimbat pe lancer-ul vostru clasic?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Mawsynram
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 23, 2008 10:06 am
Contact:

Mesaj de Mawsynram » Mie Mai 05, 2010 1:00 pm

OK , atunci eu am inteles gresit..si eu astept raspuns la postul lui oly_ro

Avatar utilizator
oly_ro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 13, 2010 11:13 pm

Mesaj de oly_ro » Joi Mai 13, 2010 12:07 am

Plecasem cu ideea de upgrade la frane, si anume discuri ventilate si perforate , Brembo. Insa mi-a bagat mintile in cap un prieten care mi-a aratat ca nu si-ar motiva banii. Drept urmare am fost la un magazin de piese auto care are contract cu Autototal si la mitsu lancer clasic 1.6 aveau de oferit mai multe marci printre care si TRW si Zimmermann . Am comandat Zimmermann si in 2 ore am revenit la magazin sa le iau , easy as pie . De cand le-am schimbat IMPREUNA cu un set nou de placute de frana , imi dau seama cat de repede pierd viteza doar uitandu-ma in kilometraj.... Sunt super bune si chiar va indemn sa vi le schimbati daca la frana exista cel mai mic tremurat in volan sau alta duma , pentru ca mergand cu alea ovalizate , se vor strica si piese din coloana de directie si capete de bara , bielete, etc. plus ca franele sunt ferme si eficace 100% cel putin asa cum a vrut Mitsubishi sa fie .
So 400 lei discurile , 210 lei placutele, orice ''chiosc'' de piese auto care va poate comanda de la Autototal.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Mai 17, 2010 6:28 pm

Am reusit(nu stiu cum) sa conving m-car sa schimbe ambele amortizoare spate - pe garantie. Cel din stanga e franjuri facut, iar cel din dreapta+manopera e "cadou" de la ei. Cica ar fi considerate in mod normal consumabile; eu vin cu garniturile si bucsile necesare la montaj ~ 100ron.
Din cauza amortizorului aveam troncanit-ul acela pe spate. Il impingi lejer cu mana si nu mai vrea sa revina la pozitita initiala decat putin ajutat. Plus ca are o portiune de 1-2 cm in care cade in gol, nu opune pic de rezistenta.
Astept saptamana viitoare telefon sa ma duc sa le schimb, ca azi nu le aveau pe stoc.
Sambata am pus si discuri fata noi plus placute ebc green stuff. Mi-a jucat volanul vreo' 400km dar acum vad ca usor-usor se calmeaza. trebuie sa le si echilibrez.

Avatar utilizator
giovani
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 19, 2010 11:42 am
Contact:

Mesaj de giovani » Mie Mai 19, 2010 12:25 pm

In primul rand as dori sa va salut, deoarece sunt nou aparut pe forum, dar va urmaresc cu interes de aprox. 3 ani.

Piese inlocuite pana acum (3 ani si 33000 km):

- discuri si placute frana fata - la 30 000 km, dupa doua rectificari esuate.
- curea distributie, rola intinzatoare si capac curea (probabil incident unicat la acest model); nici pana azi nu am aflat cauza si nici nu am gasit vreo explicatie logica. Practic a aparut un zgomot suspect la motor, care s-a agravat in timp

In rest si eu am zgomotul cunoscut de la coloana de directie la denivelari mici, cu rotile virate, rugina la tampoanele de cauciuc de la portbagaj, steper-ul motor cu figuri uneori - reglat in mai multe randuri, dar fara rezultate notabile.

Oricum,cu toate acestea consider in continuare ca este o masina fiabila, foarte placuta la condus si din punct de vedere calitativ mult peste alte marci cu nume mai sonore.

Avatar utilizator
gabitzu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 24, 2007 4:04 pm

Mesaj de gabitzu » Mie Mai 19, 2010 2:45 pm

Bine ai venit pe forum, poate faci un topic si la masina mea sa ne-o prezinti: http://mitsu.ro/forum/index.php?showforum=63

Ma bucur ca iti place masina in continuare chiar daca are unele mici impedimente. Cat priveste franele, ai schimbat discurile si placutele tot cu unele stock sau aftermarket?
Ciudat despre distributie la tine, n-am mai auzit sa apara la cineva problema asta.

Avatar utilizator
Bucy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 8:16 pm

Mesaj de Bucy » Mie Mai 19, 2010 3:21 pm

giovani - uite, ca mai este cineva care a avut aceeasi problema vis-a-vis de zgomotele distributiei http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=2202&st=60

Avatar utilizator
giovani
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 19, 2010 11:42 am
Contact:

Mesaj de giovani » Joi Mai 20, 2010 8:48 am

Multumesc Bucy - acum macar nu mai traiesc cu sentimentul, ca am fost singurul ghinionist

Discurile tot stock (garantie - spun eu normal dupa doua rectificari) si placute tot originale (contra cost). Oricum, este ultima incercare cu acest tip de discuri, deoarece au aprox 2500 km de la inlocuire si deja am o banuiala ca incepe din nou distractia cu ovalizarea.
Problema cu distributia a fost in feb 2009 si pana acum (peste 10 000 km rulati) nu am mai auzit zgomote ciudate ( !!! atentie deci: intradevar se auzea mai clar cu motorul rece si temperatura exterioara cat mai scazuta si da, seamana cu zgomotul de rulment de pompa apa, alternator, etc. Nu neglijati daca apare, deoarece se accentueaza; am fost nevoit sa trag pe dreapta din cauza zgomotului de la motor si sa duc masina la service cu platforma -MAP)

In plus, am avut si experienta pietricelelor adunate in suportul de la arcurile fata; pot sa va spun ca se rezolva cu jet de apa - la spalatorie sau aer comprimat- la vulcanizare (sau ambele), dar trebuie insistat. Sansele sa scapati de pietricele cresc si daca se ridica masina pe un cric, pentru destinderea arcului, inainte de curatare.
Pentru cei care nu au intalnit fenomenul pana acum, pot sa spun ca zgomotul produs de aceste pietre este destul de puternic, metalic - suna a "fier pe fier" si apare la denivelari in special atunci cand lanseaza arcurile

Pt gabitzu: nu are rost sa prezint masina, deoarece nu are nimic deosebit in afara de ornament toba . Poate in viitor dupa ce-i montez pleoapele pt faruri (dc ma hotarasc)

Avatar utilizator
Andrei_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 29, 2007 10:05 am

Mesaj de Andrei_RC » Vin Mai 21, 2010 12:29 am

De curand am schimbat asa:
-bielete directie (tiranti axiali)
-2 din cele 4 bucsi de la basculele fata.
- bielete antiruliu fata
si uleiul pt ca era cam negru
cu putin noroc schimb si cauciucurile de iarna in curand.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Lun Mai 24, 2010 7:42 am

salut Andrei,
asta la cati km?

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Lun Iun 21, 2010 3:19 pm

La 99.000 schimbat, in cele din urma, placutele de frana inclusiv spate. Le-am dat jos si mai mergeau dar nu mult.
Cu aceata ocazie nu recomand nimanui sa cumpere placute originale Mitsubishi. Daca cu cele initiale am mers 75.000 si inca mai tineau celelalte schimbate cu original Mitsubishi, deoarece credeam ca sunt la fel ca si primele, abia daca merg 30.000 (eu am mers de la 75.000 la 99.000). Am pus pe fata Ferodo (luate din Ungaria) si pe spate Mitsubishi (deoarece ma grabeam, aveam masina in service si aveau pe stoc).
Surprinzator discurile fata pe care le-am rectificat la 75.000 merg inca foarte bine si nu au nici un semn de slabiciune.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori