Pagina 1 din 2
Scris: Mar Oct 14, 2008 8:55 am
de Marty
Intrebare pentru cei cu Clasic de 2.0: ma frate, si la voi se abureste masina tot la fel de rau ca si la mine? Nu stiu de ce, da' anu' trecut nu-mi aduc aminte sa ma fi plins de abureala-n masina. De 3 week-end-uri nu pot sa merg altfel decit cu dezaburirea pornita si fluxul de aer dat pe parbriz, cu viteza medie (daca-l pun pe auto in vreuna dintre parti, trebuie sa scot capul pe geam ca sa conduc, ca nu mai vad nimic).
Asadar, tinind cont de faptul ca ultima revizie a avut loc acu' vreo luna si (in principiu) s-a schimbat sifiltrul de polen, ma-ntreb eu asa: asa sa fi facut dintotdeauna masina si sa nu-mi aduc eu aminte sau sa le multumesc tinichigiilor si vopsitorilor de la M Car, care mi-or fi astupat vreo aerisire in timpul operatiunii de schimbatbara si revopsit masina?
Scris: Mar Oct 14, 2008 9:47 am
de 2dor
Bre Marty, la mine abureste doar cand ploua, altfel nu. Si eu merg si cu recircularea destul de des ca pute de la aia cu berlineze.
Scris: Mar Oct 14, 2008 10:09 am
de driverx
Bre Marty
Am tot vorbit noi pe YM, dar acuma m-am prins de o chestie. Majoritatea rablelor au dupa spoileru spate voleti de evacuare a aerului din habitaclu. La Lancer nu stiu cum e, mai ales ca nu am manual (apropo, daca se indura cineva de mine sa ma faca un manual de Lancer classic... ). Daca baietii musculosi de la tablarie au belit ceva acolo, io tare tem ca masina ta e pe recirculare fie ca vrei fie ca nu vrei, fie ca apesi pe boton, fie ca nu apesi. Si atunci io chiar nu m-as mira ca ti se abureste asa tare coaja.
Deci, voletii de evacuare aer habitaclu trebuie cumva verificati. Unde is, cum is.....dracu stie....daca stie si el....
Scris: Mar Oct 14, 2008 10:16 am
de Marty
La aia ma gindeam si eu, doar imi schimbara bara.
Scris: Mar Oct 14, 2008 10:36 am
de driverx
Eventual "dezbraca" portbagajul de toata mocheta si cauta voletii astia minune si vezi daca se misca usor. Daca nu, sparge-le fata.
Scris: Mar Oct 14, 2008 10:40 am
de driverx
Usile ti se inchid usor?
Scris: Mar Oct 14, 2008 1:13 pm
de 2dor
Daca tin minte in portbagaj pe stanga e o clapeta din aia.
Scris: Mar Oct 14, 2008 3:07 pm
de DeBogdan
Da' cand mergeti pe recirculare folositi si A/C?
Ca daca nu-l folositi e normal sa se abureasca. Ar mai putea fi si filtrul de polen imbacsit, dar si conductele de drenaj de la unitatea de ac infundate - deci apa se va acumula in interior si se va transforma in "abureala"
Sper sa va fie de folos sugestiile.
Numai bine,
Scris: Mar Oct 14, 2008 3:35 pm
de LAV77
Poti sa te uiti tu foarte rapid la filtrul de polen. Dai jos usita de la torpedou si acolo e filtrul. Desfaci surubul si tragi de el. Eu am avut un cuib de soarece in el la numai 3 luni dupa ce l-am schimbat. Era de jumatate ros si plin cu rahat de soarece.
Scris: Mar Oct 14, 2008 7:25 pm
de Marty
1. DeBogdan, multumesc frumos pentru sugestii dar sa stii ca nu-s atit de cretin incit sa umblu cu recircularea pusa si sa ma pling de condens in masina. NU folosesc recircularea.
2. DeBogdan, masina are mai putin de o luna de la ultima revizie, deci filtrul (teoretic) ar trebui sa fie schimbat.
3. NU inteleg de ce aduci in discutie conductele de drenaj de la unitatea A/C din moment ce nu merg cu A/C-ul pornit. Merg doar cu aeroterma "normala".
4. Laviniu, sa stii ca-mi e foarte teama de operatiunea asta. Ma tem ca filtrul de polen SA NU FIE SCHIMBAT! Iese scandal monstru, pe cuvint!