Lancer Clasic - Mica problema

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Classic
Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Oct 14, 2008 8:55 am

Intrebare pentru cei cu Clasic de 2.0: ma frate, si la voi se abureste masina tot la fel de rau ca si la mine? Nu stiu de ce, da' anu' trecut nu-mi aduc aminte sa ma fi plins de abureala-n masina. De 3 week-end-uri nu pot sa merg altfel decit cu dezaburirea pornita si fluxul de aer dat pe parbriz, cu viteza medie (daca-l pun pe auto in vreuna dintre parti, trebuie sa scot capul pe geam ca sa conduc, ca nu mai vad nimic).
Asadar, tinind cont de faptul ca ultima revizie a avut loc acu' vreo luna si (in principiu) s-a schimbat sifiltrul de polen, ma-ntreb eu asa: asa sa fi facut dintotdeauna masina si sa nu-mi aduc eu aminte sau sa le multumesc tinichigiilor si vopsitorilor de la M Car, care mi-or fi astupat vreo aerisire in timpul operatiunii de schimbatbara si revopsit masina?

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mar Oct 14, 2008 9:47 am

Bre Marty, la mine abureste doar cand ploua, altfel nu. Si eu merg si cu recircularea destul de des ca pute de la aia cu berlineze.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Oct 14, 2008 10:09 am

Bre Marty

Am tot vorbit noi pe YM, dar acuma m-am prins de o chestie. Majoritatea rablelor au dupa spoileru spate voleti de evacuare a aerului din habitaclu. La Lancer nu stiu cum e, mai ales ca nu am manual (apropo, daca se indura cineva de mine sa ma faca un manual de Lancer classic... ). Daca baietii musculosi de la tablarie au belit ceva acolo, io tare tem ca masina ta e pe recirculare fie ca vrei fie ca nu vrei, fie ca apesi pe boton, fie ca nu apesi. Si atunci io chiar nu m-as mira ca ti se abureste asa tare coaja.

Deci, voletii de evacuare aer habitaclu trebuie cumva verificati. Unde is, cum is.....dracu stie....daca stie si el....

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Oct 14, 2008 10:16 am

La aia ma gindeam si eu, doar imi schimbara bara.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Oct 14, 2008 10:36 am

Eventual "dezbraca" portbagajul de toata mocheta si cauta voletii astia minune si vezi daca se misca usor. Daca nu, sparge-le fata.

Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Mar Oct 14, 2008 10:40 am

Usile ti se inchid usor?

Avatar utilizator
2dor
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 05, 2007 8:32 am

Mesaj de 2dor » Mar Oct 14, 2008 1:13 pm

Daca tin minte in portbagaj pe stanga e o clapeta din aia.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Oct 14, 2008 3:07 pm

Da' cand mergeti pe recirculare folositi si A/C?
Ca daca nu-l folositi e normal sa se abureasca. Ar mai putea fi si filtrul de polen imbacsit, dar si conductele de drenaj de la unitatea de ac infundate - deci apa se va acumula in interior si se va transforma in "abureala"

Sper sa va fie de folos sugestiile.

Numai bine,

Avatar utilizator
LAV77
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2007 6:51 pm

Mesaj de LAV77 » Mar Oct 14, 2008 3:35 pm

Poti sa te uiti tu foarte rapid la filtrul de polen. Dai jos usita de la torpedou si acolo e filtrul. Desfaci surubul si tragi de el. Eu am avut un cuib de soarece in el la numai 3 luni dupa ce l-am schimbat. Era de jumatate ros si plin cu rahat de soarece.

Avatar utilizator
Marty
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 06, 2007 9:04 pm

Mesaj de Marty » Mar Oct 14, 2008 7:25 pm

1. DeBogdan, multumesc frumos pentru sugestii dar sa stii ca nu-s atit de cretin incit sa umblu cu recircularea pusa si sa ma pling de condens in masina. NU folosesc recircularea.
2. DeBogdan, masina are mai putin de o luna de la ultima revizie, deci filtrul (teoretic) ar trebui sa fie schimbat.
3. NU inteleg de ce aduci in discutie conductele de drenaj de la unitatea A/C din moment ce nu merg cu A/C-ul pornit. Merg doar cu aeroterma "normala".
4. Laviniu, sa stii ca-mi e foarte teama de operatiunea asta. Ma tem ca filtrul de polen SA NU FIE SCHIMBAT! Iese scandal monstru, pe cuvint!

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer Classic”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori